madmax - "Czortopchajka" - 28.06.2012 The End

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

madmax - "Czortopchajka" - 28.06.2012 The End

Post autor: madmax »

Jako, że jestem związany już jakiś czas z klubem przedstawiam moje Polo 6N. Zakupione 23.11.2006r w Niemczech od Dr. Helmuta S. i własnoręcznie sprowadzone. Jestem drugim właścicielem i pierwszym w Polsce. Na początku do wymiany poszły płyny i części eksploatacyjne a auto miało pozostać seryjne. "Niestety" :D po zarejestrowaniu się na forum zamysł się zmienił i od tamtego czasu zmiany zachodzą w dość ślimaczym tempie z powodu braku wolnego czasu ale w miarę możliwości staram się coś działać.

Podstawowe dane:
Silnik: 1,4 8V – symbol AKV
Moc: 60KM
Kolor: czerwony flash LP3G
Rok produkcji: 1997
Przebieg aktualny: 165 100 km

Auto standardowo wyposażone w:
:arrow: wspomaganie kierownicy
:arrow: dwie poduszki powietrzne
:arrow: ABS

W aucie jak dotąd zmieniłem:
:arrow: seryjny grill na „ohne emblem”
:arrow: tylne lampy na dymione Hella
:arrow: boczne kierunkowskazy na dymione FER
:arrow: przednie kierunkowskazy na białe Hella
:arrow: wąskie zderzaki na szerokie
:arrow: seryjne zawieszenie na kit amortyzatory MTS Technik oraz sprężyny Weitec -60/-60
:arrow: oryginalną gałkę zmiany biegów na pochodzącą z Octavii II
:arrow: oryginalne szare wnętrze na kompletne Samtschwarz
:arrow: zaciski hamulców pomalowane na czerwono
:arrow: bębny pomalowane na czarno
:arrow: oryginalne felgi z Polo GTI - BBS RS772 15x6" z oponami Bridgestone Potenza 165/50
:arrow: stalaki zimowe na alu Platin 13x5,5"
:arrow: zamontowałem wygłuszenie maski
:arrow: zamontowałem osłonę dolną silnika
:arrow: zamontowałem ori wiązkę oraz przełącznik świateł z opcją halogenów

Audio:
:arrow: radio VW Alpha na Alpine CDE 9846RM
:arrow: ori głośniki z podszybia wymienione na ori tweeter VW
:arrow: Phonocar Yellow 165mm w drzwiach
:arrow: wytłumienie drzwi matą Soudal
:arrow: montaż ori mocowań i kieszeni z miejscem na głośnik

Najbliższe plany:
:arrow: zdjęcie listew bocznych (done)
:arrow: znaczek POLO out (done)
:arrow: zamontowanie dokładki z 6N2 GTI (done)
:arrow: doposażenie auta w centralny zamek (done)
:arrow: klamki bez zamków + w kolor auta (done)
:arrow: oklejenie słupków
:arrow: podłączenie halogenów w szerokim zderzaku (done)


W dalszych planach:
:arrow: elektryczne szyby, lusterka
:arrow: wydech z nierdzewki
:arrow: modyfikacja i rozbudowa audio
:arrow: swap na coś z większą ilością kucyków ;)

Po drodze z pewnością jeszcze coś wpadnie do głowy i temat będzie uzupełniany.

Zdjęcia
Po zakupie auto wyglądało tak:
Obrazek
po rejestracji i pierwszym myciu ;)
Obrazek

Pierwszy zlot - Ślesin 2007 (gdyby była nagroda za najbardziej seryjne auto, na pewno była by moja :crazy: )
Obrazek

Po wymianie lamp i grilla autko zmieniło trochę swój emerycki charakter :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

W następnej kolejności zagościły 15" BBS z oponkami Continental
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Kółka z racji dużego ET i szerokości jedynie 6 cali zostały sprzedane :bye:

Zimą 2008/2009 zagościł szeroki tylny zderzak
Obrazek

Pewnego "sądnego" dnia w sierpniu 2009 do auta trafił kit MTS Technik -40/-35, który poprawił wygląd auta i sprawił wiele frajdy podczas szybkiej jazdy po zakrętach :oki:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Gałeczka ze Skody Octavii II
Obrazek

W międzyczasie, zapomniany lecz niezwykle ważny element - klubowa wlepa!
Obrazek

Zima 2009/2010. Przytrafia się przedni szeroki zderzak z halogenami i po ustąpieniu mrozów ląduje na aucie :cool2:
Obrazek

c.d.n. :acute:
Ostatnio zmieniony 28 cze 2012, 17:46 przez madmax, łącznie zmieniany 1 raz.
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
Łojek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 292
Rejestracja: 16 lis 2008, 11:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Łojek »

No w końcu postanowiłeś pokazać swoje cacko!!
Zapomniałeś dodać, że auto w środku wygląda jakby wczoraj wyjechało z fabryki :grin:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""Łojek""]Zapomniałeś dodać, że auto w środku wygląda jakby wczoraj wyjechało z fabryki [/quote]

A to bym bardzo chciał zobaczyć, madmax dawaj porządne fotki wnętrza :grin:

madmax polóweczka zacna i kierunek modów też :good:

[quote=""madmax""] wydech z nierdzewki[/quote]

W pełni popieram i oboma łapami się podpisuję :)

[quote=""madmax""] swap na coś z większą ilością kucyków [/quote]

Najprościej i najtaniej 1.6 8V 75 koniomocy :)

[quote=""madmax""] bębny pomalowane na czarno[/quote]

No i za to Ci chwała :bow:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

[quote=""Skfarek""]Najprościej i najtaniej 1.6 8V 75 koniomocy :) [/quote]
hmm z 60 na 75? :crazy: jak juz robic swapa to porzadnego

plany calkie calkiem, mam nadzieje ze beda zrealizowane :)

pozdro
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

Larson Skfarek napisał jak zrobić to najprościej i najtaniej.
A co do Polóweczki to rzeczywiście super stan i kierunek modów też słuszny. Brakuje czarnych słupków:)
P.S. Madmax zajrzyj do tematu z mojego podpisu. Czas na zamówienie folii do 7 maja:)
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote=""Larson""]hmm z 60 na 75? :crazy: jak juz robic swapa to porzadnego[/quote]
miedzy 1.4 60km a 1.6 75km jest przepaść, od wczoraj mam kolejne polo z motorem 1.6 i nie spodziewałem sie tak odczuwalnej mocy, szczegolnie jesli chodzi o przyspieszneie..
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

d4ri0
wiem ze najprosciej i najtaniej

no ale ludzie wedlug mnie to sie mija z celem robienie takiego swapa
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote=""Łojek""]Zapomniałeś dodać, że auto w środku wygląda jakby wczoraj wyjechało z fabryki :grin:[/quote]

hehe :) aż tak to bym nie przesadzał ale staram się wnętrze utrzymywać w czystości :)

[quote=""Skfarek""]madmax dawaj porządne fotki wnętrza :grin: [/quote]
na pewno będą! dziwne ale przez tyle czasu posiadania auta nie zrobiłem jakiejś sensownej foty wnętrza.

[quote=""Skfarek""]Najprościej i najtaniej 1.6 8V 75 koniomocy :) [/quote]
Myślałem nad tym już ale zajechał na szrocik ostatnio Variant z 1.6 100KM i zastanawiam się nad takim rozbójnikiem :grin: Muszę zgłębić temat co i jak ale tak jak pisałem - jest to trochę późniejszy termin realizacji.

[quote=""Larson""]plany calkie calkiem, mam nadzieje ze beda zrealizowane :) [/quote]
Będę walczył :)

[quote=""d4ri0""]Brakuje czarnych słupków:) [/quote]
hehe :) ten mod właściwie uważam już za "zrobiony" - fotki będą po zlocie :D

Dzięki Panowie za dobre słowa :piwo:
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

a według mnie nie. Ja sam chętnie przeszczepiłbym do siebie 1.4 TDi, ale też jeżeli byłyby fundusze to wszedłbym w 1.9 Tdi 130KM.
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote=""Paffcio""][quote=""Larson""]hmm z 60 na 75? :crazy: jak juz robic swapa to porzadnego[/quote]
miedzy 1.4 60km a 1.6 75km jest przepaść, od wczoraj mam kolejne polo z motorem 1.6 i nie spodziewałem sie tak odczuwalnej mocy, szczegolnie jesli chodzi o przyspieszneie..[/quote]

Tu się zgodzę. Jadąc pod górkę, 1.4 60KM ma sporą zadyszkę, 1.6 dalej przyspiesza elegancko ale i wciągnąć potrafi :D także jeśli auto ma dużo pić to i mocy musi być znacznie więcej niż 60KM - przynajmniej 100KM :)

PS. Paffcio z klimą te Polo? :D
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""madmax""]Myślałem nad tym już ale zajechał na szrocik ostatnio Variant z 1.6 100KM i zastanawiam się nad takim rozbójnikiem Muszę zgłębić temat co i jak ale tak jak pisałem - jest to trochę późniejszy termin realizacji.[/quote]
[quote=""madmax""]Tu się zgodzę. Jadąc pod górkę, 1.4 60KM ma sporą zadyszkę, 1.6 dalej przyspiesza elegancko ale i wciągnąć potrafi także jeśli auto ma dużo pić to i mocy musi być znacznie więcej niż 60KM - przynajmniej 100KM [/quote]

Niestety tak dobrze nie ma, że ci ten silnik z Varianta bezproblemowo wejdzie. Jak ma mieć koło 100 km to 1.4 16v np. AFH szukaj.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote=""Skfarek""]Niestety tak dobrze nie ma, że ci ten silnik z Varianta bezproblemowo wejdzie. Jak ma mieć koło 100 km to 1.4 16v np. AFH szukaj[/quote]
Z AFH jest jasna sprawa a co do tego 1.6 z Varianta, to szukam właśnie info na ten temat. Z tego co znalazłem silnik ten był również montowany w Cordobie i Ibizie...a jeśli był montowany w Ibizie to nie powinno być problemacji :D
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Był montowany ale problemacja jest bo Variant i Ibiza mają więcej miejsca pod maską niż 6n i 6n2 :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote=""Skfarek""]Był montowany ale problemacja jest bo Variant i Ibiza mają więcej miejsca pod maską niż 6n i 6n2 :)[/quote]

To już nie tak kolorowo ale temat jest otwarty :) Na razie będę działał z budą, a później... może zdarzy się cud i przypadkiem AJV się trafi... :grin: byłoby miodnie.
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

W dniu dzisiejszym ukończyłem odświeżanie felg. Oto efekt:
Obrazek

W poniedziałek wskakują na nie letnie oponki :)
Znaczek Polo już poleciał z klapy a dziś kończę usuwanie parapetów.
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta sprzedane /kasacja”