Grudzień 06, 2019, 07:25:32 am
VWPolo Klub

Autor Wątek: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI  (Przeczytany 60648 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Maj 02, 2009, 01:43:08 pm
Przeczytany 60648 razy
Offline

piotrl


Witam

Mam pytanie kogo polecacie z znanych i dobrych tuningerow  :niewiem: w Polsce do którego się udać i człowiek będzie zadowolony z wykonanej usługi  :-D
Moje auto to
VW Polo 2008 9n3 1.4 TDi BNV 59kW/80 KM 3 door Black SE LHD
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=85]VW Polo 9n3 1.4 TDi BNV 59kW/80 KM 3 door Black SE LHD Comfortline[/size]

Moja strona -> http://www.polotdi.netau.net

Maj 02, 2009, 02:27:02 pm
Odpowiedź #1
Offline

Rafesc


compsport Bielko-Biała lub ecusoft dawny MTM Tuning  też w Bielsku lecz polecam compsport sam sie tam wybieram  a w ecusoft pracował kolega z klubu corrado jak jeszcze posiadałem który sie zajmuje tym do dziś tylko ze niema hamowni ale stwierdził ze comsport jest lepszy od ecusoft
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Rafesc

Maj 02, 2009, 05:59:27 pm
Odpowiedź #2
Offline

piotrl


No właśnie w tej kwestii przydała by się hamownia :)
Zawsze to mozna spawdzic moc przed i po ??
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=85]VW Polo 9n3 1.4 TDi BNV 59kW/80 KM 3 door Black SE LHD Comfortline[/size]

Moja strona -> http://www.polotdi.netau.net

Maj 03, 2009, 08:04:42 am
Odpowiedź #3
Offline

Rafesc


te firmy co podałem maja hamownię i sprawdzają moc przed i po, zestrajają wszystko w czasie jazdy itp
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Rafesc

Maj 03, 2009, 08:22:24 pm
Odpowiedź #4
Offline

blade13


Dynosoft, Masters Tuning (Aligator) , Tune-Up (Rob), MR Tuning (Rogal), Vtech
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=90]Member since 2006...[/size]

Maj 04, 2009, 05:07:48 pm
Odpowiedź #5
Offline

piotrl


Cytat: "blade13"
Dynosoft, Masters Tuning (Aligator) , Tune-Up (Rob), MR Tuning (Rogal), Vtech
Czy ten Pan Masters Tuning to ten sam pan pod tym adresem ???

Masters TUNING S.C. Marek Staszewski, Krzysztof Konicki
Warszawa al. Jerozolimskie 228
tel. 0-22 867 82 34
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=85]VW Polo 9n3 1.4 TDi BNV 59kW/80 KM 3 door Black SE LHD Comfortline[/size]

Moja strona -> http://www.polotdi.netau.net

Maj 04, 2009, 10:53:20 pm
Odpowiedź #6
Offline

blade13


« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=90]Member since 2006...[/size]

Maj 06, 2009, 06:05:50 pm
Odpowiedź #7
Offline

piotrl


Czyli widzę ze Pan Marek Staszewski jest polecany :)  :yahoo:  :good:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=85]VW Polo 9n3 1.4 TDi BNV 59kW/80 KM 3 door Black SE LHD Comfortline[/size]

Moja strona -> http://www.polotdi.netau.net

Lipiec 02, 2009, 04:48:54 pm
Odpowiedź #8
Offline

raval


...ze sie tak przylacze do dyskusji :D napiszcie czy da sie relatywnie tanio podrasowac poloweczke 1.4tdi, 70km do jakichs 100 koni?? jesli tak, to gdzie i mniej wiecej za ile?
z gory wielkie dzieki
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Lipiec 02, 2009, 09:18:45 pm
Odpowiedź #9
Offline

slon666


Tune-up Rob - stworzenie godne polecenia :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
http://www.rostwagen.pl - i nie ma mocnych \":D\"

