Grudzień 05, 2019, 08:13:58 pm
VWPolo Klub

Autor Wątek: Wszystko o: SWAP silnika  (Przeczytany 59724 razy)

ukasek97 i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sierpień 19, 2010, 10:58:31 pm
Odpowiedź #15
Offline

vwkas18

phpBB G-LaderMan
swap wyjdzie ponad 6 tyś
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Sierpień 19, 2010, 11:07:59 pm
Odpowiedź #16
Offline

JuStIcE

phpBB Redaktor Magazynu Klubowego
HAwK
Nie wiem jak w 9N, ale w 9N3 montowali 1.8T w modelu GTI. A co do swapa, to oprócz silnika (i osprzętu), skrzyni, sprzęgła, półosiek będziesz jeszcze musiał wymienić hamulce na mocniejsze oraz zawieszenie na twardsze. Tak więc te 6 tysiaków to może się okazać za mało, licząc robociznę.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=150]Mój Białas[/size][/b]      [size=150]Czerwona Perła[/url][/size]
[size=50]
Jeżeli piszę bez polskich znaków

Sierpień 20, 2010, 08:41:03 am
Odpowiedź #17
Offline

Skfarek


Dodaj do tego pewnie wiązkę, kompa itp. pierdoły.
HAwK napisz najpierw ile masz pieniędzy na SWAP odłożone?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au

Sierpień 20, 2010, 03:27:56 pm
Odpowiedź #18
Offline

HAwK


Chciałem się tylko poinformować ile by to wyszło i czy jest sens ? bo jeżeli mam wymienić praktycznie wszystko to raczej nie warto ;/
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Sierpień 25, 2010, 04:57:57 pm
Odpowiedź #19
Offline

SoNsiaD


A ja myśle że jest to możliwe. Sam sprzedałem kompletny silnik BBY razem ze skrzynia,półosiami i wszystkimi drobnymi gratami potrzebnymi do takiego swapa. Ale powiem jedno: Taki swap jest bez sensu, gdyż po miesiącu będziesz kombinował jak tu sie pozbyć 1.4. Nie jeździłem nigdy 1.2, ale wiem jedno 1.4 16v 75KM to przepotworny muł. Niepolecam..
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
9N 2002 było 1.4 BBY, jest 1.8T ARY

Sierpień 27, 2010, 01:54:42 am
Odpowiedź #20
Offline

misiek89


SoNsiaD
to kolego pochwal się co teraz wsadziłeś :-D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
[size=150] sprzedam oryginalna lampę tylną, lewa strona (od kierowcy) do [9N] oraz surowe groty kluczyka do VW.[/size]

Sierpień 27, 2010, 03:09:27 am
Odpowiedź #21
Offline

SoNsiaD


HAwK,
Wszystkiego wymieniać nie trzeba, koszt samych gratów to okolo 7tyś.Ale jeżeli cały swap zamierzasz komuś zlecić(łącznie z pozyskaniem cześci), to myślę że cena napewno przekroczy 10 tyś. Żeby zacząć jeździć 1.8t nie musisz od razu zmieniać zawieszenia ani hamulcy, podejżewam że również chłodnicy.
Żeby uniknąć niepotrzebnych wydatków, najlepiej znaleźć sobie gościa z całym Audi TT żeby samemu wyciągnąć z niego potrzebne graty. Ja na swój silnik POLOwałem połtora roku,ale warto było. Powodzenia.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
9N 2002 było 1.4 BBY, jest 1.8T ARY

Sierpień 27, 2010, 07:12:51 am
Odpowiedź #22

Anonymous

Gość
w jego opisie masz 1,8T
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Wrzesień 08, 2010, 10:04:31 pm
Odpowiedź #23
Offline

v-wej


Witam.Sam zastanawiałem się nad wymiana silnika ale koszt mnie trochę odstraszył choć niewiem czy Ci to coś pomoże ale widziałem ostatnio ibizę FR sport z 2006-czy 2007r z przodu uszkodzoną jednak silnik turbo i inne podzespoły były ok z przebiegiem 11000 ;)  no i silnik chyba 1,8 turbo o mocy 180 koni za 5 tys na allegro ;) niewiem czy jeszcze jest bo aukcja kończyła sie jakoś teraz ale za taką kasę warto
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Wrzesień 10, 2010, 09:58:41 am
Odpowiedź #24
Offline

Skfarek


Cytat: "SoNsiaD"
Żeby zacząć jeździć 1.8t nie musisz od razu zmieniać zawieszenia ani hamulcy, podejżewam że również chłodnicy.

Sądzisz, że hamulce i zawias z 1.2 który ma ile 70 kucy będą w stanie "porządnie" obsłużyć, wyhamować i utrzymać w ryzach 150 koni????? Ile waży 1.2 a ile 1.8? Jaka jest pojemność układu chłodzenia przy 1.2 a jaka przy 1.8? Ja bym się bał czymś takim jeździć  :?

v-wej sam silnik to przysłowiowy pryszcz, nie zapominaj o tym że zwykle sprzedawany jest goły, jak doliczysz osprzęt (alternator, przepustnica, komp, rozrusznik, kolektory, paski itd) to się dopiero zrobią koszty.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au

Wrzesień 11, 2010, 02:20:27 pm
Odpowiedź #25
Offline

v-wej


Cytat: "Skfarek"
Cytat: "SoNsiaD"
Żeby zacząć jeździć 1.8t nie musisz od razu zmieniać zawieszenia ani hamulcy, podejżewam że również chłodnicy.

Sądzisz, że hamulce i zawias z 1.2 który ma ile 70 kucy będą w stanie "porządnie" obsłużyć, wyhamować i utrzymać w ryzach 150 koni????? Ile waży 1.2 a ile 1.8? Jaka jest pojemność układu chłodzenia przy 1.2 a jaka przy 1.8? Ja bym się bał czymś takim jeździć  :?

v-wej sam silnik to przysłowiowy pryszcz, nie zapominaj o tym że zwykle sprzedawany jest goły, jak doliczysz osprzęt (alternator, przepustnica, komp, rozrusznik, kolektory, paski itd) to się dopiero zrobią koszty.
Witam.Kolego a gdzie ja napisałem ze sam silnik był z tej FR?? :D Była cała na sprzedaż uszkodzona z przodu jednak silnik turbo i układ jezdny sprawny,cena był 5tyś kup teraz,cena podejrzanie niska ale może było warto zaryzykować??
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Wrzesień 13, 2010, 10:13:21 am
Odpowiedź #26
Offline

Skfarek


Za dupniętą FRke 5 klocków :?:  A może to była cena w Euro, bo za tyle w zylach to gołe silniki chodzą  :?:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au

Wrzesień 15, 2010, 12:51:17 pm
Odpowiedź #27
Offline

v-wej


Witam.Dla niedowaiarków daje linka  z ta FR http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13722684
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Wrzesień 15, 2010, 01:17:59 pm
Odpowiedź #28
Offline

Skfarek


v-wej coś mi w tym śmierdzi bo dla porównania:
http://otomoto.pl/seat-ibiza-cupra-1-8- ... 24242.html
i następna:
http://otomoto.pl/seat-ibiza-cupra-angl ... 25504.html
A przecież to są starsze i jeden to anglik  :?:

No chyba, że gość specjalnie napisał tylko w tym ogłoszeniu co podałeś że silnik wizualnie ok, a wie że jest to szrot  :grin:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au

Wrzesień 15, 2010, 02:51:41 pm
Odpowiedź #29
Offline

vwkas18

phpBB G-LaderMan
Skfarek dodaj że jeszcze jest taka kolej rzeczy że silniki dzielą się na 4 grupy:
1) Audi
2) VW
3) Seat
4) Skoda
silnik silnikowi nie równy jak nie trzyma parametrów mocy to idzie albo VW/Seata/Skody
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »