 , okazało się, że spędzi trochę dłużej czasu, a następnie zostalo postanowione, że ma już tutaj dożywocie
 , okazało się, że spędzi trochę dłużej czasu, a następnie zostalo postanowione, że ma już tutaj dożywocie   .
. Model: 86C2F
Rok produkcji: końcówka 1992 (wg vin '93)
Silnik: 1.4 D 48 KM
Kolor: granatowy o kodzie LA5E
Felgi: Borbet C 13" opony Fulda Ecocontrol 155/65/13 i 175/70/13
Przebieg: na liczniku 230 tys, rzeczywisty pewnie ok 400-500 tys km :crazy:
Nagłośnienie:
 radio VW Alpha + 2 x Alpine i 2 x Peying
 radio VW Alpha + 2 x Alpine i 2 x Peying Wyposażenie:
 elektryczna regulacja świateł
 elektryczna regulacja świateł podgrzewany fotel kierowcy
 podgrzewany fotel kierowcyZmiany:
 kierownica GT
 kierownica GT remont kapitalny silnika, który przekroczył wartość auta
 remont kapitalny silnika, który przekroczył wartość auta  znaczki VW pomalowane w czarny mat
 znaczki VW pomalowane w czarny mat Plany:
 przywrócenie go do oryginału
 przywrócenie go do oryginału trzeba zajrzeć do skrzyni biegów (zrobione)
 trzeba zajrzeć do skrzyni biegów (zrobione) polerka lakieru
 polerka lakieru zmiana wnętrza na seryjne (aktualnie siedzenia z Fox'a), oraz naprawienie podgrzewania fotela
 zmiana wnętrza na seryjne (aktualnie siedzenia z Fox'a), oraz naprawienie podgrzewania fotelaPolo od nowości miało lakierowane powtórnie tylko 2 elementy - przedni i tylni błotnik, wszystkie szyby oryginalne. Poza tym całe nadwozie i podwozie nie naprawiane, nie malowane. :-D. Zakupiłem felgi ATS Cup 15", które wypolerowałem, oraz szykowałem się do obniżenia polo, ale z racji tego, że robię średnio raz na miesiąc trasę ok 350 km w jedną stronę, zmieniła się trochę koncepcja i nie zamierzam go obniżać, przynajmniej nie mocno, a felgi muszę sprzedać.
A teraz trochę zdjęć
 
 







tamten tłumik został zdjęty, a przednie stalówki są już takie same, jak tylne

Komentarze mile widziane


















