VWPolo Klub

Klub => Archiwum klubowe => Wątek zaczęty przez: jujor w Czerwiec 14, 2009, 10:14:45 pm

Tytuł: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: jujor w Czerwiec 14, 2009, 10:14:45 pm
Polo zlotu
1. miejsce: Limpek
2. miejsce: ex aequo Jujor i Kamień
3. miejsce: Voolf

nagrodami był dyplomy oraz puchary: (http://img189.imageshack.us/img189/769/pict9850.th.jpg) (http://img189.imageshack.us/my.php?image=pict9850.jpg)

Plac Manewrowy
1. miejsce: Nero
2. miejsce: Jujor
3. miejsce: Fresh

nagrodami był dyplomy oraz puchary, zdjęcie jak wyżej. Dodatkowo 1 miejsca dostały kubek zlotowy.

Megarowerek
1. miejsce: Zryty
2. miejsce: PaY
3. miejsce: Michał od Halinki

pamiątkowe dyplomy

Ping Pong
1. miejsce: Łukasz Alte Mist Gurke ;)
2. miejsce: Bystry
3. miejsce: Goozik

pamiątkowe dyplomy

Rzut Felgą
1. miejsce: Goozik
2. miejsce: Voolf i MadMax
3. miejsce: Grzechu, Aoox, Deska, Jujor

pamiątkowe dyplomy

Rzut Oponą
1. miejsce: Halinka
2. miejsce: Asia i Maziunia
3. miejsce: Asia Limpkowa ;)

pamiątkowe dyplomy

Dodatkowo nagrodziliśmy dyplomami osdoby które sobie na to wyjątkowo zasłużyły  :piwo:  :crazy:  Grzecha za najlepszego body kita stylizującego 6n2 na Ibize i swap silnika na 1.9 tdi  :lol: . rowniez pozostali sympatycy klubu, którzy przyjechali innymi furami dostali dyplomy: Zryty, Max, Wojciechu, Bystry, Sivasec. Nagrodzeni zostali również Kacper od Halinki za najmłodszego uczestnika megarowerka, Wiktorek za pierwszy zlot w swoim życiu, Amelka za małą miss zlotu, balcarek xxs za izbę wytrzeźwień  :rotfl:  :yahoo:  , Fresh za picie wódki  :piwo: , Poli za udział duchem i inni, prosze mnie poprawić jeśli kogoś pominąłem... Niestety pogoda nie dopisała, więc piłka nożna i siatkówka sie nie odbyła, ale było więcej czasu na integrację ;)

nagrodzonym i uczestnikom serdecznie gratuluje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: kamien w Czerwiec 14, 2009, 10:29:09 pm
Pozwole sobie umiescic 4 fotki

I miejsce Polo zlotu - Limpek
(http://images41.fotosik.pl/140/ab4bb7252e6cb002med.jpg) (http://www.fotosik.pl)

II miejsce Polo zlotu - ex aequo Jujor i Kamień
(http://images43.fotosik.pl/144/ee78e8092ac76e33med.jpg) (http://www.fotosik.pl)

III miejsce Polo zlotu - Voolf
(http://images40.fotosik.pl/140/5ff05adf1df7820dmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)

Właściciele Polo zlotu (niestety brak Voolfa)
(http://images45.fotosik.pl/144/ab6e9c4c7a48c6d9med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Pimpek w Czerwiec 14, 2009, 11:50:48 pm
A ja :?:  Jedyne 86C na zlocie :grin:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Goozik w Czerwiec 15, 2009, 08:27:02 am
Cytat: "Pimpek"
Jedyne 86C na zlocie

kombi w tym roku było poza konkurecja :eek:  :mrgreen:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Wojciechu w Czerwiec 15, 2009, 11:02:31 am
Wojciechu - za I miejsce w konkursie "strzelanie z dupy" ktore mam nadzieje ktos uwiecznil :D

chyba Aoox miales jakis filmik?
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: maziunia w Czerwiec 15, 2009, 11:26:56 am
a mnie w rzucie oponą pominęli  :eek:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: jujor w Czerwiec 15, 2009, 12:02:03 pm
poprawione, sorry za pomylke!
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Alan6R w Czerwiec 15, 2009, 12:10:28 pm
Tak, mam filmik zaraz go opublikuje ;).

jujor dodaj oddzielną kategorie odnośnie tego http://www.youtube.com/watch?v=UsnJbIgl_qc&feature=fvst (http://www.youtube.com/watch?v=UsnJbIgl_qc&feature=fvst) , hehe ;). Tap, tap, tap, tap, revenge...
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Deska w Czerwiec 15, 2009, 12:37:25 pm
Aoox Mój też dodaj :)

jujor które miejsce miałem na Polo złotu?
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Alan6R w Czerwiec 15, 2009, 12:39:06 pm
Deska dziś będę ogarniał zdjęcia z telefonu to wrzucę też, bo mam go na fonie. Miałeś chyba 5 miejsce. Bo z tego co wiem maziunia miała 4.
"Strzelanie z dupy" http://www.youtube.com/watch?v=6lKAgzRzDHU&fmt=18 (http://www.youtube.com/watch?v=6lKAgzRzDHU&fmt=18)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: jujor w Czerwiec 15, 2009, 01:46:02 pm
Deska 6 miejsce
5 stonoga
4 maziunia. różnice pratycznie 1-2 pkt tutaj były...
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: maziunia w Czerwiec 15, 2009, 03:42:26 pm
Cytat: "jujor"
4 maziunia. różnice pratycznie 1-2 pkt tutaj były...
Łooo... tego to mogłeś nie podawać :D...
W sporcie ponoć 4 miejsce zdobywają najwięksi pechowcy i taka porażka najbardziej boli :P...
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: limpek w Czerwiec 15, 2009, 06:00:30 pm
Ja egzekwo z juniorem zajeliśmy 4 miejsce na II ogólnopolskim
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: maziunia w Czerwiec 15, 2009, 07:11:27 pm
Cytat: "limpek"
Ja egzekwo z juniorem zajeliśmy 4 miejsce na II ogólnopolskim

czyli za rok mam szansę na drugie ;), a za dwa lata na pierwsze :P...  :yahoo:  :yahoo:  :yahoo:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: balcarek_xxl w Czerwiec 15, 2009, 09:13:32 pm
w konkurencji pływanie synchroniczne

1.  Fresh'u i jego cień
2.  Łukasz_6n i Szczygiełek za striptiz na stole
3.  Jujor i Kasia (Camel Trophy - jak jechac żeby nie ubrudzić samochodu   :yahoo: )
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Pimpek w Czerwiec 15, 2009, 09:17:10 pm
Cytat: "balcarek_xxl"
3.

Dla Jujora za Polo Trophy :grin:  :grin:  :grin:

Jujor w nagrodę zamiast polerowania rantów, umyję Ci auto na następnym Ogólnopolskim przed przejazdem :grin:  :grin:  :grin:


PS: tam naprawdę był przejazd... :blush2:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: d4ri0 w Czerwiec 15, 2009, 10:01:28 pm
jujor
a ja które miałem miejsce? Może za rok jak moje felgi będą wyglądały choć w połowie jak Twoje będzie lepiej:) Poza tym zabrakło foteli z GTi, które jutro odbieram od tapicera i lamp, które leżą w kartonie... Dajcie więcej fotek mojej Poli jak macie to w końcu ją opiszę:)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Wojciechu w Czerwiec 15, 2009, 11:39:34 pm
Cytat: "d4ri0"
jak moje felgi będą wyglądały choć w połowie jak Twoje będzie lepiej:)
nie chwal go bo ich nigdy nie wypoleruje jak nalezy

-- Pon Cze 15, 2009 10:40 pm --

dostalem jakis glos w polo zlotu?  :clapping:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: 6N-Lukasz w Czerwiec 15, 2009, 11:43:30 pm
a moze sie ktos przyznac kto docenił taxi drivera za odmienny styl ?? :D
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: wlodson w Czerwiec 16, 2009, 08:27:39 am
ooo widze, że kolejność na placu manewrowym od zeszłego roku prawie się nie zmienila :) Nero i Jujor - gratki!!
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: jujor w Czerwiec 16, 2009, 12:08:46 pm
Wojciechu chyba zadnych glosow nie bylo...

wlodson moje auto wlasciwie zajelo 2,4 i 6 miejsce, bo jescze Bystry i Wojciechu nim jechali ;)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Wojciechu w Czerwiec 16, 2009, 12:43:24 pm
Cytat: "jujor"
Wojciechu chyba zadnych glosow nie bylo...
to bardzo dobrze, znaczy ze wszyscy potraktowali konkurs powaznie!

Cytat: "jujor"
jescze Bystry i Wojciechu nim jechali
decyzja juz zapadla na nastepny zlot jedziemy Polo, moze wtedy uda sie powalczyc, ale niestety - byli lepsi w tym roku :D - za rok sie postaram odegrac :)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: jujor w Czerwiec 16, 2009, 01:14:07 pm
Cytat: "Wojciechu"
to bardzo dobrze, znaczy ze wszyscy potraktowali konkurs powaznie!

chciałbym, żeby tak wszyscy potraktowali, ale tego nie unikniemy i np. na tym zlocie brakowało 1 głosu żeby rozdzielić właśnie 2 miejsce i zabrakło go, bo ludzie głosowali na niektóre auta dla jaj. ale tak zawsze było i zawsze będzie, myśle, że ta forma głosowania jak w tym roku, eliminuje w pewnym stopniu takie rzeczy, bo ktos dla jaj zagłosował za 1 pkt ale 2 pierwsze meisjca już wytypował na prawdę polo które mu sie podoba :)

a następny zlot jubileuszowy...już mam mase pomysłów i fajnych rzeczy :) niech ten czas szybciej leci...
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Grzechu w Czerwiec 16, 2009, 02:54:06 pm
jujor
zawsze organizacją zlotu kolejnego można się zająć już np w styczniu :D
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: jujor w Czerwiec 16, 2009, 03:32:47 pm
Grzechu styczen to juz jest nawet za pozno, trzeba sie na koniec roku za to brac juz, zebysmy wybierali w osrodkach i bylo odpiowiednio duzo miejsc...juz sie doczekac nie moge i mysle nad sylwestrem klubowym :)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Alan6R w Czerwiec 16, 2009, 03:35:31 pm
No ja z Sivasem już w drodze powrotnej myśleliśmy żeby na koniec wakacji zrobić klubowe albo regionalne zakończenie sezonu na koniec wakacji ;).
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: jujor w Czerwiec 16, 2009, 03:36:33 pm
Aoox pewnie, ale to juz raczej regionalne...Pławniowice mi sie widzą :D:D:D
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Alan6R w Czerwiec 16, 2009, 03:44:06 pm
No to nic jak zostaje ogarnąć ośrodek, jakiś plan zlotu. Ja chętnie pomogę w organizacji. Ja mam niecałe 170 km więc dla mnie ok ;).
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Grzechu w Czerwiec 16, 2009, 03:48:59 pm
jujor
to trzeba teraz zacząć organizować zakończenie sezonu :D a po tym - zając się sylwestrem :D i ciągle w biegu być ;)

Chętnie pomogę  :cool:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Alan6R w Czerwiec 16, 2009, 06:51:15 pm
No to co Grzechu, odpowiada Ci też miejscówka proponowana przez jujora? Jak tak to zaraz szukamy ośrodka, chyba ze jujor coś na już tam ciekawego. Ale to trzeba założyć nowy topic, bo lekki off top sie robi..
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: rafal192 w Czerwiec 16, 2009, 06:53:40 pm
na zakończenie wakacji Pławniowice jak za starych dobrych czasów :cool:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Grzechu w Czerwiec 16, 2009, 07:02:05 pm
Aoox
tu nie ma co patrzeć na mnie tylko tak aby wszystkim pasowało ;)
Junior, jak możesz to nie kasuj tych postów tylko wydziel je do nowego tematu..... na zakończenie sezonu :D
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Alan6R w Czerwiec 16, 2009, 07:05:22 pm
Ja wiem, ale trzeba chociaż mniej więcej coś się dowiedzieć, bo z Legnicy kawałek masz, choć polecisz A4 więc masz lajcik. Tak żeby chociaż części pasowało. Jujor jak możesz zrób nowy topic, to będziemy działać.
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: balcarek_xxl w Czerwiec 16, 2009, 10:28:04 pm
jak chcecie w przyszłym tygodniu mogę zrobić wizje lokalną w pławniowicach dowiedzieć się o ceny i ile miejsc byłoby możliwych oraz o wolne terminy pod koniec sierpnia a na początku września
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: dragonka w Czerwiec 16, 2009, 10:40:40 pm
hejka, no ja teżjuż tęsknię do następnego spotu. Każdy pomysł jest ekstra, zarówno koniec wakacji jak i sylwester. Ja chętnie pomogę w organizacji może nawet moje polo będzie zrobione troszkę hehe :) A jeśli chodzi o konkurencje to coś mi świta o jeszcze pewnych wieczornych ustaleniach odnosnie karaoke hehe ale pewnie tylko mi się wydawało :P Żartuję oczywiście :)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: jujor w Czerwiec 16, 2009, 11:02:51 pm
balcarek_xxl jak mozesz to podjedz i sie dowiedz. daj i znaka na gg i sie pomysli i zrobi wtedy jakis temat
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Halinka w Czerwiec 18, 2009, 08:26:09 pm
A ja mam w bagażniku pamiątkową oponę  :grin:  Pomaluję na następny zlot.A potem się zastanowię czy przekazać następcy czy dalej o nią walczyć  :aniolek:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: suff w Czerwiec 18, 2009, 08:36:28 pm
osobiscie uwazam ze takie zloty powinny miec miejsce bardziej w centrum kraju, tak jak bylo to w przypadku ślesina. jesli mialyby byc to pawlowice to mozna by bylo zrobic wspolna wycieczke do Oświęcimia.
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Grzechu w Czerwiec 18, 2009, 08:44:18 pm
suff
Nie Pawłowice tylko Pławniowice  :D
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: dragonka w Czerwiec 18, 2009, 08:45:08 pm
suff

o tak to też dobry pomysł :) Wtedy każdy mógłby bez problemy dotrzeć i było by w porządku wobec każdego hehe
a te Pawłowice hm nic mi nie wiadomo o tym.
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: rafal192 w Czerwiec 18, 2009, 09:03:06 pm
to już w sumie tradycja że zlot ogólnopolski jest w centrum Polski a zakończenie sezonu na południu, ale może czas to zmienić :crazy:
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: suff w Czerwiec 18, 2009, 09:13:53 pm
hm... to moze gdańsk, albo okolice? ;-)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: voolf w Czerwiec 18, 2009, 09:15:59 pm
Najlepiej okolice Łodzi, wtedy wszyscy mają po równo, a Fresh i ekipa na pewno Nas chętnie przyjmą :)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: dragonka w Czerwiec 18, 2009, 09:17:49 pm
Ja tam się dostosuję chętnie :))))
hm Łódź też mi pasuje :)))

dla chcącego nic trudnego ponoć :)))
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: kaska w Czerwiec 18, 2009, 10:14:48 pm
My raczej na zakończenie sezonu nie przyjedziemy.  :(  W drugiej połowie sierpnia wyjeżdżamy i pewnie przyjedziemy dopiero pod koniec miesiąca... A szkoda, chętnie byśmy pojechali...
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Grzechu w Czerwiec 18, 2009, 10:16:21 pm
kaska
termin zakończenia zlotu jeszcze nie ustalony dokładnie, może to być nawet wrzesień.. także jeszcze nie wszystko stracone ;)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: kaska w Czerwiec 18, 2009, 10:26:32 pm
Cytat: "Grzechu"
może to być nawet wrzesień
Będe dobrej myśli  ;)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Pimpek w Czerwiec 18, 2009, 10:28:20 pm
Ja pojeżdżę i zrobię rozeznanie co Łódź będzie mogła zaoferować.
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: dragonka w Czerwiec 18, 2009, 10:53:03 pm
Ja mogę obadać troszkę wielkopolskę :) Jeśli nie macie nic przeciwko oczywiście :) A ze wzgłędu na moją pracę będę miała dostęp do pewnych danych, które mogą okazać się pomocne w znalezieniu odpowiedniego miejsca :)
Pimpek
 jeśli chodzi o Łódź mogę się dołączyć troszkę czasu tam spędziłam :)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Grzechu w Czerwiec 18, 2009, 10:56:06 pm
Chyba trzeba założyć oddzielny temat... bo troszkę tu się bałaganik robi  :D
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: dragonka w Czerwiec 18, 2009, 10:58:05 pm
Grzechu
masz rację popieram :)
Tytuł: Re: Wyniki wszystkich konkurencji!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Alan6R w Czerwiec 18, 2009, 11:08:06 pm
W takim razie zapraszam tutaj bo widzę że są chętni na zakończenie sezonu  ;)
viewtopic.php?f=37&t=4783&start=0 (http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=4783&start=0)