Październik 21, 2019, 06:47:33 am
VWPolo Klub

Autor Wątek: [6N] Wycena Polo  (Przeczytany 743 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Grudzień 12, 2015, 07:22:13 pm
Przeczytany 743 razy
Offline

Winiacz


Ech.
Nastał ten dzień.
Polo jako samochód przestaje mi wystarczać.
Szukam czegoś ciut większego, i z napędem na tył (chyba że się AWD trafi), i zastanawiam się ile mogę wyciągnąć za mojego Panzerwagena tak jak stoi.
Przeróbki opisane są w moim temacie (link w podpisie), z wyposażenia to są zielone szyby, proste radio MP3, wspoma, czarny dywan i decha, szerokie zderzaki, i w sumie nie wiele więcej.
Z rdzy to jest tylko spód progów (to takie jakby łączenie na dole, same progi zdrowe) i prawe nadkole z tyłu. Podłoga ospawana.
Z 2 tysiące chociaż da radę z tego wyciągnąć?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Grudzień 12, 2015, 10:07:51 pm
Odpowiedź #1
Offline

MaciekBMW


wymień tą kierownice bo wygląda gorzej niż od autobusu, wystaw za 2600 zł i powinno być ok, ogarnij go lekko pod typowego kupującego
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Nie dziękuj, tylko kliknij pomógł
Oferuję AutoDetailing oraz polerowanie aluminium

Grudzień 13, 2015, 07:58:16 pm
Odpowiedź #2
Offline

Jacob


Przejrzałem cały Twój projekt od nowa, ale nie da się z niego ocenić ile jest wart.. (przynajmniej ja nie potrafię).
Napisz w jakim stanie technicznym jest, co do roboty, co zrobione...
No z fusów się wróżyć nie da.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Pomogłem ? Kliknij pomógł

Grudzień 13, 2015, 10:14:18 pm
Odpowiedź #3
Offline

Winiacz


Do zrobienia:
-falujące obroty jałowe
-prawe nadkole z tyłu
-uszczelnienie wydechu (ale to ogarnę przed ewentualną sprzedażą na 100%)
-uszczelnienie silnika (leci z miski)
-pęknięta środkowa kratka w zderzaku (zając) i brakuje dolnej kratki z lewej strony.
-przetarty boczek na fotelu kierowcy zastąpiony materiałem o innym wzorze
-wiązka halogenów nie cieszy estetycznie
-wszystko co trzyma stabilizator (łączniki, blaszki, tuleje)
-liczniki zdechły całkowicie


Zrobione:
-swap na 1.6
-skrzynia 1.0
-przeguby
-przewody hamulcowe położone od nowa
-założona wspoma
-alternator świeżo po wymianie regulatora napięcia
-woltomierz i wskaźnik ciśnienia oleju w kabinie (i tak pewnie sobie zostawię...)
-świeże cylinderki w bębnach z tyłu (niedługo i tak wlecą większe bębny od polifta z ABS'em)
-wszelakie paski i napinacze przy okazji swapa
-wszelakie pierdoły wymienione w temacie
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Grudzień 15, 2015, 09:36:04 pm
Odpowiedź #4
Offline

Jacob


Co do obrotów, to przeczyść przepustnicę powinno pomóc.
Liczniki znajdziesz na złomie za 20 zł już kij w przebieg. Ale ludzie na to patrzą niestety.
Resztą bym się nie przejmował.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Pomogłem ? Kliknij pomógł