Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Jacoo

Strony: [1] 2
1
Siema
Tak, zawiecha jest jak najbardziej ok.
To moje zawieszenie, na którym jeździłem do momentu sprzedania Polo (nowy właściciel chciał ori zawieszenie), wiec to mi zostało stad sprzedaje. Kupowałem je jako praktycznie nówkę.
Wszystko jest sprawne, amory są twarde, nic nie wylane, łożyska w przednich poduchach również sprawne.
Pozdro  :D
Daj znać czy dalej jesteś zainteresowany

2
Witam  :)
Posiadam na sprzedaż to co widać na fotkach.
Są to części zarówno z mojego Polo jak i te, które nie doczekały się montażu, bo auto zmieniło właściciela.

1. alternator 70A z "łapką", z silnika 1.4, wersja bez wspomagania,  ładowanie na poziome ~14,4V  - 60zł
2. linka stabilizująca mechanizm zmiany biegów (ten na pręt i linkę)  - sprzedane
3. kaseta mechanizmu zmiany biegów na pręt i linkę (na części) - 50zł
4. ori rury dolotu (uchwyt mocowania do budy dorobiony, klapka działąjąca ale przesterowana bardziej na branie zimnego powietrza) - 30zł
5. kit TaTechnix 60/40 tylko springi tył do ew. przemalowania, wszystko idealnie sprawne, amory trzymają, dodatkowo dodaje parę klipsów na tłoczysko aby regulować minimalnie wysokość (wersja z obniżonym talerzem z przodu wiec -20 jeszcze, tył na talerzykach) - sprzedane
6. ori kołpaki pomalowane na czarny półmat -40zł
7. ori pucha dolotu - 30zł
8. wkładka Simoty mały przebieg bo kupiłem AirBoxa + zestaw do mycia (na ok. 3 mycia) - sprzedane
9. gumy do włożenia pomiędzy zwoje sprężyn (aby podnieść przód) - 40zł
10. osłona kolektora wydechowego czarna z 1.4 - 40zł
11. kolektor wydechowy z 1.4 - 50zł
12. osłona kolektora wydechowego czarna z 1.6 pod ori 4-2-1 - 40zł
13. "przeguby kulowe" do założenia na wybierak i na końcówkę pręta (mechanizm na pręt i linkę) - 10zł i 30zł
14. śruby i podkładka mocowania sworzni wahacza - 10zł
15. ori simmering wybieraka - 20zł
16. lapmy tył, z wkładami i żarówkami - 60zł
17. kierunki przód, pomarańczowe, niepołamane, L i P ori, L zamiennik  -  całość 30zł
18. osłona drążka kierownicy pod nogami kierowcy - 20zł
19. kierownice powietrza do hamulców na wahacze 2x strona lewa  - 15zł
20. ori osona na + akumulatora - 10zł
21. sonda lambda chyba bosch 1.6 i pewnie też 1.4 - 50zł
22. czytnik/pierścień immo na stacyjkę  - 20zł
23. filtr paliwa bosch - nówka, nigdy nie zakładany, pasuje na bank do 1.4 ale i pewnie 1.0, 1.3, 1.6 - sprzedane
24. klamki wewnętrzne - 20zł
25. ori gałka zmiany biegów stan lux ideał - 50zł
26. napis "POLO" chrom delikatnie pozdzierany - 10zł
27. wyłącznik świateł - 30zł
28. plastikowa osłona na przewody obok aku - 20zł
29. przewód wspomagania, od zbiorniczka do pompy - 40zł
30. czujnik ciśnienia oleju niebieski, nowy - 20zł
31. pół oś prawa, stan lux torpeda, żadnych ubytków lakieru, ori przeguby 0 luzów, ori gumy stan jak fabryka wszystko rozebrane na części pierwsze i nasmarowane odpowiednim smarem i zabezpieczone, gotowe do montażu - 120zł
32. półka jasna tył, stan lux, bez jednej gumki - 50zł
33. dokładka pod szeroki zderzak, wszystkie zaczepy całe, niepołamana, niepopękana - 50zł
34. katalizator z 1.4, niezapchany, widoczny przelot - sprzedane





Jesteś czymś zainteresowany pisz, dzwoń, dogadamy się  :D
Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
Kontakt PW, mail, tel. 889-199-981

3
OGÓLNOPOLSKIE / [Ostrów Wlkp.] LowDaily - Zlot obniżonych aut z grupy VAG
« dnia: Czerwiec 18, 2013, 12:05:40 am »
W imieniu organizatorów :hello:

Serdecznie zapraszamy na zlot obniżonych aut grupy VAG w majestatycznym ośrodku "zielona Laguna" w Ostrowie Wielkopolskim. Przewidujemy szereg atrakcji, konkursów oraz zabawę przez całą noc ;) Ośrodek na którym odbędzie się impreza, jest ośrodkiem zamkniętym, więc nie trzeba bać się o swoje samochody.

Podczas imprezy odbędą się liczne konkursy. Miedzy innymi:
Najładniejsze auto zlotu
Najładniejsza komora silnika
Najładniejsza felga
Najgłośniejszy wydech
Najlepsze car audio
oraz inne atrakcje.
Termin: 24-25.o8.2o13
Miejsce: Ośrodek "Zielona Laguna" Piaski Szczygliczka Ostrów Wlkp.
Koszt wjazdu: Samochód + kierowca - 20 zł
Pasażer - 5zł
Goście - 5zł
Otwarcie bram o godzinie 12:00
Zamknięcie bram 22:00

W celu ułatwienia nam organizacji wszystkich zdecydowanych na 2 dniowy pobyt proszę o krótki e-mail na adres lowdaily@g.pl z poniższymi informacjami:
1. Imię i Nazwisko
2. Marka i model samochodu
3. Liczba przewidywanych pasażerów
4. Podglądowe zdjęcie auta


Link do fb -> https://www.facebook.com/events/159921777517375/?fref=ts

 :yahoo:

4
układ kierowniczy / [6N, 6N2] Pompa wspomagania - jakie ciśnienie
« dnia: Kwiecień 20, 2013, 12:47:45 am »
Witam  :D
1. Ktoś się może orientuję jakie ciśnienie powinna dawać pompa wspomagania?
2. Czy rzeczywiście lżej chodzi wspomaganie w 6n2 niż w 6n (myślałem, że jest to układ 1:1). Czy to może być związane z większym ciśnieniem pompy z 6n2?
3. Jak duże/małe obciążenie dla silnika stanowi pompa wspomagania, jest to rzecz pomijalna, niewidoczna, czy trzeba się przygotować na większe spalanie.

5
skrzynia biegów + układ napędowy / [6N] Półoś montaż/demontaż
« dnia: Wrzesień 21, 2012, 11:15:26 am »
Witam :D
Miałbym cztery pytania:
1. Czy idzie w jakiś szybki sposób, bez zbędnego odkręcania innych części zdjąć półoś?
Rozumiem, że zdejmuje koło,
odkręcam śrubę po środku tarczy,
odkręcam półoś od skrzyni,
... i ?
Podobno idzie poprzez odkręcenie poduchy skrzyni wyjąć półoś bez odkręcania sworznia czy też zwrotnicy od amora.
Prosił bym o jakiś skrócony opis jak to wykonać zarówno dla strony lewej jaki prawej

2. Od jakich wersji silnikowych Polo 6N i 6N2 pasują półosie dla 1.4 AEX?

3. W jaki sposób rozebrać na części pierwsze przegub wewnętrzny?

4. Jakiego smaru użyć do przegubów?

6
Auta sprzedane/ kasacja / Jacoo - Ostrowski Granat - SPRZEDANY
« dnia: Marzec 31, 2012, 07:07:01 pm »
Witam  :victory:  
W końcu nadszedł czas przedstawienia Wam mojego dupowoza.
Auto sprowadzone w 2000 roku z Francji z przebiegiem 30tys. km
Na początku koncepcja była taka, że auto ma wyglądać na seryjne i ma być utrzymane w jak najlepszym stanie, jednak w miarę upływu czasu... chęć pomodzenia zwyciężyła :crazy:

Model: Polo 6N
Rok produkcji: 1996
Silnik: 1.4 AEX
Skrzynia: DDH
Przebieg: 150 tys. km
Kolor: Windsor Atlantic LN5Y
Fabryczne wyposażenie:
 :arrow: elektryczne szyby (fabryczne „zielone”)
 :arrow: centralny zamek
 :arrow: regulowana kierownica
 :arrow: immobilajzer
 :arrow: i to by było chyba na tyle...

Co zrobiono

Silnik:
Jest … podobno zdrowy :grin:
 :arrow: wkładka Simoty, która przerodziała się niedawno w AirBox’a
 :arrow: komora wypucowana
 :arrow: polerka pokrywy zaworów
 :arrow: odma wyprowadzona w zderzak
 :arrow: od początku Mobil1 5W50

Zawieszenie:
 :arrow: były nowe amory przód, tył Bilstein B4 przy 115tys. km, obecnie jest Kit TaTechnix 60/40 (prawie nówka) przednie amory o obniżonym talerzu -2cm, tył regulowany, w stosunku do serii poszło dużo... :shock:

Nadwozie:
 :arrow: szerokie zderzaki
 :arrow: tylne lampy z 6n2
 :arrow: białe kierunki przednie
 :arrow: dymione kierunki boczne
 :arrow: grill no-name (wymienny z ori lub czarnym matem – zalezy jak mi leży)
 :arrow: no siedzi ciut niżej

Koła:
 :arrow: felgi jakieś Alu 14”
 :arrow: opony 185/55/14, przód Conti Premium Contact, tył Premium Contact 2

Pozostałe:
 :arrow: centralny z pilota
 :arrow: domykanie szyb z pilota
 :arrow: wymiana poduszki skrzyni
 :arrow: wymiana anteny na dachu
 :arrow: „audio”- Blaupunkt Kingston MP47 + jakieś 10 w podszybiu + STX półka (wiem złooo)
 :arrow: idealnie spasowane dywaniki wg własnego szablonu  :cool: (wszystko inne albo piało, albo było za krótkie, itd.)
 :arrow: kompletne wypatroszenie wnętrza i wypranie wszystkiego co się dało
 :arrow: przy okazji konserwacja podłogi, blach pod uszczelkami drzwi i klapy, zalepienie otworów technologicznych (na szczęście blacha w wyśmienitym stanie, wiec czysta profilaktyka), zdjęcie błotników (jak się okazało bezcelowe bo fabryczna konserwacja ładnie lezy na podłużnicach i jej nie ruszałem), zdjęcie i wymycie pasa przedniego, to samo pod zderzakami... generalnie konserwacja  :D


Plany:
 :arrow: radocha z jazdy / jest ciągle niesamowita
 :arrow: stabilizator z 1.6 – jest czeka na montaż / niestety za mocna gleba na staba
 :arrow: rozpórka przednia górna SuperSport – / zamontowana
 :arrow: kolektor wydechowy z 1.6 lub jak się trafi to jakieś 4-2-1 / jest ori 4-2-1 z AEE
 :arrow: wywalenie kata... bo jeszcze siedzi / poszedł OUT
 :arrow: tłumiki od TDI / są... były jeden sezon... nie spisaly się
 :arrow: w końcu wybrać się na hamownie  :bb: / job done 71KM/125Nm
 :arrow: półkubły z 6n2 / wypadły z planów, wnętrze ma być nieruszone!
 :arrow: ciemny dywan poliftowy / wypadł z planów, wnętrze ma być nieruszone!
 :arrow: gałka zmiany biegów ze Skody + klamki chrom / są, ale jakoś mi jaj nie urwało... pojdą na sell kidyś
 :arrow: w końcu użyć zestawu pierwszej potrzeby :grin: korekta lakieru / coś tam "pomazałem"

Paczajta ;)

Początki


VI Ogolnopolski Zlot PKP Ślesin i podobno I Zlotowy "Dzwon"  :closedeyes:  – w dalszym ciągu seria


Lampy i migacze od turzol'a  :good:


I Ogolnopolski Piknik VW Polo


Szybki „spot” w Ostrowie z Asami z Płocka
 

Zestaw pierwszej potrzeby


I w końcu ciut niżej  :cool2:


I 2 fotki z ostatniej sesji


Ostatni jeszcze ciepły fant


Oceniajcie, komentujcie, krytykujcie  :grin:

7
Witam :agree:
Nadeszły zimniejsze dni wiec czas uzyć ogrzewania, wiec kręce pokretłem siły nawiewu na 4 i pokretłem od ciepłego powietrza na maxa. I tak jak zawsze temp silnika stała jak wryta ciuteke przed 90*, po załaczeniu ogrzewania spada no powiedzmy do 80*.
Zastanawia mnie czy to normalne?
Wiem ze jakby nie bylo ciepło sie zabiera silnikowi jak sie chce nagrzac w sródku, tyle ze przedtem albo nie zwracałem na to az takiej uwagi albo cos sie teraz rypnęło  :crazy:
Uświadomicie mnie? Jak jest u Was?

 :victory:

8
silnik / [6N] Czyszczenie odmy
« dnia: Październik 12, 2009, 09:16:54 pm »
Witam :)
Wiem ze tem temat był poruszany ale jak zwyke interesuje mnie głebsza kwestia. Mianowicie na 1-szy rzut oka "moja" odma nie jest niczym szczególnym zawalona, przynajmniej nie widać żadnego śluzu itp, ale jakis brudek jest  :grin:.

1. Czy mozna ten wężyk zdjąc (jest jakis knif? czy poprostu targac;)), przemyc i założyć nie robiąc mu krzywdy (bo wg mnie wtykanie szmatki na srubokrecie jest słabe)? Chodzi głównie o to czy w miejscu gdzie wchodzi w skrzynie korbową sie nie rozciągnie :P nadto  :grin:

2. Odma łaczy sie jakby ze skrzynią korbową przez taki "zespół" plastikowych elementów, na ich łączeniu lub na łaczeniu ze silnikiem delikatnie cieknie olej. Mozna to rozkrecic? uszczelnic jakims silikonikiem? czy moge coś zrąbać? Czy należy zwrócić szczegolną ostroznosc zeby sie tam zadne ziarenkno piasku nie dostało?

Pozdrawiam Was  :hello:

9
felgi i opony / Sruby do felg aluminiowych
« dnia: Wrzesień 23, 2009, 08:22:58 am »
Witam :)
Takie pytanie, czy wszystkie sruby są takie same? Bo mam ostre wrażenie że nie :P Chodzi mi o "płaszczyzne styku" sruby z felgą podczas gdy ją dokrecamy. Wydaje mi sie ze sruby oryginalne mają lekkie wybrzuszenie na tej płaszczyźnie.
 :talkative:
1. Czy podejdą one do felg alu, na ktorych ta płaszczyzna jest scieta na prosto?
2. Czy są jakies typy srub?
3. Ile sruba powinna wchodzic w otwór  :blush2:  zeby dobrze trzymało sie kółeczko?

 :bye:
Miłego dnia :D

10
elektryka + centralny zamek / Czujnik ciśnienia oleju
« dnia: Wrzesień 20, 2009, 12:40:41 pm »
Witam :D
Jaki kolor powinien miec czujnik cisnienia oleju (bo to sie chyba na kolory kupuje:>), montowany do bloku silnika pod osłoną filtra powietrz, z lewej strony patrzac od przodu :grin:
Hm albo jakis numer czesci?

Pozdrawiam i zycze miłego dnia  :bye:

11
zawieszenie + hamulce / Trzęsie tyłem na boki
« dnia: Wrzesień 09, 2009, 06:49:08 pm »
Witam
 :D
Tak jak w temacie trzęsie tyłem na boki, najbardziej to czuc jak sie siedzi z tyłu i predkosc nie jest za duza. Co to moze byc :>? Dodam tylko, że opony najnowsze nie są, ale czy cos oprócz opon moze byc temu winne?

:victory:

12
pozostałe / Jaki kod lakieru
« dnia: Sierpień 24, 2009, 05:37:07 pm »
Nie posiadam nigdzie zadnej naklejeczki z owym kodem.
Postaram sie troche opisac kolorek :]
Niektórzy mówią granatowa perła, niektórzy sliwka  :grin:  a mi to wyglada na granatowy metalic z domieszką fioletowych pigmentów w róznym odcieniu  :D
Macie może jakąś palete parw albo cos takiego po czym moglbym rozszyfrowac lakier Polacza?

Pozdrawiam    :wave:

13
zawieszenie + hamulce / Plastik przy hamulcach ?
« dnia: Sierpień 11, 2009, 12:52:10 pm »
Witam :wave:
Chodzi mi o taki plastik mocowany chyba na wahaczu, który zagarnia powietrze do hamulców, a przynajmniej wygląda jakby to robił  :cool:
Jak to sie zwie i czy moze ktos ma o jeden za duzo?  :oops2:

14
układ dolotowy + wydechowy / Pytanie o układ wydechowy
« dnia: Lipiec 31, 2009, 09:19:05 am »
Witam Klubowiczów :)
Tak jakoś zjawiło sie w mojej głowie pytanie i do kogo sie z tym zwrócic jak nie do Was.

Układ wydechowy

Przelotowy (zeby silnik oddychał lepiej) czy jednak tłumiki (zeby byly jakies tam opory)? Gdzies tu wyczytalem ze auto bez wkładu kata ciutke lepiej sie wkreca, a z kolei gdzie indziej ze muszą byc zachowane jakies opory gazów wylotowych dla optymalnej pracy.

Stad tez kolejne pytanie czy wypalony tłumik dajmy na to z pourywanymi, przepalonymi prawie wszystkimi przegrodami bedzie lepiej wpływał na prace silnika niz "nówka"? Czy jest to rzecz zupełnie niezauważalna?

Pytania są czysto teoretyczne wiec wzgledy dziękowe pomijamy. Osobiscie uważam ze popadanie ze skrajnosci w skrajnosc nie jest dobrym rozwiązaniem.

Pozdrawiam i juz zycze miłego weekendu :P :grin:

15
układ kierowniczy / Ile obrotów kierownicy?
« dnia: Lipiec 20, 2009, 05:13:09 pm »
Witam Forumowiczów :grin:
Mam pytanie do Was, a mianowicie ile macie... hmm, a moze ile powinno być obrotów kierownicy w jedną i drugą strone? Tyle samo oczywiscie ale ile:>? Dodam, ze nie mam wspomagania.
I jeszcze jedno pytanko, jadąć np. 90km/h i lekko (nieznacznie) szarpiąc kierownicą i puszczając ją powinna ona wrócić na swoje miejsce?

Pytam ponieważ wymieniłem maglownice i promien skretu sie zmniejszył, nieznacze ale zawsze  :)  Czesci oczywiscie od 6N zarówno ta "nowa" jak i stara, wiec to mnie zastanawia.


Pozdrawiam :victory:

Strony: [1] 2