
Jako, że szyby w sterowane są minusem, obowiązuje mnie schemat nr. 2
Za pomocą probówki szukałem gdzie pojawia się - "minus" po włączeniu podnoszenia szyby, załączyłem zapłon wcisnąłem przycisk podnoszenia i znalazłem sygnał na kablu białym (do rozcięcia) analogicznie z prawej strony kabel żółty.
Podpinałem tak:
CENTRALKA od góry:
czerwony -------- masa
czarny ----------- masa
niebieski --------- do przycisku
biały ------------- biały do silniczka
brązowy --------- do przycisku
biały ------------ zółty do silniczka
czerwony ------- 12V stałe z aku
pomarańczowy -- + wyzwalania z c.zamka (nie podłączone)
niebieski -------- - wyzwalania z c. zamka do kabla pomarańczowego ze sterownika c. zamka
biały ----- brązowo-niebieski 12V po zapłonie (ostatni w tej wtyczce pod osłoną kolumny kierownicy, chyba że szukać innego- który?)
Oczywiście gdy podłączyłem to wszystko, zauważalny był brak reakcji, dopiero gdy włożyłem kluczyk do stacyjki i przekręciłem w pozycji zapłon, po naciśnięciu na pilocie C. zamka "ZAMKNIJ" szyby po kolei zaczęły się zamykać. Wygląda na to, że potrzebny jest jeszcze stały plus do przełączników, ale szyby będą uruchamiane bez kluczyka, a nie o to chyba chodzi?
Czy jedynym rozwiązaniem może być ten maunal http://klubseata.pl/forum/https://forum.vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?t=0 dostępny na forum seata?