
chciałem oto zaprezentować swoje małe cudeńko





Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.4 AFH DOHC 16v (101KM)
Zawieszenie: opuszczone -40/-40
Fele:
lato - OZ Racing Superturismo WRC (lato) + Uniroyal Rainsport-2 195/45/14 (produkcja maj 2010)
zima - AEZ 14" ecco + Goodyear Ultragrip 7+ 185/60/14 (produkcja maj 2010)
Hamulce: tarcze przód (ATE PowerDisc+klocki ATE) i tył - tarcze ATE+klocki ATE
Wyposażenie:
- ABS
- elektryczne szyby
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektryczna regulacja świateł
- wspomaganie
- 2xAIRBAG
- immobilizer
- dzielona tylna kanapa z zagłówkami
- regulacja kierownicy
- regulowana wysokość siedzeń
- oryginalny centralny zamek
- elektryczny dach panoramiczny
- głośniki x6: podszybie, drzwi, bagażnik
i takie tam bzdety jak podgrzewane spryskiwacze i halogeny

Audio: miałem starego kaseciaka ale mi się spalił więc kupiłem JVC KD-G632 (szkoda kaseciaka bo mam oryginalny "pojemnik/szufladki" na kasety

Jedyne co w nim zrobiłem to zmieniłem grill (oryginalny po prostu jest okropny!!) a na nowym zamieściłem kapselki, ot taka moja fantazja



niestety mimo iż lubię i często robię zdjęcia, nie miałem jeszcze w planach sesji zdjęciowej dla mojego auta, także wygrzebałem jakieś mieszańce i umieściłem poniżej








nowe foty - pomalowane 4 zaciski + nowe oponki + styl "młodzieżowy"





dodane po jednej małej na progi:


alusy (póki co na zimę) AEZ ECCO 14" (plany na przemalowanie na biało):

fota nowego dachu:

pokrywa po lekkim szlifie:

obecny wyglad:

więcej zdjęć: http://imageshack.us/g/684/dsc8957l.jpg/
INFO na temat co zostało wymienione w aucie od czasu kiedy je posiadam:
dwa nowe komplety opon: Uniroyal Rainsport 2 (lato) i Goodyear Ultragrip 7+ (zima) (oba z 2010r)
06.2009
montaż mocniejszego silniczka do dachu OPEN AIR
04.07.2009 - 155 tyś
Kopułka + palec - BOSCH
1.08.2009 - 158tyś
Kompletny rozrząd:
Pompa wody - INA
Napinacz i rolka prowadząca - Ruville
Pasek - DAYCO
2 x łożyska tył - Ruville
olej w skrzyni
płyn hamulcowy
płyn chłodniczy
15.08.2009
przednia szyba czołowa + wycieraczki (przód i tył) - wymiana w autoglass jaan
- spowodowana moją nieumiejętną zmianą wycieraczek
12.2009
termostat + kruciec
163tyś:
linka sprzęgła z samoregulatorem
165tyś
prawa lampa + listwa podreflektorowa - ślizganie po śniegu prosto w ławkę

170 tyś
świece - NGK
filtr paliwa - Filtron
01.06.2010 - 171tyś
cewka - Meyle
akumulator - CENTRA PLUS
20.06.2010
komplet przewodów WN - BERU
30.06.2010
wymienione całe poszycie dachu - tym razem trwalszy materiał od oryginalnego: sonnenland (kolor bordeaux - trochę ciemniejszy niż poprzedni)
15.07.2010
obie linki ręcznego
01.09.2010 - 178tyś
oba tłumiki 50mm przeletowe, Made in Poland

