Sierpień 19, 2019, 12:34:52 pm
VWPolo Klub

Autor Wątek: Polo 86c2f 3f G40 piotmag  (Przeczytany 16810 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Grudzień 20, 2016, 07:20:25 pm
Odpowiedź #120
Offline

Dyluś


Wedle zasady
Najpierw masa, potem masa, a na końcu rzeźba.
Też bym obstawiał że połączenia masowe mogą być przyczyną. Miałem tak samo w fiacie bravo i jak się okazało między kablem masowym z aku, a buda było zaśniedziałe, a na oko nic nie było widać, dopiero po odkreceniu.
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)

Styczeń 30, 2017, 10:27:57 am
Odpowiedź #121
Offline

piotmag


Wymieniłem przewody masowe i nic nie dało spróbuję jeszcze zasilający rozrusznik. A jak myślicie może to robić od zapłonu?

Styczeń 30, 2017, 03:00:10 pm
Odpowiedź #122
Offline

vwkas18

phpBB G-LaderMan
Sprawdz przekaznik pod maska i oczywiscie wszystkie masy dobrze oczyscic... Sprawdz wskaznikiem pobor pradu

Styczeń 31, 2017, 04:12:32 pm
Odpowiedź #123
Offline

piotmag


Masy mam nowe przekaźniki też sprawne
Więc już sam nie wiem

Kwiecień 16, 2017, 02:46:55 pm
Odpowiedź #124
Offline

piotmag


Za chwilę zacznie się sezon więc wyjechałem i okazało się że nie pompuje ciśnienia pękł przewód od ic który już nie jest produkowany.

Kwiecień 16, 2017, 02:48:10 pm
Odpowiedź #125
Offline

piotmag


Sprawdz przekaznik pod maska i oczywiscie wszystkie masy dobrze oczyscic... Sprawdz wskaznikiem pobor pradu
Jaki pobór (czego)

Kwiecień 19, 2017, 09:50:55 am
Odpowiedź #126
Offline

forteller


Który dokładnie przewód Ci pękł?

Sprawdź pobór prądu w całej instalacji - wepnij się szeregowo w akumulator. Jak to zrobić, znajdziesz w internecie :)

U mnie jednak kiepskie kręcenie na ciepło było objawem dogorywającego rozrusznika. Podczas upałów zdarzało się, że zacinał się na amen.

Kwiecień 22, 2017, 08:52:34 pm
Odpowiedź #127
Offline

piotmag


To jest jego numer
871145828C jest dostępny za granicą ale cena?
Zastanawiam się nad prostym przewodem miękkim, albo nad nowym ic w zderzak? Miałem Założony  sztywny ( czyli gruby nie był elastyczny)   to przepuszczal na laczeniach. 
Z zapaleniem muszę poczekać bo mam ic rozebrane.

Maj 13, 2017, 09:25:02 pm
Odpowiedź #128
Offline

piotmag


Przewód kupiłem z metra założyłem i dupa wskazowka wychyla się troszeczkie za 0 niby wszysko szczelne ,a samochód do końca jeździł i było dobrze . Czy można jakoś sprawdzić kompresor czy działa ?

Maj 22, 2017, 09:01:52 am
Odpowiedź #129
Offline

piotmag


Jestem umówiony na środę do mechanika mam nadzieję że coś mi zaradzi

😢

Czerwiec 22, 2017, 12:19:12 pm
Odpowiedź #130
Offline

piotmag


Samochód dzisiaj odebrany zapala elegancko czy zimny i ciepły ,mowił ze tez jedzie ale to nie jest to pompuje tylko 0,5 bara a było 0,8.
wiec trzeba dalej szukać ?

Lipiec 03, 2017, 12:56:14 pm
Odpowiedź #131
Offline

piotmag


Zakupiłem nowe paski to kompresora bo stare aż są przypalone jutro będę montował,mechanik stwierdził ze nie dostępne ale udało sie


Jeszcze padła mi uszczelka miedzy kolektorem a wydechem której nie idzie dostać dorabiałem sam widocznie za słaby materiał ,musze wykombinować z czegoś mocniejszego.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2017, 01:01:09 pm wysłana przez piotmag »

Listopad 12, 2017, 03:31:48 pm
Odpowiedź #132
Offline

piotmag



Listopad 22, 2017, 10:09:04 am
Odpowiedź #133
Offline

piotmag



Grudzień 15, 2017, 07:24:23 pm
Odpowiedź #134
Offline

piotmag