Witam, ma na imię Rafał jestem z Krakowa moje auto to VW Polo 9N w wersji highline'r od 9 lipca 2010 roku. Jest to moje 1 auto.
Pierwsza myślą była Swap z 1.4 na 1.9 ale w trakcie szukania silnika(nadal trwa) wpadłem na pomysł żeby w tym aucie wszytko zmienić tak żeby było indywidualne dopasowane do mnie.
Model: VW Polo 9N
Rocznik: 2003
Silnik: 1.4 TDI (AMF)-docelowo 1.9 TDI (ASZ)
Moc: było 75KM-teraz 103,5KM i 250,4Nm
Kolor: Reflex srebrny-metalik
Na początku Polówka prezentowała się mizernie. Miała zwykłe wnętrze które nie zwracało uwagi nikogo i niczym się nie odróżniała od zwykłych polówek, a skoro silnika jeszcze nie było to w wolnych od pracy chwilach w zaciszu warsztatu zacząłem przeróbki wnętrza Polusi.
Oto zdjęcia z początku:
Na obecną chwilę Polo wygląda tak:

Klubowe wlepki zawitały na klapię:
Przeprowadzone modyfikacje i zmiany:

virus (z 75KM na 103,5KM oraz 250,4Nm);

zmiana filtra powietrza na gąbkowy stożek firmy ITG;

lakierowana pokrywa akumulatora;

niebieskie podcisnienia SAMCO;

olej Motul;

autodetaling komory silnikowej;

wymiana kompletu sprzęgła+płaskie koło na większe+ odelżanie koła by MT;

kat out;

DP 2,5";

przelotowy układ wydechowy 2,5" na jednym tłumiku;

zmiana zawieszenia na gwintowane FK AK Street(gwint zleciał na max w dół);

zmiana łączników stabilizatora na krótsze;

silentblocki od CUPRY;

rozpórka SEAT SPORT z Ibizy Cupry;

wymiana hamulców na CUPRA (przód 312mm+tył 256mm);

lakierowanie zacisków na VW R32;

AIR RIDE:
Zestaw składający się z:
-zbiornik 10L;
-kompresor VIAIR seria 300;
-8x elektrozaworów 1/8cala;
-sterowane każde kolo z osobna;
-konsola z 5x manometrami(każde koło i zbiornik), przyciski do sterowania;

wymiana lusterek na lusterka od 9N3;

Autodetaling lakieru;

felgi 16x7 Seat Leon Cupra + opony Continental ContiPremiumContact 2 195/45/16;

Dokładka tylnego zderzaka z Bluemotion;

wymiana tylnych szyb na wersję uchylną;

wymiana zwykłej anteny na Golf V Navi+Telefon;

doposażenie o spryskiwacze reflektorów;

nakładki na progi z wersji Bluemotion/CUP;

lotka tylnej klapy z wersji GTI;

doposażenie o oryginalne PDC;

doposażenie o nowy oryginalny bagażnik dachowy VW VOTEX;

wymiana atrapy chłodnicy na nową bardzo rzadką atrapę VW VOTEX;

nowa dokładka przedniego zderzaka z SEAT CUPRA+nowa dolna część zderzaka oraz kratki;

doposażenie o podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby;

usunięcie wnęki na tablice z listwy zderzaka przedniego;

odnowienie lakieru na listwach bocznych;

wymiana klamki klapy na wersje bez bębenka;

doposażenie o podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby;

nowy tylny zderzak PDC z wersji JAPAN;

wymiana tablicy na US;

usunięcie oznaczeń modelu;

zmienione wnętrze na skórzane z podgrzewanymi fotelami zamiast starego brudnego;

doposażenie o funkcje EASY ENTRY;

doposażenie o funkcje domykania szyb z pilota;

doposażenie o dzieloną tylną kanapę z podłokietnikiem;

przeróbka tylnych zagłówków na ruchome;

doposażenie o brakujące oryginalne głośniki( były 4, a jest 8 );

doposażenie o lampki ostrzegawcze w drzwiach zamiast odblasków;

zmiana kierownicy, lewarka oraz dźwigni hamulca ręcznego;

doposażenie konsoli środkowej o uchwyt na kubek i karty bankomatowe;

doposażenie o brakujące przyciski ESP i AIRBAG OFF;

wymiana przycisku dezaktywacji alarmu na nowy;

rozebranie całego wnętrza, wymycie i wytłumienie wnętrza Polówki matami tłumiącymi;

nowa wiązka do podgrzewanych foteli;

wytłumienie wszystkich plastików gąbka akustyczną;

wymiana gum chroniących wiązki drzwiowe na nowe;

wymiana spinek i zakup brakujących śrubek, mocowań itp.;

doposażenie auta o tempomat;

wymiana gąbek tłumiących deskę rozdzielczą oraz lewarek na nowe;

doposażenie konsoli środkowej o rzadki rarytas znaleziony w Niemieckim ASO, którym jest schowek;

wymiana emblematów VW w kluczykach na nowe;

doposażenie wnętrza nowymi dywanikami na lato i zimę;

wymiana nakładek na pedały z AUDI TT;

doposażenie 2Dinowym radiem z BT, DVD, TV, dotykowym ekranem i czytnikiem USB;

doposażenie schowka oświetleniem i klimatyzacją;

doposażenie schowkiem na okulary;

autodetaling;

nowe rygle drzwiowe od SKODY VRS;

doposażenie o czujnik oparcia tylnych foteli;

doposażenie o dodatkowe gniazdo 12V;

wymiana konsoli środkowej+nawiewy na wersje GTI;

doposażenie o ciemne lusterko wsteczne samo ściemniające z czujnikiem deszczu;

doposażenie o podświetlenie klamek wewnętrznych z AUDI;

wymiana materiału podsufitki na nowy oryginalny z VW GTI;

przeróbka słupków z wersji z kurtynami powietrznymi oraz ich obicie oryginalnym materiałem;

wymiana wszystkich plastików wewnętrznych na wersje GTI;

doposażenie o dodatkową lampkę nad tylnymi siedzeniami z 5drzwiowej wersji GTI;

doposażenie o nową bardzo rzadką oryginalną roletę przeciwsłoneczna VW VOTEX;

wymiana przełącznika świateł na wersje chrom z Polo 6R;

doposażenie o matę bagażnika VW VOTEX z wersji na rynek niemiecki;

doposażenie o siatkę do bagażnika;

nowe dywaniki z Polo GTI;

czarny schowek na okulary z VW Lavida ściągany bezpośrednio z Chińskiego ASO;

oryginalne haczyki na ubrania z Polo 6R;

zmiana oświetlenia wnętrza na niebieskie;

wymiana żarówek pozycyjnych na PHILIPS Blue Vision;

zmiana kierunkowskazów na OSRAM Diadem;

zmiana żarówek H7 na Osram Night Breaker Plus;

doposażenie o funkcje ComingHome;

światła mijania do jazdy w dzień;

zaślepki bocznych kierunkowskazów z wersji VW Exclusive;

wymiana lamp tylnych z wersji 9N3;

nowy 3-stop z Polo GTI;

nowe ledowe podświetlenie tablicy z Polo 6R;
Planowane kolejne zmiany:

Swap ( z 1.4 TDI(AMF) na 1.9 TDI(ASZ) )

Air Ride

Większe turbo

Intercooler + dolot

Więcej jest na razie tajemnicą, którą będę zdradzał na bieżąco :good:
Od razu mówię ze nie to nie koniec. :!: