Grudzień 06, 2019, 06:06:39 am
VWPolo Klub

Autor Wątek: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI  (Przeczytany 60647 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lipiec 20, 2009, 12:22:33 pm
Odpowiedź #15
Offline

blade13


z silnika 1.9TDI np. AHH 90KM idzie wycisnac 200KM... ale oczywiscie nie samym programem.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 20, 2009, 12:24:27 pm wysłana przez blade13 »
[size=90]Member since 2006...[/size]

Lipiec 20, 2009, 12:22:52 pm
Odpowiedź #16
Offline

raval


Cytat: "Aoox"
raval kolego ale zwróć uwagę że on ma wersje nie dość że 10 koni mocniejszą, to w dodatku która ma lepsza aerodynamikę, mniejsze opory toczenia, oraz wydłużony 4 i 5 bieg. Swoją drogą to dziwią mnie twoje osiągi, latałem taką Polówką w wersji 75 konnej i prawie 180 zamiatała.


aerodynamika aerodynamiką ale żeby o 40km/h więcej??chociaż jak Ty piszesz, że śmigałeś 75 konna wersją 180 to trochę zaczynam się martwić :niewiem: myślałem, że 1.4TDI w tej wersji więcej niż 160 km/h nie poleci. Ja moją leciałem max.170km/h ale to ze sporej górki, a tak po prościutkiej i równiutkiej drodze A4 katowice-gliwice, 160km/h i ani 1km/h więcej.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Lipiec 20, 2009, 12:25:37 pm
Odpowiedź #17
Offline

Fryzer


czyli to był wkręt hmm a tak właśnie myślałem bo nie wierze ze zrobili tak duzy przeskok w kucykach samym programem :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Lipiec 20, 2009, 02:29:32 pm
Odpowiedź #18
Offline

Alan6R


raval powiedz jakie masz opony? Chodzi o rozmiar.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat

Lipiec 20, 2009, 03:33:54 pm
Odpowiedź #19
Offline

blade13


Fryzer samym programem np. z AFN 110KM zrobisz 135KM bezdymnie lub 140KM ale bedzie juz kopcił... Po wymianie wtryskiwaczy na 0.216 zrobisz juz koło 150KM itd... Dlugo by o tym mowic...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=90]Member since 2006...[/size]

Lipiec 20, 2009, 03:48:47 pm
Odpowiedź #20
Offline

Ciapek01


Panowie a z 1.7 sdi 60 km czytalem na vtechu ze da sie tylko +10 km +15 Nm za cene okolo 1500 to czyba sie bardzo nie oplaca ;/ co o tym myslicie? jakos mozna inaczej podniesc moc??
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Plawniowice09 / Klucze09 / Rajcza09 / Klucze10 / Kozienice10 / Pławniowice10 / Ślesin11 / Ślesin12 / Ślesin13 / ...

było: Polo 1.7 SDI AKU - http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=16028
jest: Golf IV Variant 1.9 TDI AHF

Lipiec 20, 2009, 04:28:23 pm
Odpowiedź #21
Offline

blade13


w SDI jest tylko jedna opcja tuningu: sprzedac i kupic mocniejsze auto. Watpie zeby poszlo te 10KM w gore... To wkoncu wolnossace SDI, ktore wymyslono po to aby bylo oszczedne...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=90]Member since 2006...[/size]

Lipiec 20, 2009, 04:44:33 pm
Odpowiedź #22
Offline

raval


Cytat: "Aoox"
raval powiedz jakie masz opony? Chodzi o rozmiar.

nie pamietam jaki profil i szerokosc ale jesli chodzi o rozmiar to 15''. tak tez sobie mysle, ze jezdze wlasciwie caly czas z wlaczona klimatyzacja i to moze miec wplyw na ta predkosc ale chyba bez przesady zeby to mialo az taki duzy wplyw,prawda?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Październik 03, 2009, 06:30:21 pm
Odpowiedź #23
Offline

DWSD


posiadam Polo 9n3 z silniczkiem 1,4 TDI o mocy 59 KW (80KM) - standardowy tak jak wyszedł z fabryki. Rozglądam się teraz za firmami zajmującymi się chip tuningiem, większość reklamuje się większą mocą dochodzącą do 104KM, zwiększonym momentem do 250 Nm, oraz niższym spalaniem.
 Czy to jest prawda, z czego wynika to niższe spalanie?, o ile może być ono niższe?

Czy ktoś bawił się w chip tuning w swojej polówce ?, jakie efekty ? gdzie najlepiej taki chip zamontować?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Październik 07, 2009, 02:20:05 am
Odpowiedź #24
Offline

Borek88


Witam!
Z tego co wiem na temat chipów jest to możliwe ponieważ ustawienie standardowe może być celowo skonfigurowane na mniejszą moc przez co silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki... Tz. takiej która zapewnia największą moc w stosunku do spalania. Jeśli czytają to mądrzejsi koledzy proszę o poprawę. Jest możliwe, że spalanie nie wzrośnie albo wzrośnie bardzo nieznacznie ale czy możliwy jest spadek :niewiem: poza tym w dieslach chip może dać dużo więcej koni niż w bewnzynie
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Październik 07, 2009, 07:31:38 am
Odpowiedź #25
Offline

Skfarek


Ogarniałem ostatnio temat bo chcę taką operację uczynić w rodzinym dzieciowozie :) Z polecanym rowiązań to tylko indywidualny program robiony pod auto, boxy większość stanowczo odradza bo są ponoć problemy ze współpracą ponieważ masz standardowy komp i do tego boxa który ma swój program i oszukuje oryginalny sterownik. Podobno nie zawsze się to razem zgrywa. Co do obniżenia spalania - wynikać ono może z polepszenia momentu obrotowego a także optymalizacji procesu spalania - a na chłopski rozum masz więcej momentu przy niskich obrotach więc automatycznie nie "piłujesz" tak auta żeby jechało czyli jeżdzisz spokojniej i masz mniejsze spalanie. Co do wyboru chiptunera radzę wybierać tych co już od dawna są na rynku i mają renomę np. Compsport, V-tech, TTC, Godula itp.. Nie wiem skąd jesteś i jaki masz wybór? Jeżeli nie ma tych największych to poczytaj opinie w necie o firmach które to robią u ciebie w mieście. Jak już będziesz rozmawiał to zapytaj gości o parę rzeczy żeby sprawdzić czy wiedza o czym mówią:
1. Przede wszystkim zapytaj czy będą weryfikować stan auta - gość który chce coś robić nie znając stanu silnika jest dla mnie skreślony.
2. Dowiedz się co z gwarancją na usługę.
3. Niech ci zrzucą gdzieś oryginalny program tak żeby można go było z powrotem wgrać w przypadku takiej potrzeby.
4. Dowiedz się czy już robili takie auta/silnik - lepiej żeby nie eksperymentowali na twoim aucie.
Z orientacyjnych cen w Kraku to kosztuje 1400 zł z hamownią przed i po chiptuningu.  
Mam nadzieję że trochę pomogłem.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au

Październik 07, 2009, 08:23:30 pm
Odpowiedź #26
Offline

DWSD


zawsze przybliżyło mi to trochę temat. a w krk, o jakiej firmie mówisz?, spełnia ona jakoś swoje zadanie czy nie?, czytałem dobre opinie na temat firm z bielska, ale puki cokolwiek zacznę rozmawiać chce sobie kaskę przygotować.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Październik 08, 2009, 07:08:24 am
Odpowiedź #27
Offline

Skfarek


W Krakowie Compsport albo V-tech chociaż tez dobre opinie o Detechu słyszałem.

PS. Ogarnij najpierw turbinę i ten wyciek zanim się weźmiesz za chiptuning - jak coś z nią jest nie tak a ty go dłubniesz i zwiększysz ciśnienie doładowania to napewno szybko poleci  :-(
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au

Październik 08, 2009, 10:35:22 am
Odpowiedź #28
Offline

kubcio


mi sie podobaja propozycje ABT :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Październik 08, 2009, 10:55:37 am
Odpowiedź #29
Offline

turzol


Cytat: "Skfarek"
W Krakowie Compsport albo V-tech chociaż tez dobre opinie o Detechu słyszałem.

Trochę dalej bo w Czechowicach Dziedzicach sprawę ogarnie GTO, do którego jednak trzeba się zapisywać z wyprzedzeniem 2 miesięcznym.

http://digitun.pl/