Jako, że jestem związany już jakiś czas z klubem przedstawiam moje Polo 6N. Zakupione 23.11.2006r w Niemczech od Dr. Helmuta S. i własnoręcznie sprowadzone. Jestem drugim właścicielem i pierwszym w Polsce. Na początku do wymiany poszły płyny i części eksploatacyjne a auto miało pozostać seryjne. "Niestety"

po zarejestrowaniu się na forum zamysł się zmienił i od tamtego czasu zmiany zachodzą w dość ślimaczym tempie z powodu braku wolnego czasu ale w miarę możliwości staram się coś działać.
Podstawowe dane:Silnik: 1,4 8V – symbol AKV
Moc: 60KM
Kolor: czerwony flash LP3G
Rok produkcji: 1997
Przebieg aktualny: 165 100 km
Auto standardowo wyposażone w:
:arrow: wspomaganie kierownicy
:arrow: dwie poduszki powietrzne
:arrow: ABS
W aucie jak dotąd zmieniłem:
:arrow: seryjny grill na „ohne emblem”
:arrow: tylne lampy na dymione Hella
:arrow: boczne kierunkowskazy na dymione FER
:arrow: przednie kierunkowskazy na białe Hella
:arrow: wąskie zderzaki na szerokie
:arrow: seryjne zawieszenie na kit amortyzatory MTS Technik oraz sprężyny Weitec -60/-60
:arrow: oryginalną gałkę zmiany biegów na pochodzącą z Octavii II
:arrow: oryginalne szare wnętrze na kompletne Samtschwarz
:arrow: zaciski hamulców pomalowane na czerwono
:arrow: bębny pomalowane na czarno
:arrow: oryginalne felgi z Polo GTI - BBS RS772 15x6" z oponami Bridgestone Potenza 165/50
:arrow: stalaki zimowe na alu Platin 13x5,5"
:arrow: zamontowałem wygłuszenie maski
:arrow: zamontowałem osłonę dolną silnika
:arrow: zamontowałem ori wiązkę oraz przełącznik świateł z opcją halogenów
Audio:
:arrow: radio VW Alpha na Alpine CDE 9846RM
:arrow: ori głośniki z podszybia wymienione na ori tweeter VW
:arrow: Phonocar Yellow 165mm w drzwiach
:arrow: wytłumienie drzwi matą Soudal
:arrow: montaż ori mocowań i kieszeni z miejscem na głośnik
Najbliższe plany:
:arrow: zdjęcie listew bocznych (done)
:arrow: znaczek POLO out (done)
:arrow: zamontowanie dokładki z 6N2 GTI (done)
:arrow: doposażenie auta w centralny zamek (done)
:arrow: klamki bez zamków + w kolor auta (done)
:arrow: oklejenie słupków
:arrow: podłączenie halogenów w szerokim zderzaku (done)
W dalszych planach:
:arrow: elektryczne szyby, lusterka
:arrow: wydech z nierdzewki
:arrow: modyfikacja i rozbudowa audio
:arrow: swap na coś z większą ilością kucyków

Po drodze z pewnością jeszcze coś wpadnie do głowy i temat będzie uzupełniany.
ZdjęciaPo zakupie auto wyglądało tak:

po rejestracji i pierwszym myciu


Pierwszy zlot - Ślesin 2007 (gdyby była nagroda za najbardziej seryjne auto, na pewno była by moja :crazy: )

Po wymianie lamp i grilla autko zmieniło trochę swój emerycki charakter


W następnej kolejności zagościły 15" BBS z oponkami Continental

Kółka z racji dużego ET i szerokości jedynie 6 cali zostały sprzedane :bye:
Zimą 2008/2009 zagościł szeroki tylny zderzak

Pewnego "sądnego" dnia w sierpniu 2009 do auta trafił kit MTS Technik -40/-35, który poprawił wygląd auta i sprawił wiele frajdy podczas szybkiej jazdy po zakrętach :oki:

Gałeczka ze Skody Octavii II

W międzyczasie, zapomniany lecz niezwykle ważny element - klubowa wlepa!

Zima 2009/2010. Przytrafia się przedni szeroki zderzak z halogenami i po ustąpieniu mrozów ląduje na aucie :cool2:

c.d.n. :acute: