[6N] Stuki przy skrecaniu prawo lewo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
mr_raven
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 352
Rejestracja: 22 kwie 2009, 22:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

[6N] Stuki przy skrecaniu prawo lewo

Post autor: mr_raven »

Witam zauważylem dziwne odglosy stuki jak skrecam kolami w prawo lub w lewo a szczegolnie jak ruszam w prawo to jest tylko takie stuk i w lewo to samo taki pojedynczy stukot co to moze byc ? bo zaczyna mnie to denerwowac i mysle co by tu zaczac sprawdzac czy maglownica siada i jakie sa koszty nowej maglownicy ? czy co brac pod uwage jeszcze czy jechac do mechanika poprostu i mu powiedziec co jest grane i mi sprawdza
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

przeguby
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

U brata było podobnie i winny był krzyżak na przekładni kierowniczej ;) Tak więc możesz wziąć go pod lupę ;)
Awatar użytkownika
mr_raven
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 352
Rejestracja: 22 kwie 2009, 22:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: mr_raven »

te przegluby albo ten krzyżak to duze koszty ?? a moze drazki kierownice albo koncowki drazkow co myslicie o tym ??
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

przegub okolo 150 zewnetrzny

a krzyżak okolo 70
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
mr_raven
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 352
Rejestracja: 22 kwie 2009, 22:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: mr_raven »

aha no to wezme tego krzyzaka pod uwage a za co on odpowiada i jak wyglada ma ktos zdjecie moze jak on wyglada i gdzie on jest ?
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
s
scream27
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 16 lis 2009, 20:22

Post autor: scream27 »

Podepnę się pod dyskusję gdyż mam podobny problem u mnie stuka podczas kręcenia kierownicą prawo lewo przy odpalonym silniku natomiast nie słychać tego na wyłączonym , wyeliminowałem przeguby.
Czy może to być coś ze wspomaganiem gdyż przy skręcaniu czuje mały opór a potem jest stuk nie są to łożyska przy mcphersonie.
doradźcie coś gdzie szukać :cry:
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

U brata w 6n stukal tak niedokrecony wahacz. Dopiero po 1,5 roku od wymiany tak zaczeło się dziać. A u mnie np. stukał tak sworzeń wahacza.
Awatar użytkownika
Elders
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 06 paź 2013, 18:53
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: Elders »

[quote=""scream27""]Podepnę się pod dyskusję gdyż mam podobny problem u mnie stuka podczas kręcenia kierownicą prawo lewo przy odpalonym silniku natomiast nie słychać tego na wyłączonym , wyeliminowałem przeguby. [/quote]


przede wszystkim sprawdź drążki. jeżeli stuka ci przez cały czas, gdy kręcisz kierownicą do oporu to stawiam na końcówkę drążka. jeżeli podczas skręcania kierownicą słyszysz taki trzask, to sprawdź sprężyny. Znajomy miał podobnie.
przy pękniętej sprężynie to stukanie nie jest jakoś ustalone. po prostu sprężyna się obraca, przeskakuje i z tąd te stukoty
I co by nie było :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”