180tyś
pasek alternatora - DAYCO
wycieraczki - VALEO
grzałki obu lusterek
plastikowa obudowa ręcznego
05.11.2010
naprawa uchwytu skrzyni biegów
wymiana simeringu wybieraka + nowe uszczelnienie skrzyni biegów + nowy olej skrzyni
kompletne sprzęgło - VALEO
29.12.2010
plastikowa osłonka tylnej wycieraczki + ślizgi fotela kierowcy
01.04.2011 - 186tyś
linka sprzęgła z manualną regulacją
lewy przedni błotnik
2 boczne kierunki białe
prawy halogen (w starym ułamane uchwyty)
usunięcie wszystkich ognisk rdzy i malowanie (zakład blacharski)
ogólna kosmetyka z resztek farby
wyczyszczenie odmy i przepustnicy
rozruszanie tylnych zacisków hamulcowych
26.06.2011 - 189tyś
wymiana kompletu tarcz (przód+tył) na ATE power disc + komplet klocków ATE
do nowych tarcz na tył poszły nowe łożyska ruville
nowe przewody hamulcowe:
893 611 775 A - febi x2 sztuki
6N0 611 701 B - kager x2 sztuki
dodatkowo przeczyszczone tłoczki i nowe uszczelki z ASO:
431698471B ZESTAW USZCZELEK - 54zł - przód (x2)
8D0698671 ZESTAW USZCZELEK - 84zł - tył (komplet na obie strony)
+ zalany nowy płyn hamulcowy o podwyższonej temp wrzenia: Motul RBF 600
zostały również przeczyszczone zaciski i prowadnice klocków
+zakupione tuleje wahacza - czekają na wymianę
17.09.2011 - 191tyś
zamontowanie nowych części:
6N0 711 783 - wspornik kątowy (trzymający mechanizm linek wybieraka)
085 141 702 B - wałek wysprzęglający (z całym kompletem tulejek)
085 141 181 - tulejka prowadząca (tzw kominek łożyska sprzęgła)
068 103 171 F - kołnierz uszczelniający wał (komplet)
nowa linka SACHS z samoregulacją
dodatkowo:
wyczyszczenie i nowe uszczelnienie miski olejowej
ustawienie zapłonu - silnik dostał niezłego kopa i zaczął mniej palić (http://vimeo.com/29256845)
11.10.2011
wymiana wentylatora chłodnicy
07.11.2011
zamontowanie nowych części:
sprzęgło LUK (L620306100) ze wzmocnionym dociskiem
uszczelniacze wałków rozrządu elring (elr 325,155) 2 szt
uszczelniacz wału korbowego od strony rozrządu corteco (CO 20019960)
pompa wspomagania (Bosch energy)
napinacz (made in japan)
filtr kabiny filtron z węglem aktywnym (K1006A)
uszczelki pokrywy zaworów vw (036 103 483G i 036 103 483D)
koreczki do karoserii vw (N10226501) 3 szt
oringi odmy vw (N90617501 i 036103677)
manżeta maglownicy prawa febi bilstein (FE10849)
oring termostatu febi bilstein (17970)
płyn do wspomagania vw (G004000M2)
dodatkowo:
dolewka płynu chłodzącego vw g12 plus plus (G012A8GM1)
czyszczenie odmy
nowe mocowanie osłony kolektora wydechowego+osłony katalizatora
mycie silnika
20.03.2012 - 199tyś
nowe części:
przewód WN z ASO (poprzedni dostał przebicia, a ściągałem je na zamówienie z niemiec BERU, aby właśnie takich cyrków nie było, także czasem nie warto przepłacać)
cewka BOSCH (powyższy przewód prawdopodobnie zrobił zwarcie i zjarał cewkę Meyle dwuletnią)
poduszki amorów przód
wzmocnione łożyska mcphersona
tylne tuleje wahaczy
linki hamulca ręcznego bo stare się zatarły po dwóch latach (!) (teraz są lepszej firmy, dodatkowo naoliwiony teflon)
rozebrane i przeczyszczone tylne zaciski hamulców - teraz chodzą jak żylety
zbieżność + geometria
podsumowując: silnik + zawieszenie + hamulce zrobione w 100%
20.06.2012
wymiana wentylatora (w starym padło łożysko) - używka oryginał na 3 piny
olej silnikowy zmieniany co 10k (155k, 165k, 175k, 185k, 195k) - Motul 6100 10w40
+ filtr olejowy i filtr powietrza - Filtron