Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - szmydziu

Strony: [1]
1
Kupię / [Kupię] Polo 6n - 3dr, czarny kolor, silnik AFH 74kW
« dnia: Kwiecień 26, 2020, 06:06:17 pm »
Witam Was po jakiś 7 latach nieobecności.
Kupię Polo 6n (najlepiej na szerokim zderzaku).

To, na czym mi zależy to 3 furtki i 101konne AFH pod maską.
Kolor najlepiej czarny, ale przeżyję kazdy inny.

Jesli pytacie dlaczego akurat takie - spójrzcie na profilówkę. Chcę powrócić do starego projektu, który sprzedałem.

2
Auta inne niż polo / Volkswagen Golf mkII - 1986r automat
« dnia: Kwiecień 02, 2014, 11:10:47 pm »
Siemanko !

Zanabyłem sobie nowy samochodzik, a mianowicie Golfa II z 1986 roku.
Przedstawię krótko samochód oraz wrzucę fotkę, a temat w wolnym czasie poprawię wg wzoru i wgram nowe, lepsze zdjęcia
(Póki co jestem zabiegany w nowej pracy i brakuje mi troche wolnego czasu).

Rok: 1986
Silnik: 1.6 benzyna 55kW (75PS)
Skrzynia biegów: 3 bieg. automat
Wyposażenie: fabryczne radio VW Alpha



Pojawia się dużo pytań kiedy gleba i jakie koło ... co mnie z resztą nie dziwi ... ale póki co zostanie seria :)
Mam zrobioną opinię rzeczoznawcy, który potwierdza idealny stan, więc śmiało można rejestrować na żółte blaszki.

3
Usługi / Odszkodowania za szkody osobowe w wypadkach komunikacyjnych
« dnia: Wrzesień 21, 2012, 10:14:36 am »
Witam serdecznie wszystkich kolegów i koleżanki.

Ponieważ wszyscy jesteśmy użytkownikami dróg publicznych, na pewno nie raz spotkaliśmy się z wypadkiem na drodze, a być może sami byliśmy jego uczestnikami / ofiarami.
To, co chcę Wam przedstawić to kompleksowa pomoc finansowa po takim wypadku, ale do rzeczy, bo póki co wygląda to jak mydlenie oczu przez Agenta Ubezpieczeniowego czy coś w tym stylu - a to zupełnie inna bajka.

Cały pic polega na tym, że każde Towarzystwo Ubezpieczeniowe posiada fundusz gwarancyjny i jeżeli cokolwiek nam się stanie to zwyczajnie z tego funduszu NALEŻĄ SIĘ NAM PIENIĄDZE.

Firma, w której pracuję to największa tego typu firma w środkowej części Europy oraz jedyna na rynku polskim zarejestrowana jako spółka akcyjna. Czy to dobrze ? Nie wiem. Prawdę mówiąc nie obchodzi mnie to. Najważniejsze, że sam osobiście się przekonałem jak wiele robimy dla ludzi - i pomimo, że nigdy nikomu nie wrócimy zdrowia czy życia - wsparcie finansowe jakie poszkodowane osoby dostają dzięki Naszej pomocy choć w części rekompensuje ból i trudy życia po wypadku.

Podam przykłady kilku spraw do których ze 100 % odpowiedzialnością mogę się odnieść:

1) W wypadku w Gorzowie Wlkp. ginie motocyklista, na którym zostało wymuszone pierwszeństwo. Był to chłopak (para nie posiadała ślubu) oraz ojciec 3-tygodniowej córki. Uzyskane odszkodowanie przez jego dziewczynę to 220 000 zł - postępowanie nadal trwa, więc są duże szanse na kolejne dopłaty. Rodzice ofiary otrzymali po 30 000 zł, brat ofiary 15 000 zł.
Jego 3-tygodniowej córce przyznano świadczenia miesięczne z tytułu renty 2000 zł do momentu ukończenia pełnoletności.

Jak myślicie, jakiej wielkości odszkodowanie dostałaby ta dziewczyna z ZUSu lub ewentualnie NW gdyby było wykupione ?
Zapewne 10 % podanej wartości.


2) Dziewczyna jedzie skuterem (we 2 osoby z koleżanką jako pasażerka), po czym samochód osobowy wymusza na niej pierwszeństwo. Dziewczyna chcąc uniknąć wypadku próbuje zrobić manewr, ale zahacza o tył pojazdu. Efektem jest tylko siniak na nodze oraz zdarty łokieć. Pasażerka leży 3 czy 4 dni w szpitalu ze wstrząśnieniem mózgu i coś tam jeszcze (nie do końca znam sprawę jej koleżanki, bo jej nie prowadziłem).
Dziewczyna która prowadziła dostaje 2700 zł w ciągu 3 miesięcy od zdarzenia. Po 10 miesiącach na jej konto wpływa 1800 zł co łącznie daje 4500 zł - za jednego siniaka i zdarty łokieć !
Jej koleżanka jak się okazuje prowadziła sprawę przez inną firmę (typowy lokalny podmiot) - uzyskała świadczenie w wys. 1700 zł.

Myślę, że jest to dobry przykład na ukazanie skuteczności naszej firmy.

Mógłbym takich przypadków jeszcze kilka przytoczyć, natomiast uważam, że nie ma to większego sensu.
Spotkałem się na swojej drodze z różnymi osobami - niektórzy do tej pory uważają, że cuda się nie zdarzają i nikt nie jest w stanie im wywalczyć takiego potężnego odszkodowania. No cóż, przykre to, ale to ich strata.
Inni zostali przekonani i dzwonili później zapraszając na kawę w podziękowaniu, że udało się ich przekonać.

Jak to wygląda w praktyce:
Jesteśmy w stanie rozgryźć każdy case, który miał miejsce do 10-ciu lat wstecz lub do 20-stu lat wstecz w przypadku, gdy sprawca otrzymał wyrok za popełnienie przestępstwa. Wszelkiego typu wypadki komunikacyjne, w których poszkodowany nie był sprawcą.
Tak więc wystarczy, że jedziesz ze swoim kolegą. On nagle zjeżdża na pobocze i uderza w drzewo. NALEŻY CI SIĘ ODSZKODOWANIE, ponieważ to nie TY zawiniłeś - tylko Twój kolega. Rozpatrujemy wypadki w pracy oraz rolnictwie. Każdy przypadek, w którym ucierpiał człowiek.


I najważniejsze !
Ile kosztuje skorzystanie z naszych usług ?

NIC.

Umawiamy się na wizytę, ja przeprowadzam z Tobą rozmowę, dowiaduje się dokładnie nt. wypadku, Twojego dotychczasowego życia (jeśli np. Twoją pasją są sztuki walki, a w wypadku łamiesz rękę to jesteśmy w stanie podnieść odszkodowanie choćby z tego tytułu, że cierpisz psychicznie nie mogąc uprawiać swojej pasji), zbieram niezbędną dokumentację, wszystko co tylko mogłoby zostać wykorzystane przy prowadzeniu Twojej sprawy.

Następny etap to wysyłka wszystkich dokumentów do analizy. Prawnicy (mamy ich ponad 70-ciu w firmie) analizują Twój przypadek oraz całe postępowanie rusza - tej machiny nie da się już zatrzymać.
{{Jeżeli podczas analizy okaże się, że odszkodowanie Ci się nie należy, bo np. byłeś sprawcą - to nic nie kosztuje}}
W niemal wszystkich rozpatrywanych przypadkach postępowanie jednak rusza. W zależności od stopnia skomplikowania pierwszą ratę odszkodowania możesz dostać nawet po 2-óch miesiącach. Firma walczy tak długo, dopóki w 100 % nie wyczerpię wszystkich możliwości. Znam przypadek, gdzie gościu regularnie, średnio 1 - 2 razy w roku dostaje kolejne "transze" odszkodowań - i tak od 7-miu lat, ponieważ cały czas walczymy w jego przypadku przedstawiając coraz to nowe dokumenty i wyniki badań.

W chwili dostania odszkodowania firma potrąca z tego co wywalczyła (tylko i wyłącznie z tego, co osobiście wywalczyła) prowizję w wysokości 20-30 % (w zależności od przypadku).

I nim się zniechęcisz:
Rachunek jest prosty.

