Zegary vw Polo 6n2 GTI AVY 2001

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

w
worlds90
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 11 wrz 2013, 16:06

Zegary vw Polo 6n2 GTI AVY 2001

Post autor: worlds90 »

Witam. Mam problem z predkosciomierzem, licznikiem, wskazówka paliwa i kontrolka oleju. W jednym czasie padł całkowicie prędkościomierz, licznik główny i dzienny jest widoczny ale stoi w miejscu, wskaźnik paliwa szaleje. Dodatkowo  po odpaleniu samochodu i przekroczeniu 2000 obr zapala się kontrolka oleju która świeci ciągle podczas jazdy. Sprawdzony Aku, alternator czujnik prędkości w skrzyni. Zostały zegary i ECU. Teraz pytanie. Czy liczniki od zwykłego polo 1.4 podejdą do gti, z tego co wyczytałem  oznaczenia różnią się literka na końcu gti- L pozostałe D,E. Czy taki obiaw może dawać uszkodzone ECU ?jeśli ktoś zna temat proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
w
worlds90
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 11 wrz 2013, 16:06

Post autor: worlds90 »

Odświeżam temat. Dalej nie uporałem się z usterka. Wymieniony impulsator, sprawdzone bezpieczniki, podmienione zegary i ten sam problem. Ktoś ma jakieś pomysly? Pozostaje mi dokładnie przejrzeć kable a w ostateczności  komputer sterujący silnika .
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

worlds90 pisze: podmienione zegary i ten sam problem.
No jeśli po podmianie zegarów jest to samo to oznaczać może już tylko komputer lub kable . Czy auto możesz odpalić ? Podłączałeś VAGa aby sprawdzić błędy?
w
worlds90
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 11 wrz 2013, 16:06

Post autor: worlds90 »

Odpala bez problemu. Jeździć można nie czuć spadku mocy. Kontrolka oleju która Zaświeciła się właśnie po padnięcia prędkościomierza powstrzymuje mnie od jazdy
Awatar użytkownika
BraHOL 12
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 736
Rejestracja: 22 sty 2012, 9:46
Lokalizacja: RJA

Post autor: BraHOL 12 »

Witam
Na początek zrobił bym test zegarów vcdsem i do sprawdzenia wszystkie masu na podłużnicy lewej podszybie tunel środkowy ewentualnie    podłączenie miernika do zasilania zegarów i zobaczyc napiecia jak wyskakują kwiatki z licznikiem
Sunshine Live Electronic Music Radio
i\'ll always remember
w
worlds90
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 11 wrz 2013, 16:06

Post autor: worlds90 »

Witam. Problem rozwiazany padl czujnik predkosci, nowy nie chcial tez dzialac bo okazalo sie ze w zamienniku sa inaczej podpiete piny  :o. Mam jeszcze pytanie do forumowiczow. ktos posiada numery czesci  kola zmiennych faz do polo 6n2GTI (wariatora) oraz tasmy od esp znajdujacej sie w kierownicy? Jezeli ktos posiada jakis katalog z numerami czesci do Polo 6n2GTI silnik AVY i raczy sie podzielic to dziekuje z gory. w internecie ciezko znalezc, to chyba jakies towary deficytowe. I juz ostatnie pytanie czy ten silnik 1.6 16V AVY duzo rozni sie od silnika golfa  1.6 16V? Pozdrawiam  :D
Awatar użytkownika
BraHOL 12
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 736
Rejestracja: 22 sty 2012, 9:46
Lokalizacja: RJA

Post autor: BraHOL 12 »

Witam
To wariator się zmienia w polo ? Bo nawet google milczy  >:(
Taśma jest tu ale cena kosmiczna https://www.olx.pl/oferta/tasma-pod-kie ... -z-esp-vw-
Z taśma jest ogólnie problem z dostępnoscia albo ceny kosmos.
Silnik z golfa jest słabszy napewno inne kolektory.
Sunshine Live Electronic Music Radio
i\'ll always remember
w
worlds90
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 11 wrz 2013, 16:06

Post autor: worlds90 »

Koło zmiennych faz rozrzadu, to jedna część. Sterowanie zmiennymi fazami w GTI odbywa się po przekroczeniu 3.5 tys. Obr/min. Jeżeli ten wariator jest padnięty świeci chęci i słychać charakterystyczne grzechotaniem przy rozrządzie. Gdzieś w sieci znalazłem wątek, aby takie koło pasowało od ninnego modelu, dlatego pytałem o numer części. Co do taśmy, cholerstwo drogie, dostępne na niemieckich ebayach
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”