Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - httes

Strony: [1]
1
Sprzedam / [9N / 9N3] Wiązka tempomatu
« dnia: Sierpień 31, 2018, 03:51:06 pm »
Witam

Do sprzedania wiązka tempomatu do polo 9N / 9N3
Wiązka na oryginalnej kostce z ASO zgodnie ze schematem. Dołączam schemat montażu.
Cena 60zł + wysyłka 7zł
Kontakt: 723635282


2
silnik / [9N] Tryb awaryjny brak błędów
« dnia: Styczeń 01, 2017, 08:16:05 pm »
Witam.

Problem wyglada następująco. Silnik odpalony po nocy obroty max 3000 czyli tryb awaryjny błąd czujnika walka rozrządu sporadyczny. Usunięcie błędu naprawia problem do czasu aż silnik nie ostygnie. Czujnik został wymieniony i dalej bez zmian. Rozbierać rozrząd czy może od czegoś innego zacząć?

 Pozdrawiam

3
układ dolotowy + wydechowy / 1.2 12v azq LPG sonda lambda
« dnia: Listopad 27, 2015, 01:16:57 pm »
Witam wszystkich.

Pacjentowi dolegaja 2 bledy sporadyczne przepustnica plus sonda lambda i jeden błąd stały bogatą mieszanka. Pomiary sondy wskazaly wahania od 1.3 do 1.45v. Mam domniemać sonda do wymiany? Jeden mechanik powiedział ze tu występuje sonda 1.5 voltowa co ciężko mi to przez moja logikę przechodzi. Jakieś pomysły? Samochód pracuje prawidłowo z podwyższonym spalaniem.
Pozdrawiam

4
elektryka + centralny zamek / [9N] Odczytanie pinu z immo.
« dnia: Styczeń 19, 2014, 12:40:31 am »
Witam serdecznie.

Posiadam nie mały dylemat. Otóż parę lat temu zapodział się gdzieś zapasowy klucz. Niestety do dzisiaj się nie odnalazł i czas najwyższy takowy dorobić. Posiadam (tak wnioskuje) nieoryginalny system zdalnego otwierania/zamykania ponieważ mój moduł komfortu 6Q0 XXX XXX G<--- mówi że nie ma takiej opcji. Jednak samochód zamykam, otwieram, domykam szyby z pilota. W planach mam klucz-scyzoryk. Da rade go dopisać Polskim Vagiem pod ten "patentowy" system? Bo jeśli nie to czeka mnie zmiana modułu i dorobienie 2 kluczyków.
Następna sprawa to czy posiada ktoś z Górnego Śląska bądź Krakowa VAG COMMANDER do zczytania pinu immo? Niestety w książce serwisowej go nie znalazłem a szkoda mi 140zł na kabel który zostanie tylko raz użyty.

Pozdrawiam.

5
Manuale - instrukcje krok po kroku / [9N] Oświetlenie bagażnika
« dnia: Październik 30, 2013, 04:38:57 pm »
Nazwa czynności: Oświetlenie bagażnika
Model samochodu: Polo 9N
Rocznik: 2002

Potrzebne materiały:
-Torx 20
-około 5m kabla
-listwa ledowa samoprzylepna 15-30cm (w zależności ile oświetlenia chcemy założyć) lub oryginalna lampka bagażnika
(6L0 947 415)
-lutownica
-kawałek drutu
-chęci i cierpliwość

Czas wykonania: ok. godziny
Przewidywany koszt: 15-30zł

Sposób wykonania:

Widzę że dużo osób jest zainteresowane oświetleniem bagażnika więc postanowiłem opisać tą czynność skrupulatnie. Jak wiadomo Polo nie miało takiego bogactwa w standardzie ale spokojnie możemy sobie zamontować taki bajer w godzinę.
Żeby wszystko się ładnie świeciło potrzebujemy do listwy ledowej czy tam oryginalnej lampki vw (w zależności co chcemy zamontować) plusa i minusa. Plus jak pewnie wszyscy się domyślają pociągniemy z zapalniczki. W tym celu musimy rozebrać cały panel środkowy. Dzieli się on na dwie części. Jedna przy ręcznym druga przy zmianie biegów. Zaczniemy od tej pierwszej. Jest ona wpięta na 4 zaczepach. Żeby było łatwiej ją ściągnąć jeden fotel ustawiamy maksymalnie do przodu, a drugi do tyłu i po prostu rwiemy z wyczuciem jak na zdjęciu:

Jak już udało się nam ściągnąć pierwszą część przystępujemy do ściągnięcia drugiej części. W tym celu potrzebny nam jest TORX 20, którym musimy odkręcić te oto dwie śruby:

Po odkręceniu przystępujemy do kolejnego delikatnego rwania wcześniej wypinając z zaczepów mieszek zmiany biegów.

