Polo 6N 1995
Silnik: fabrycznie 1.4 8V 60KM, obecnie też 1.4 ale już 16V i 101KM
Zawieszenie: gwint Tuning Art bez helperów
Układ hamulcowy: tylna belka z Ibizy TDI, przód 256x25 z Polo 6N2 GTI
Wydech: kompletny układ z 6N2 GTI
Koła: Chevlon Racing 6-spoke, przód 16x7 cali ET 20, tył 16x8 cali, ET21. Opony 165/40/16
Nadwozie: lampy przednie In.Pro Clearglass, tylne TYC black, brak listew bocznych, klamka pasażera bez zamka, klapa tylna pozbawiona znaczka i wycieraczki
Wnętrze: półkubełki z 6N2, tunel środkowy 6N2, ręczny z 6N2 GTI, kierownica skórzana z 6N, customowe trójkąty lusterek z tweeterami
Audio: Kenwood KDC W-3044, wzmacniacz Audison SRX4, woofery Powerbass S-6C, subwoofer STX 10"
Foto:
