Grudzień 06, 2019, 06:33:07 am
VWPolo Klub

Autor Wątek: [9n] Wyciek oleju.  (Przeczytany 20417 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Grudzień 11, 2012, 05:07:44 pm
Odpowiedź #45
Offline

Witek6935


Witam
Co do bendiksu - ich awaria i dogorywanie z reguły wychodzi zawsze zimą przy niższych temperaturach. Jeżeli zaczyna Ci przeciągać, tzn, że masz to do zrobienia. Owszem latem może już nie będzie, ale takie przeciąganie może się skończyć całkowitą awarią rozrusznika.

Co do wody w rurze wydechowej. Nie masz co się martwić. Woda zawsze się zbiera. Zimą jest tego jeszcze więcej ze względu na wilgotność powietrza i różnicę temperatur. Zauważ, że bardzo często zimą samochodom z rury podczas przyspieszenia leci woda z rury.

Co do sprawdzania oleju - olej zawsze sprawdza się przed odpaleniem silnika, najlepiej po całej nocy. Wtedy zawsze cały olej jest w misce olejowej i pomiar wtedy jest wiarygodny.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Grudzień 11, 2012, 05:14:25 pm
Odpowiedź #46
Offline

aviator


Bardzo Wam dziekuje za pomoc.
Podjade wiec do mechanika z tym bendiksem.
Czy podczas jazdy nic mi nie poleci? Mozna jeździć?

Pzdr
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Grudzień 11, 2012, 05:22:14 pm
Odpowiedź #47
Offline

Mati_9N


Jeżeli silnik zapali i nie będzie tego "chrobotania" to Spokojnie możesz jechać :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Grudzień 11, 2012, 05:30:40 pm
Odpowiedź #48
Offline

bazi


« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Grudzień 11, 2012, 05:32:37 pm
Odpowiedź #49
Offline

aviator


Cytat: "bazi"
taki dzwiek ? :
viewtopic.php?f=176&t=46743

Nie, u mnie jest dzwiek znacznie krótszy i i trwa sekunde - jakby w tym samym momencie jak zaczyna juz palic.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Marzec 23, 2013, 09:50:34 pm
Odpowiedź #50
Offline

Karo


Proszę o opinię, gdyż mam pewien problem z olejem, a raczej jego brakiem.

Pod koniec października 2012 miałam rozszczelniony intercooler i wyciekło troche oleju. Po zmianie IC sprawdzałam poziom oleju i był w w zakresie min-max.

W dniu wczorajszym po 2 minutach jazdy pojawiła się na fisie kontrolka "check oil". Po zatrzymaniu auta, odczekaniu i sprawdzeniu poziomu oleju okazało się, że na bagnecie nie ma po nim śladu. Dopiero po wlaniu 0,7 L poziom był w normie (sprawdzone 2 h po odstaniu auta). Nie ma nigdzie śladów wycieków. Boje sie, że turbina może zasysać olej co IC ale pewności nie mam. No i przedewszystkim martwi mnie, że w tak krótkim czasie takie ilości oleju "znikają".

Silnik jaki posiadam to 1,4 TDI.

Jakieś sugestie ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Maj 20, 2013, 08:38:12 pm
Odpowiedź #51
Offline

sarsai


Witam i z góry sory, że odkurzam. Mam podobny problem. Po wymienia oleju w Polo 1,2 12V '02 na 5w/30 Castrola,  strasznie żre olej. Czy powodem może być fakt, że z tego co wiem zalecany olej to chyba 10W/60?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Maj 21, 2013, 05:57:48 pm
Odpowiedź #52
Offline

bazi


« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Sierpień 07, 2015, 11:00:16 am
Odpowiedź #53
Offline

beniowski


Mam pytanko. Pomozcie! Czy w vw polo 9n3 1.4 16V mpi kod silnika BUD jest uszczelka pod miską olejową czy tylko silikon?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Marzec 14, 2017, 08:25:33 am
Odpowiedź #54
Offline

Twist


Cześć,

Na przeglądzie mechanik kazał mi na zgaszonym silniku pokręcić mocno kołami w lewo i w prawo, po czym powiedział, że wyleciało kilka kropel oleju i do wymiany będzie uszczelka (nie powiedział dokładnie jaka). Da się zdiagnozować po czymś takim co to może być za uszczelka i jaki może być ew. koszt naprawy?

Polo 9n 2002 12v