[quote=""doman""]
wg mnie to sie mija z celem.... kup se lepiej 6n2, a nie robisz skladaka......
[/quote]
heh. jakbym chciał 6n2 to jezdziłbym 6n2, takie rady akurat nic nie wnoszą do tematu.
A co do skladaka...hmm czyli kazde auto przerobione z wiekszym rozmachem i odważniejszymi modami to dla Ciebie skladak?? A slyszales o czyms takim jak Old2New ?? glosno bylo kiedyś o jakiejs audi zrobionej wlasnie w old2new w gazecie GT.Powinieneś poszerzyć horyzonty, bo na szerokich zderzakach, lampach od 6n2 glebie i grilu bez znaczka świat sie nie konczy.
[quote=""doman""]
tylne blotniki tez do wymiany .... bo tylny zderzak w 6n2 zachodzi wyzej

jesli oczywiscie chcesz tylny zderzak od 6n2, bo troche kicha by byla jesli przod 6n2 a tyl 6n :/
[/quote]
Nie pytalem o tylny zderzak, bo akurat tu mialem pewnosc ze bez zmiany błotników sie nie obędzie.
[quote=""doman""]
za duzo roboty ...
[/quote]
Myslalem ze na najwiekszym forum VW polo ludzie bedą zachęcać do jakis orginalnych przeróbek, zeby była jakas rożnorodnosc. Jakby wszyscy ludzie mieli takie poglądy jak Ty to po ulicach jezdzily by zupelnie seryjne i mozna powiedzieć jednolite auta, i nie było by naprawde ciekawych projektów z ktorych mozna czerpać inspiracje.
[quote=""doman""]
p.s.
ja bym pozniej takiego auta nie kupil....
kto ci uwierzy ze sam z siebie robisz przerobki...
ja osobiscie bym pomyslal ze auto mialo MEGA dzwona i zrobiles to z tego co bylo...
[/quote]
Jak przeczytasz jeszcze raz moj pierwszy post w tym temacie to powinieneś zauważyć ze nie pytam czy po przeróbkach latwo mi bedzie sprzedać auto. Heh przeciez nie robie tego auta zeby ludzie wierzyli i toczyli takie wywody ze auto mialo mega dzwona i wogole tylko raczej auto buduje dla siebie. Akurat moją poloweczke daże wielkim sentymentem i wsumie nie traktuje jej jako rzecz ktorą kiedys bedzie trzeba sprzedać.
C.D.N
Sorki za moje wywody ale akurat nic nie wnoszący do tematu post uzytkownika
doman mnie rozwalił...
No a wracając do tematu...
[quote=""Jpp""]
Moja klapa pochodzi z egzemplarza wyprodukowanego w 2000 r., z silnikiem AKK (60 KM)
Z tego co mi wiadomo wymiana nie wymagała żadnych przeróbek, ale żeby wszystko pasowało i było szczelne, trzeba mieć lampy z 6N2.
Tak to wygląda na żywo...
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 19ccf49c3c
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/553 ... ca5ea.html
[/quote]
Bardzo dziekuje za konkretną odpowiedz. Zdjecia mi pokazały ze na 100% chcialbym cos takiego
[quote=""mmmarcin""]
jak masz 1,9d (AEF) to będzie wiązało się z dużą rzeźbą
[/quote]
Czyli z zmianą silnika poczekam, myślalem ze starszy silnik TDI jest wmiare podobny do AEF i podejdzie bez wiekszych przeróbek ale jak tak to zostawiam zrobienie silnika na koniec projektu. Bo sporo przeróbek czeka mnie przy wlozeniu docelowego silnika wiec jak narazie moim zdaniem szkoda pracy.
Dziekuje za odpowiedzi ktore wniosły cos do tematu