Lepiej dostać np. 70 tys. zł (przy wywalczonych 100 000) - gdzie firma dostanie 30 tys zł
czy poddać się i zadowolić tym co da Zus ? Ile to będzie ? 3 000 ?
Ewentualnie skorzystać z małej firmy na lokalnym rynku lub prawnika - 15 000 zł ?

Wybór należy do Ciebie.

Wszystkich, którzy mają pytania zapraszam na PW, kontakt mailowy, bądź telefonicznie: 515 253 075

Pozdrawiam Was i na prawdę - nikomu nie życzę wypadków ! Bądźcie cali i zdrowi. Prawdę mówiąc wolę, żeby okazji do takiej pomocy jaką świadczę było jak najmniej.

4
zawieszenie + hamulce / [6n2] Przednie koło obciera na zakrętach.
« dnia: Wrzesień 20, 2012, 11:48:29 pm »
Witam,
moja koleżanka szanowna (już chyba się nawet zarejestrowała na forum) kupiła Polo 6n2  :grin:
Nie muszę mówić, że to ja ją namówiłem ;)
I jest iście dziwny problem z jednym kołem.

Lewe od strony kierowcy jest okej, po obu stronach koła ze spokojem zmieszczę 3 palce, a przy skręcaniu koło nie obciera w żaden sposób o nadkole.

Prawe natomiast stoi bliżej drzwi kierowcy i przy skręcaniu obciera.
Efekt tego jest taki, że pomiędzy kołem, a błotnikiem od strony drzwi wchodzi 1 palec,
a między kołem, a zderzakiem wchodzi cała ręka.

Na rysunku poglądowym przedstawiłem mniej więcej problem (zdjęcie przykładowe z neta)
Przyjmijmy, że :
- linia niebieska- idealny obrys koła
- linia czerwona - odległość koła od elementów nadwozia (czyli z jednej strony ewidentnie odcinek jest kilka razy dłuższy)
- linia zielona - w teorii linia nadkola.



Pytanie na którym elemencie zawieszenia jest to przestawione lub jak ewentualnie to przywrócić do porządku.
Dodam, że auto nie ściąga - idzie wręcz idealnie na prostej.
Podejrzewam, że problem wynika z lekkiego dzwonka ;) Pomóżcie ;P

5
nadwozie + wnętrze / Przewody odpływowe szyberdachu.
« dnia: Kwiecień 22, 2011, 07:08:07 pm »
Ponieważ po montażu szyberdachu, znalazłem koło swojego auta gumowe końcówki węży odpływowych szyberdachu
nr. części wg ETKA: 6N0877236



(Numer 3 na załączonym obrazku)

Moje pytanie brzmi, jak wygląda droga przewodów odpływowych od szyberdachu.
Przez słupki (odpowiednio słupek A oraz słupek C), z tyłu idą do pasa tylnego, pod zderzakiem,
z przodu pośrednio do progów, bo tam jest ujście wody.
Ale konkretnie interesuje mnie:
Jak się dostać do przednich odpływów, w taki sposób, bym mógł z powrotem założyć te gumowe końcówki widoczne na schemacie ?

Pewnie się mylę, ale czyżby trzeba było rozcinać próg ? Bo wątpie, aby ściągnięcie błotnika coś dało w tym wypadku.

6
nadwozie + wnętrze / Zacisk osłony lusterka, tzw. trójkąta.
« dnia: Marzec 12, 2011, 01:09:20 am »
Chodzi o ten czarny trójkąt w przednich drzwiach, zaraz przy słupku. Jest to wewnętrzna osłona lusterka.

Na jednych drzwiach trzyma się tak, że żadna siła go nie ruszy.
A z drzwi kierowcy mogę go ściągnąć dwoma palcami.
Z tego co widzę na schemacie powinien tam być jakiś ZACISK (9), a go nie ma.
Czy ktoś może miałby coś takiego (ze starych, pogiętych drzwi) albo ma pomysł, jak coś podobnego zasadą działania zrobić ?
Chciałbym, żeby ten trójkącik (8) się porządnie trzymał, tak jak powinien.


7
Witajcie.
Problem męczy mnie już jakiś czas - rozwiązania szukałem na googlach, na vwzone i u nas (czyt. forum PKP), jednakże się nie doczytałem.

Interesuje mnie to, jaka wiązka (ilu żyłowa) zakończona jaką wtyczką wychodzi z foteli CoCo ?
U mnie jest to wiązka dwużyłowa (czarny, czerwony) zakończona molexem (taka wtyczka jak w komputerach, np do cdromu).

I domyślam się, że jest to jakaś rzeźba. Ponieważ niemieckie wiązki dostępne na ebay'u (kabelbaum sitzheizung 6n - dla tych, którzy nie wiedzieliby jak znaleźć) kończą się wtyczką bodajże 6-pin'ową, interesuje mnie jak to podłączyć do mnie ?
Oczywiście pomijając dalszą część wiązki, bo wszystko już rozgryzłem, poza felerną wtyczką.

Prosiłbym o jakąś pomoc, bo w elektryce jestem tak dobry jak w balecie mongolskim, a .... zimno mi w tyłek ;P

8
Ciekawostki Motoryzacyjne / Audi Forum Museum w Ingolstadt - zdjęcia !
« dnia: Sierpień 27, 2010, 11:06:29 pm »
Witam wszystkich !
Dziś odwiedziłem kolejne muzeum motoryzacyjne. Po Zwickau i Mlada Boleslav przyszedł czas na Ingolstadt - rodzinne miasto Audi.
3 piętrowa ekspozycja zawiera około 100 pojazdów - wszystkie ściśle powiązane z marką Audi. Na każdym z poziomów możemy poprosić o krótką informację odnośnie danego modelu od pracujących tam przewodników - zarówno w języku niemieckim jak i angielskim.
Wstęp do muzeum to jedyne 2 € - dla studentów zniżka 50 %.
Enjoy tha photos !






























































9
Witam.
Ponownie usterka i ponownie zwracam się z prosbą o pomoc :)
Od chwili walnięcia tylnym kołem w krawężnik podczas jazdy słychać wyraźne buczenie którego głośność jest wprost proporcjonalna do szybkości jazdy.
Koło jest minimalnie przekrzywione, tzn zawsze było rozbieżne, a teraz jest idealnie w linii. Mniemam, że to sprawa skrzywionej belki, którą domową metodą młota 5-cio kilowego naprawię.
A co z tym buczeniem ? Czyżby łożyska ? Czyli wymiana łożysk w tylnej tarczy pomoże ?
Trafiłem z diagnozą waszym zdaniem ? Będę wdzięczny :)

10
pozostałe / Uderzenie bokiem auta w krawężnik. Koło stoi krzywo ...
« dnia: Styczeń 28, 2010, 02:19:16 pm »
Witam. Jako, że mamy śniegi i pogoda sprzyja drogowym szaleństwom ...
przywaliłem idealnie bokiem ( dwoma kołami ) w krawężnik i coś się pogięło.
Jako, że tato jest mechanikiem, mam ułatwione zadanie. Zgiął się na pewno drążek kierowniczy. Wahacz nie uległ uszkodzeniu.
Jednakże obydwie rzeczy zostały wymienione ( drążek, wahacz + sworzeń )
Koło stoi prosto ( przy wyprostowanej kierownicy ) ale nie całą swoją powierzchnią, tylko jednym kantem dotyka ziemi, a wewnętrzna strona opony jest w powietrzu.

Ku lepszemu zobrazowaniu problemu :


Zwrotnica na pewno jest w porządku. Czekam na propozycję co może być nie tak. Może jakaś podłużnica ? Proszę o pomoc ;)

Pozdrawiam serdecznie i życzę przyczepności :)

11
silnik / Olej na świecach, nierówne obroty, gaśnie. Szukamy przyczyny
« dnia: Październik 15, 2009, 08:10:58 pm »
Mam problem ze swoją Polą.
Do rzeczy i po kolei, silnik to AFH czyli 101 kucy na podwójnym wałku
Objawy są następujące : auto gaśnie na jałowym biegu ( wcześniej przed zgaśnięciem mamy do czynienia ze zjawiskiem "falowania" obrotów, czyli np. spadają powoli do 500, potem 700, potem 500, wracają do 1000 i spadają do 0 )
A w czasie jazdy auto zachowuje się typowo, jak w przypadku problemów ze świecami.

Zatem wszystkie świece odkręciłem --> gwint na wszystkich świecach był w oleju , co prawda nie było tego dużo, ale nie powinno być wcale,
a całe elektrody od dołu osmolone, odymione.
Więc wszystko ładnie poczyściłem.
Problem ten sam, zalałem dla pewności do pełna i dolałem deneturatu.
Ale autko dalej nie idzie.

Wiem, że mogą to być pierścienie albo uszczelniacze zaworów, ale ponieważ jest to grubsza sprawa, wolę mieć pewność, że przyczyną nie jest byle duperela.

Jeśli ktoś jest w stanie pomóc, będę wdzięczny.

12
Auta sprzedane /kasacja / Szmydziu's AFH - SPRZEDAM za 3000 zł !
« dnia: Listopad 16, 2008, 09:34:48 pm »
Od marca 2008 RAZEM :)


VW Polo 6n:

Rok produkcji: Grudzień 1996 r.
Silnik: AFH,
Pojemność: 1400 cm3,
Moc: 74 kW, czyli 101 KM,
Kolor nadwozia: LC9Z

Wyposażenie "na dzień dobry":

1) Fotele oraz kanapa z wersji Colour Concept (Gelb),
2) Kierownica regulowana w 1 płaszczyźnie,
3) Elektrycznie regulowane lusterka,
4) 2x Airbag,
5) ABS (ale nie działa)  :huh:
6) Wspomaganie kierownicy,
7) Tarcze z tyłu, zamiast bębnów.

Zmiany, których dokonałem:

1) Centralny zamek drzwi na pilota,
2) Elektryczne szyby,
3) Tarcze przednie nacinane, nawiercane Mikoda,
4) Emblemat w atrapce w kolorze czarnym,
5) Zaślepka zamiast tylnej wycieraczki,
6) Usunięcie z klapy napisu POLO,
7) Usunięcie listew bocznych,
8) Gałka zmiany biegów od Octavii II z 2011r.,
9) Lifty przedniej maski,
10) CD Box Fischer'a pod popielniczkę,
11) Krótsza od org. antena radiowa na dach,
12) Elektryczny szyberdach (silnik z Golfa 3) (chwilowo zerwana linka, więc nie bangla),
13) Otwieranie klapy bagażnika z przycisku,
14) Kierunkowskazy przednie DEPO black,
15) Nakładki na pedały Audi TT,
16) Tylne lampy TYC, jak Hella Black Magic,
17) Zawieszenie gwintowane TA-Technix (red)  :grin: na setupie 80 mm w dół.
18) Klocki hamulcowe przednie Brembo (żaden mod, ale mimo wszystko)
19) Felgi BBS RM 012 15"; tył 8,5J przód 8J
20) Opony Nankang NS-2; 165/50 przód, 185/45 tył.
21) BRA na maskę.
22) Reflektory In.Pro Klarglas (smoked)
23) Przedni grill Asymetric Custom
24) Żółte halogeny z przodu

Car Audio:

1) Radioodtwarzacz: Kenwood KDC-W 7031
2) Drzwi i podszybie: Phonocar YL 1601
3) Tył: 2x Pioneer 130W (TS-A 6946)  //odłączone//
4) Wzmacniacz: Blaupunkt GTA2 Special 375 W 2/1 channel
5) Skrzynia basowa: homemade z głośnikiem STX 120W - ale gra lepiej, niż przyzwoicie.

W najbliższych planach:

Dźwignia ręcznego z Golfa 3 VR6,
Obszycie kierownicy skórą lub ładne Momo,
Zaspawanie bocznych kierunków,
Klamki od Audi A6,
Klamka w klapie z Puga 307,
Tylna klapa pozbawiona znaczka oraz rejestracja U.S.
Elektrycznie składane lusterka z Golfa mkIV,
Rollbar,
Sportowe fotele i pasy szelkowe,
Całe wnętrze w czarnym kolorze,
Zrobienie gruntownej blacharki oraz lakierowanie...

i czas pokaże co jeszcze ; )


Tak autko wyglądało na samym początku, jeszcze przed wszystkimi przejściami.
2008 r.




2012


2013



Po ogarnięciu negatywu na przodzie:


Strony: [1]