Grudzień 09, 2019, 10:35:14 am
VWPolo Klub

Autor Wątek: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI  (Przeczytany 60666 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Luty 17, 2015, 10:40:48 am
Odpowiedź #135
Offline

Wolga85


Bierz po uwagę że skrzynie z racji zwiększonego szarpania 3 cylindrów w 1.4 TDi są bardziej narażone na awarię. Ja się w ogóle dziwię że dwumas zakładali do R4 a do 1,4 Tdi gdzie telepie nim bez niego jak paralitykiem zrezygnowali i montowali tylko chyba w wersji bluemotion (ostatnie wersje 1.4 tdi bnm bnv). Ja to chętnie bym przygarnął turbo VNT pasujące do 1.4 Tdi. Bo to ori z bypassem  strasznie długo, późno i zero mocy poniżej 1800 rpm.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Lenistwo drogą do postępu \":)\"

Luty 17, 2015, 12:19:19 pm
Odpowiedź #136
Offline

swirkofsky


Cytat: "Wolga85"
Ja to chętnie bym przygarnął turbo VNT pasujące do 1.4 Tdi. Bo to ori z bypassem  strasznie długo, późno i zero mocy poniżej 1800 rpm.

to jest turbo od 1.4 czy 1.9 tdi??
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Luty 17, 2015, 03:46:39 pm
Odpowiedź #137
Offline

wojtek6992


Szczerze to przy 3 cylindrach warto takie zabawy robic?

ja zastanawiam się czy w tym roku nie zroibc kompletnego swapa na 1.9 tdi ASZ z ibizy.

Skrzynia, półosie komputer i silnik kompletny...

Zaczałąem nawet szukać rozbitków
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Luty 17, 2015, 06:02:05 pm
Odpowiedź #138
Offline

qqrydza


Cytat: "Tomek001"
Poleci ktoś teraz sprawdzoną firmę? Pisałem do MODPRO i wycenili na 900zł.
Interesuje mnie Śląsk/Małopolska.
Ja polecę. W Katowicach masz Aligatora czyli firmę Dynosoft. Ja u Aliego nie byłem, ale od znajomych wiem, że człowiek jest bardzo konkretny. Zna się na tym co robi - wystarczy popatrzeć na wykresy z  jego prac - wszystko dopieszczone do granic możliwości. Nie jest najtańszy, ale robota profi. Jest tylko jedna uwaga. Auto oddawane do niego musi być SPRAWNE, jeśli nie będzie zaproponuje Ci naprawę, albo podziękuje za współpracę.


Druga firma którą polecam to CTR Tuning z Zabrza. Robią naprawdę bardzo dużo aut, zobacz sobie ich face'a.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Bez dymu nie ma ognia
[size=85]mój czarnuch[/size]

Luty 17, 2015, 09:43:09 pm
Odpowiedź #139
Offline

Tomek001


Dzięki qqrydza! Odezwę się do obu firm. Auto jest w pełni sprawne, bo inaczej bym się nie decydował na tuning.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! \":P\"

Luty 18, 2015, 03:09:10 pm
Odpowiedź #140
Offline

pgt


Cytat: "swirkofsky"
powiedzcie mi czy turbina od 1.9 tdi BLT lub ARL podejdzie do 1.4??
Te turbosprężarki są z kolektorem, więc P&P nie podejdą, trzeba przerabiać.
Cytat: "swirkofsky"
Ja to chętnie bym przygarnął turbo VNT pasujące do 1.4 Tdi. Bo to ori z bypassem strasznie długo, późno i zero mocy poniżej 1800 rpm.
Były silniki 1.4 TDI, które miały turbosprężarki z VNT. Jeżeli komuś bardzo zależy na dużo szybszej reakcji, można też zastosować turbo z 1.2 TDI (też VNT). Także możliwości są :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.

Lipiec 06, 2016, 12:05:23 am
Odpowiedź #141
Offline

Palec11


Witam wszystkich tak z ciekawości chciał bym się zainteresować tematem możecie mi powiedzieć jakie warunki musi spełnić auto żeby można było je podkręcić (Oczywiście musi być diesel z turbiną) (chodzi o VW Polo 9n 1.9TDI 101km) I ile koni mechanicznych można więcej wyciągnąć ?  Ile takie coś kosztuje jak to się przekłada na spalanie i żywotność silnika/turbiny czy opłaca się to robić ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »