Sierpień 23, 2019, 12:11:05 am
VWPolo Klub

Autor Wątek: 9N3 Davit 223KM -> 265KM  (Przeczytany 5102 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czerwiec 23, 2014, 07:00:00 pm
Odpowiedź #30

Anonymous

Gość
Cytat: "qqrydza"
Co do producenta, ciężko powiedzieć, nie "dobierałem się" do niego.
zrób zdjęcie to zobzaczy sie po kolorach co to jest
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Czerwiec 23, 2014, 08:28:47 pm
Odpowiedź #31
Offline

Matti 6n


Fajnie się to musi odpychać :)

koło też fajne  :oki:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Czerwiec 23, 2014, 08:40:10 pm
Odpowiedź #32
Offline

Adrian_Malbork


to co masz na wlepce to sportowe zawieszenie to jest ori sportowe z wersji Sportline.
-22mm do serii z tego co pamiętam, minimalnie twardsze.
Mam to samo w 9n3 mamuśki.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Czerwiec 23, 2014, 10:14:44 pm
Odpowiedź #33
Offline

Alan6R


-15 mm od serii.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat

Czerwiec 24, 2014, 04:21:28 pm
Odpowiedź #34
Offline

Adrian_Malbork


Cytat: "Alan6R"
-15 mm od serii.

Możliwe, ze GTI ma -22? Gdzieś wyczytałem w katalogu, ze jest to 22 ale nie dam sobie ręki uciąć, że to był sportline.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Czerwiec 24, 2014, 10:07:36 pm
Odpowiedź #35
Offline

murzyn

phpBB Naczelny piwosz klubowy
Cytat: "qqrydza"
przy 300KM EGT bedzie pewnie ogromne
właśnie VKLR dobrze sobie radzi w kwestii EGT  :good:
to turbina o nowej konstrukcji i w miarę świeża,bez porównania ze starymi VK
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Lipiec 09, 2014, 06:58:41 pm
Odpowiedź #36
Offline

qqrydza


Co do koloru sprężyn to są niebieskie (przód i tył).
murzyn Dlatego właśnie uparłem się na VKLR :cool2: Przeczytałem, że przez łożyska kulkowe turbo ma lepszego spool up'a, a do tego jest chłodzona cieczą, co napewno poprawia jej żywotność.
Jeśli chodzi o te magiczne 300KM - Zobaczymy jak to wyjdzie na firadach. Nie chce aż tak żyłować silnika i później martwić sie o inne podzespoły. Póki co zostaje tak jak jest. (Brak kasy). Wtryski będę raczej wymieniał, bo przy mocno ustawionej klimie nie ma czym jechać do 2tys. obrotów ;P

Jak narazie jestem tydzień po wymianie sprzęgła. Założony jest zestaw od Bartka czyli valeo ze sztywnym kołem + organiczna tarcza i całość wyważona, wygląda to tak:



Jeździ się na tym super. Skończyło się haczenie skrzyni przy przerzucaniu z 1-R-1 podczas manewrów parkingowych.
Skończyły sie wibracje wewnątrz auta - co powiem szczerze pozytywnie mnie zaskoczyło. Jak czytałem ludzie właśnie na to narzekają po przesiadce z dwumasu na jednomas. Moje koło dwumasowe nie było w tragicznym stanie (jak powiedział mechanik), mimo to, na jednomasie wibracji poprostu nie ma. Jedyny minus tego zestawu jest taki, że całość pracuje nieco głośniej. Na niskich obrotach (przy ruszaniu) słuchać lekko pracę sprężyn na tarczy - ale nie przeszkadza to zupełnie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Bez dymu nie ma ognia
[size=85]mój czarnuch[/size]

Listopad 02, 2014, 10:09:17 am
Odpowiedź #37
Offline

qqrydza


Jako, że mam w planach założenie hebli brembo 4 tłoczkowych od Leona Cupry R 323mm, minimalna felga to 17 :D
Przymiarka nowego setupu zimowego  :D

   
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Bez dymu nie ma ognia
[size=85]mój czarnuch[/size]

Listopad 05, 2014, 01:25:54 pm
Odpowiedź #38
Offline

Adrian_Malbork


323 ? przesadyzm :D 312 z ibizy Cupry będzie raczej łatwiej dorwać. 323 może nie chcieć wejść w 17"
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Listopad 05, 2014, 03:32:49 pm
Odpowiedź #39
Offline

qqrydza


Jak swapować to swapować :D
Miałem w planach założenie 312, kupiłem jarzma z zaciskami. Każdy pisał, że w przypadku wymiany hamulcy 288->312 wystarczy wymiana samych jarzm (oraz tarcz oczywiście) - nie w przypadku polo :D Polo/ibiza posiada system hamulcowy firmy Lucas i niestety jarzma ATE 451 nie pasują. Sprzedałem 312 i kupiłem hamulce od cupry R.

Wysyłam je do sprawdzenia i renowacji i bede montował.
323 wchodzi w 17", ale nie wszystkie. Podam fajnego linka o swapach, tam są wymienione nawet felgi jakie pasują pod dany setup.

KLIK
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Bez dymu nie ma ognia
[size=85]mój czarnuch[/size]

Styczeń 26, 2015, 07:50:35 pm
Odpowiedź #40
Offline

qqrydza


W sobotę odebrałem felgi na lato z renowacji, wyglądają świetnie. Nie wiem tylko jak to będzie wyglądać na czarnym aucie :D :D :D
Będą ukryte wentylki i prawdopodobnie czerwone nakładki na śruby. Pozostaje jeszcze kwestia dekielków. Albo założę "aluminiowe" naklejki z czerwonym logiem oz racing, albo....zrobię dekielki w puszek po burnach [mają akurat czerwony otwieracz] i powinno ładnie kontrastować z zaciskiem.





Z czerwonymi nakładkami bedzie wygladać jak tutaj: (niestety zdjęcie jest małe)



Jakieś sugestie?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Bez dymu nie ma ognia
[size=85]mój czarnuch[/size]

Styczeń 31, 2015, 11:28:17 pm
Odpowiedź #41
Offline

brytfanna


Będzie sztoooos. Tylko szlag Cię trafi z czyszczeniem tego ;)
To 17"? Założyłeś już te hamulce? Zmieści się wszystko?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Luty 01, 2015, 12:07:09 am
Odpowiedź #42
Offline

qqrydza


Nooo dzięki! Już nie mogłem wytrzymać tego milczenia po wrzuceniu fotek z felgami...myślę -  jest aż tak tragicznie?  :D

Będę o nie dbał :D Lans wymaga poświęceń :grin:
7x17 z wysokim ET48, bo to od subaraka, otwór centrujący rozwiercony, do nowych hebli konieczne będą dystanse, ale nie będą tak wystawać jak moje poprzednie keskiny.

Heble nie założone, oddałem je do poprawki, bo jakiś error był podczas montażu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Bez dymu nie ma ognia
[size=85]mój czarnuch[/size]

Luty 01, 2015, 12:11:49 am
Odpowiedź #43
Offline

krzychu20

Global Moderator
Białe szpulki do czarnego auta bedą git  ;)
Natomiast o czyszczenie nie ma co się martwić- tyle fajnej chemii jest na rynku, że noł problem :grin:

Powodzenia bo fura ma potencjał  :piwo:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Luty 01, 2015, 12:21:29 am
Odpowiedź #44
Offline

qqrydza


No to teraz mogę iść spokojnie spac:)  
Poleć jakieś fajne środki do mycia - myślę że będą potrzebne :D

Chciałem je malować matem, dobrze że wyczytałem  w internerach, że mycie matów jest delikatnie mówiąc uciążliwe.

Malowałem proszkowo połyskiem, teraz na to grubo twardego wosku i nie powinno być tragedii.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Bez dymu nie ma ognia
[size=85]mój czarnuch[/size]