I tutaj UWAGA! Jak tylko zaczepy "puszczą" musimy przez malutką szparę wypiąć zasilanie zapalniczki.

Następnie odwijamy filcową izolacje i podpinamy się naszym nowym kablem jednożyłowym w czerwony kabel. Lutujemy, izolujemy i ciągniemy nasz plus przez panel środkowy.

Tutaj potrzebujemy drutu by przeciągnąć kabel pod obiciem podłogi. Trochę stracimy cierpliwości bo jest to czasochłonne i dosyć żmudne.

Kabel dalej ciągniemy pod siedzeniami do bagażnika obowiązkowo do lewej strony tak jak na zdjęciu.
W miejscu gdzie znajduje się gaśnica ściągamy obitke i szukamy czarnej kostki o której mówił użytkownik emu w tym temacie:http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=192&t=1121&sid=c5e7ee637d4fc00ef70e8999f246a17b&start=20

Szukamy pinu 5 i wgryzamy się naszym kablem w kabel brązowo-czarny, który wychodzi z pinu 5. Ten kabel to nasz minus i odpowiada za zaświecanie się kontrolki otwarcia bagażnika na zegarach co daje nam jeden kłopot mniej, a mianowicie to że nasze oświetlenie wraz z zamknięciem klapy gaśnie. Następnie plus i minus lutujemy do taśmy ledowej i przyklejamy tutaj:

Jeśli jedna strona to dla nas mało, możemy pociągnąć kabel lutując plus i minus na drugim końcu taśmy led i podpiąć sie do drugiej taśmy po drugiej stronie bagażnika. Dla tych którzy akceptują tylko fabryczne opcje kupujemy lampke 6L0 947 415 lutujemy do niej napięcie i wkładamy w oryginalne miejsce:

To by było na tyle. Powodzenia;)

6
9N / Vw Polo 1.2 12v httes
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 01:08:51 am »
Witam wszystkich. Po drobnych "upiększeniach" mojej polówki postanowiłem ją zaprezentować.

Model: Polo Basis
Silnik: 1.2 12v 47KW AZQ
Przebieg: 84 000

Dotychczasowe mody:
Felgi 15' z seata ibizy 08r. Opona 185/60/15
Aluringi na zegarach
Tempomat

Auto jest w rodzinie od 2004r. Kupione z przebiegiem 36tys. W przeciągu 50tys. wymieniony został wadliwy rozrząd, przednie zawieszenie prócz amortyzatorów. Przednie łożyska wraz z piastami. Cewki zapłonowe wraz ze świecami. Pół roku temu zamontowana została instalacja gazowa ponieważ auto zaczęło robić w końcu konkretne przebiegi. Zamontowany został STAG 300 Premium na wtryskach HANA 2000. Zmusiła mnie do tego sytuacja finansowa i trochę się bałem jak to będzie się sprawować. Zrobiłem na razie 13tys na instalacji i jak na razie nic się nie dzieje. Silnik chodzi jak w zegarku. Szarpania oraz straty na kulturze pracy nie widzę także jestem zadowolony. Oczywiście na każde 1000km robię 100-200km na benzynie. Jestem świadomy że skróci to żywotność silnika ale przy obecnych cenach benzyna by mnie zjadła. Dzięki LPG mogę utrzymać samochód w idealnej kondycji na rozsądnych częściach. Plany na przyszłość to wymiana amortyzatorów a potem zajmę się wyglądem zewnętrznym. No i oczywiście cały czas olej filtry itd.
Poniżej zamieszczam parę fotek:)





7
zawieszenie + hamulce / [9n] Geometria tylnych kół.
« dnia: Czerwiec 13, 2012, 05:20:21 pm »
Witam

Mam taki problem, a mianowicie tylne koła są za bardzo skierowane górą do wewnątrz samochodu przez co wewnętrzna strona opon bardziej się zużywa. Nie ma źle, ponieważ trzeba się przyjrzeć ale dobrze też nie ma. Chce wymienić opony no ale trochę szkoda nowe opony rzucić na taki los. Słyszałem, że w 9N nie da się ustawić geometrii. Belka też wątpię by była krzywa ponieważ nigdzie nie uderzyłem kołami. Ma ktoś pomysł co to może być?

Pozdrawiam.

Strony: [1]