Luty 19, 2020, 04:40:49 pm
VWPolo Klub

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sloth

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
elektryka + centralny zamek / Re: [6N] Problem z światłami/licznikiem
« dnia: Grudzień 16, 2013, 07:29:23 pm »
Wilgoć jedynie po silniku poszła jak go myłem - środek suchutki...
Może zalałem klakson? gdzie się dokładnie znajduje?

2
elektryka + centralny zamek / Re: [6N] Problem z światłami/licznikiem
« dnia: Grudzień 15, 2013, 02:23:05 pm »
Sprawdzałem wszystkie do masy z akuma :)
Bezpiecznik z klaksonu (Horn, czyż nie?) wydaje się być dobry - i tak zamienię go na jakiś inny w wolnej chwili... :)

3
elektryka + centralny zamek / Re: [6N] Problem z światłami/licznikiem
« dnia: Grudzień 15, 2013, 02:01:59 pm »
dlatego też tylko w jednym kabli jest 6V? Myślałem, że z przełącznika idzie jeden sygnał który potem rozwidla się na dwa - do prawego i lewego reflektora... Kable z wiązki (którą znalazłem, w której w jednym pinie jest 6V) idą do bezpieczników a potem do włącznika? Czy jak?

4
elektryka + centralny zamek / [6N] Problem z światłami/licznikiem
« dnia: Grudzień 15, 2013, 01:48:34 pm »
Witam!
Mam problem z lewym (tym od kierowcy) światłem mijania - nie świeci.
Sprawa wygląda tak, że wymieniałem żarówkę - nic to nie dało. Sprawdzałem bezpieczniki - wszystkie dobre.
Porównywałem obie kostki z reflektorów - w każdej znajdują się po 4 piny.
Przy zamienianiu świateł zauważyłem:
-jeden z pinów ma zawsze zero (masa zapewne)
- po włączeniu świateł pozycyjnych jeden pin ma 12V a reszta zero (masa + drogowe + mijania)
- po włączeniu świateł drogowych (długich) dwa piny miały zero, dwa piny po 12V (pin za pozycyjne + pin za drogowe)
- po włączeniu świateł mijania robiło się coś dziwnego - tam gdzie zawsze była masa było nadal zero, tam gdzie było napięcie z pozycyjnych było 12V, tam gdzie drogowe było zero a tam gdzie powinny być mijania w prawym (pasażer) było 12V (i to światło świeci normalnie) a po lewej (kierowca) jest 6V (no i światło nie świeci).
Nie wiem gdzie może być problem, "szedłem" kablami dalej do miejsca gdzie łączą się z drugim reflektorem i łączone są taką dziwną wtyczką - odnalazłem odpowiedni pin i już w nim jest 6V. Wina przekaźnika? Jeśli tak to którego?
Oto moje bezpieczniki spod kierownicy:



Problem z licznikiem jest taki, że raz działa raz nie :p Wszystko rozgrywa się na początku - rozruch samochodu. W liczniku ZAWSZE działa godzina, przebieg, temperatura i stan paliwa natomiast czasami nie działa obrotomierz i prędkościomierz. Nigdy nie było tak że po chwili wskazówki podłączyły się lub opadły - jak odpale i podskoczą to działają do samego końca i odwrotnie. Nie zauważyłem żadnej zależności - wilgotno czy sucho, ciepło czy zimno - jakkolwiek to one i tak czasami działają a czasami nie. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. No i nie działa mi klakson - ale nie wiem czy to może być jakoś powiązane (czy z licznikiem czy z światłami).

5
elektryka + centralny zamek / Re: [6N] Dziwne działanie wycieraczek
« dnia: Grudzień 15, 2013, 01:01:50 pm »
Ja sprawę olałem, wstyd się przyznać ale olałem ją całkowicie i wycieraczki działają jak działać powinny :)
Parę razy padł mi bezpiecznik ale to dlatego, że albo miałem zalodzone wycieraczki które 'nie ruszyły' albo przez przypadek je włączyłem jak miałem otwartą maskę (która uniemożliwiła ich ruch).
Kenq, ja bym obstawiał że to pierwsze, odłącz silniczek i sprawdź, czy wtedy wywali, jak tak to bym obstawiał zwarcie na przewodach (któryś uszkodzony)...

6
http://allegro.pl/vw-golf-silownik-cent ... 07061.html

coś takiego, tak? :)
jaką mam gwarancje, że to jest to? :)

7
Witam forumowicze :)
Od dość dawna mam problem w mojej polówce a mianowicie nie działa mi centralny zamek (sam wyłączyłem pompkę) bo gdzieś uciekało powietrze. Dziś rozkręciłem wadliwe drzwi i co się okazało? Mam 'pękniętą gumkę'.

Część w której jest gumka pęknięta:

Ten 'drucik wchodził w tą gumkę i razem było to w tej puszcze (której nie potrafię zidentyfikować po numerze), tam on 'pracował'.


Wadliwa gumka:



Teraz pytanie - gdzie dostane w/w gumkę? Jak ją poprawnie nazwać by odnaleźć na allegro?

8
elektryka + centralny zamek / Re: [6N] Dziwne działanie wycieraczek
« dnia: Listopad 03, 2012, 10:45:51 pm »
ile kosztuj taki przekaźnik? :)

9
elektryka + centralny zamek / Re: [6N] Dziwne działanie wycieraczek
« dnia: Październik 30, 2012, 12:14:29 pm »
Panowie, chciałem poczekać do wypłaty z kupnem przekaźnika, ale dziś wchodzę do auta i wycieraczki normalnie zaczęły działać :) Miła niespodzianka :)
Może przez to, że naraz za dużo śniegu chciałem zebrać i się jakoś zawiesiły... Szczerze nie wiem co się stało no ale dobrze jest :)

10
elektryka + centralny zamek / [6N] Dziwne działanie wycieraczek
« dnia: Październik 28, 2012, 11:59:45 pm »
Witam!
Posiadam 6n'ke z 96 roku. Dzisiaj po wejściu do auta czekała mnie niemiła niespodzianka - wycieraczki nie działają. Warstwa centymetrowa śniegu to po co bym miał ruszać się z autka - wycieraczkami zjadę (pomyślałem) no i zjechałem... wycieraczki doszły do połowy i stanęły(na środku) - ni w przód ni w tył nie pójdą. Po chwili dałem przez przypadek 2 bieg (wycieraczek) i tam, działają normalnie. Tak więc wycieraczki działają mi TYLKO na drugim biegu (w dodatku, jak dam drugi bieg i go wyłączę to wycieraczki stają w miejscu jakby zasilenie z nich odłączyć, nie powracają na miejsce), czasówka, pierwszy bieg no i spryskiwacz nie działa.

Gdzie szukać rozwiązania?

11
układ kierowniczy / Re: [6n] Ściąga na lewo
« dnia: Październik 21, 2012, 01:15:17 pm »
żeby nie być jak większość - powiem co było mojej polówce i co ją uratowało.
Autko poszło na zbieżność (+ regeneracja alternatora i parę innych dupereli). Majster stwierdził, że musi mi zmienić opony (przód z tyłem), bo te z przodu są bardzo zjedzone (i tu się nie mylił). Na szczęście całe zawieszenie było w stanie dobrym (4 z małym minusem), powiedział że on by się tego nie ruszał, ale jak bardzo chcę to wymieni. Jako że na nadmiar kasy nie cierpię to poprosiłem by zostawił i ustawił tylko zbieżność (+ kąty). Na "rachunku" który dostałem widnieje pozycja 'ustawianie geometrii + wymiana klocków hamulcowych - 150 zł' (wyżej widnieje 'klocki hamulcowe - 120 zł' więc tam podliczył samą wymianę). Autko od tego czasu nie pływa, trzyma się drogi i nic nie ściąga (jedynie baaardzo drga kierownica, ale to przez opony a właściwie ich brak).
Kolejna wada w polówce wyeliminowana  :yahoo:
Temat można zamknąć (ew zostawić, by ktoś inny się dopisał) :)

12
układ kierowniczy / Re: [6n] Ściąga na lewo
« dnia: Październik 02, 2012, 09:17:04 pm »
Olałem sprawę i tu był mój błąd...
Wczoraj będąc obok stacji zdecydowałem, że sprawdzę ciśnienie w oponach, podjechałem i mając dopuścić powietrza zauważyłem że opona nadaje się tylko i wyłącznie do wywalenia - całkowicie zebrana od wew strony, z drugą oponą jest identycznie.
Dzwoniłem już do zakładu gdzie ustawiają 'geometrię kół' - cena to około 60 zł (tak się dowiedziałem przez telefon), czas roboty to od 10 do 40 minut (w zależności od tego jak bardzo są kółka rozjechane). I tu się pojawia pytanie - nie za tanio? Wyelminuje to moje przypadłości (ściąganie podczas jazdy bez trzymania kierownicy, jeżdżenie na lekko przekręconej kierownicy, ściąganie podczas hamowania)? Czy za tą cenę zrobi mi wszystko to, co powinien?

14
układ dolotowy + wydechowy / Re: [6N] na wolnych obrotach czuć spaliny
« dnia: Wrzesień 25, 2012, 03:42:36 pm »
Jeśli mogę zapytać: Gdzie i jaki kupiłeś wąż do odmy? Bo ja go... nie mam...
Muszę kupić i zamontować :)

15
silnik / [6n] Padnięta uszczelka pod głowicą?
« dnia: Wrzesień 25, 2012, 03:38:03 pm »
Witam!
Moja Polówka ma małe kłopoty - dość głośna się ostatnio zrobiła... Brzmi niczym by miała turbinę... Czy to może być wina uszczelki pod głowicą?
Oleju raczej nie ubywa, papieża nie wybrali (dymu białego brak)...
Samochód ma dziwne dźwięki na różnych biegach (w zależności od obrotów), jadąc 50 na biegu czwartym jest ok, ale jak chce przyspieszyć to muszę zredukować na trójkę (inaczej silnik drze się)
Z tego co wiem, to nie mam jakiegoś gumowego przewodu łączącego Odmę z (chyba) filtrem powietrza, tam też silnik wygląda na zapocony. Czy jest masło pod korkiem jutro sprawdzę. Ale raczej nie powinno być - trasy tak po 7km robię, temperaturka wskoczy na te upragnione 90 stopni. Czasami trasa po 20-30km (raz, dwa w miesiącu).
Jako że jestem laik to proszę o jakieś porady, ew jakiej części silnika porobić zdjęcia.

Polówka to rocznik '96, wersja 5 drzwiowa. Silnik który posiadam to 1,3 (dokładnie jest to 1296 cm3), 40kw. Bodajże 55km tam jest (przynajmniej powinno). Oznaczenie to chyba ADX (ale mogę się mylić, z tego co wiem to jest to monopunkt).

Dziura w wydechu? - nie posiadam kanału, ale zlokalizuje jakiś większy krawężnik lub dźwignę go na lewarku i zobaczę.
Uszczelka pod kolektorem - w jaki sposób to bym miał sprawdzić?

Z góry dziękuję za wszystkie porady

Jeśli wybrałem zły dział to wybaczcie...

Strony: [1] 2 3 ... 6