Lipiec 17, 2009, 03:30:15 pm
Odpowiedź #10
Offline

87marius


A czy ktoś wie czy da się zmocnić poluwkę ze zmienioną geometrią turbiny???
mam polo bluemotion 1.4 tdi 80 KM z 2007 roku
ona ma też wydłużone biegi, przy 3000 obr/min mam już 160 km/h
na maksa z lekkiej góreczki jechałem nim  210 km/h i to jeszcze nie było czerwone pole na obrotomieżu, jak bym go tak zmocnił to by tak cały czas śmigał i może by mniej palił???
przeciętnie po mieście pali mi 4.5 litra,  jak jade tak ze stałą 110 to pali mi 3,5 litra, jak 160 to 5,4 , jak 200 to spala 9 litrów i pod lekką górkę odrazu słabnie prętkość spada do 180 km/h
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Lipiec 17, 2009, 06:09:05 pm
Odpowiedź #11
Offline

Alan6R


Można zrobić program po którym nie będziesz miał nie wiadomo ile mocy, ale wykres będziesz szedł bardziej płasko, co objawi się mniejszym spalaniem i lepszą elastycznością niż auto ustawione typowo na moc. Chociaż wiem jak jest u ojca w Audi. Ze w 2.0 TDI 170 km, zrobili tylko 195 przez ten cały filtr cząstek stałych. Średnio chip dodaje 30% mocy, myślę ze gdzieś w 90-95 km możesz celować. Spalanie powinno spaść przy zachowaniu tego samego stylu jazdy, czyli jak będziesz jechać te 110 to spali Ci może z 3.0-3.2 l/100km. I tak masz bardzo ładny wynik. Widać że te BlueMotion to nie tylko ten emblemat.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat

Lipiec 20, 2009, 10:09:59 am
Odpowiedź #12
Offline

raval


Cytat: "87marius"
A czy ktoś wie czy da się zmocnić poluwkę ze zmienioną geometrią turbiny???
mam polo bluemotion 1.4 tdi 80 KM z 2007 roku
ona ma też wydłużone biegi, przy 3000 obr/min mam już 160 km/h
na maksa z lekkiej góreczki jechałem nim  210 km/h i to jeszcze nie było czerwone pole na obrotomieżu, jak bym go tak zmocnił to by tak cały czas śmigał i może by mniej palił???
przeciętnie po mieście pali mi 4.5 litra,  jak jade tak ze stałą 110 to pali mi 3,5 litra, jak 160 to 5,4 , jak 200 to spala 9 litrów i pod lekką górkę odrazu słabnie prętkość spada do 180 km/h

troche mnie dziwia Twoje osiagi, ja tez mam polowke 1.4tdi, natomiast 70km, niby to 10 kucy mniej ale moje polo wiecej niz 160 nie poleci, chocby nie wiem co,a Ty piszesz, ze 200 km/h jedziesz.czy faktycznie te 10 koni wiecej daje az o tyle wieksza predkosc maksymalna?
jesli o tyle zwieksza sie predkosc to chyba zrobie sobie chip i doloze pare koni wiecej juz teraz, mimo ze chcialem zrobic chip dopiero w przyszlym roku :grin:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Lipiec 20, 2009, 11:45:09 am
Odpowiedź #13
Offline

Alan6R


raval kolego ale zwróć uwagę że on ma wersje nie dość że 10 koni mocniejszą, to w dodatku która ma lepsza aerodynamikę, mniejsze opory toczenia, oraz wydłużony 4 i 5 bieg. Swoją drogą to dziwią mnie twoje osiągi, latałem taką Polówką w wersji 75 konnej i prawie 180 zamiatała.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat

Lipiec 20, 2009, 12:18:46 pm
Odpowiedź #14
Offline

Fryzer


czy jest możliwość zrobic w silniku 1.9 TDI zrobic 180 KM czy pewien typek mnie wkręcał ?

-- Pon Lip 20, 2009 1:21 pm --

czy jest możliwość zrobić z silnika 1.9 TDI 170 KM bo znam gościa który ma taka polówkę i pisał mi ze gdzieś  zrobili mu takiego chipa skoro na chipie da sie wyciągnąć tylko 30 % mocy jest możliwość zrobić tak duży przeskok w kucykach ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »