Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wolga85

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 55
31
silnik / Odp: [9N] błędy 17961, 17912- 1.4 BBZ
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 08:42:31 pm »
"Nieszczelność układu ssącego"
 i tu szukałbym przyczyny.

32
elektryka + centralny zamek / Odp: Automatyczna ryglacja drzwi
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 08:40:11 pm »
VCDS i kanały adaptacji module komfortu. Jest taka opcja męczy zamki ale jest.

33
1 i 2 to tuleje wahacza. Przeważnie jest problem z 2 typem bo są dużo słabsze i je wymienia się częściej. Są różne wersje do benzyny polecam pełne od cupry lub polo GTi zawieszenie wtedy ładnie można ustawić do 0,01 Stopnia.

34
elektryka + centralny zamek / Odp: [9N] uszczelka anteny radiowej
« dnia: Sierpień 27, 2017, 01:23:14 pm »
Powinien być jeszcze oring . Wystarczy zdjąć plastik na suficie od klapy i da się odgiąć podsufitkę i wymienić.

35
elektryka + centralny zamek / Odp: [9n] Kontrolka tempomatu
« dnia: Sierpień 18, 2017, 09:10:24 pm »
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. W przedlifcie 9n nie było kontrolki w standardowym liczniku (bez MFA ,FIS). W polifcie 9n3 już jest podobnie jak kontrolka otwartych drzwii/bagażnika. Wiem bo zmieniałem licznik na poliftowy z MFA. Do tego polifotwy ma przyjemnieszy "BONK" zamiast przerażającego "Piiii" np po zaświeceniu rezerwy.

36
elektryka + centralny zamek / Odp: [9n] Kontrolka tempomatu
« dnia: Sierpień 14, 2017, 03:48:10 pm »
W przedlifcie (9n) w najbiedniejszym liczniku nie było kontrolki.

37
Sprawdź czy czasem ten breloczek nie jest magnesem ,ale nawet jak nie jest i jest to bardziej zaawansowana blokada to wycięcie tego polega na połączeniu przeciętych przewodów najczęściej zasilania do pompy paliwa i wycięciu modułu blokady.

38
Pierwsze ogarnij podłączenie OBD. VCDS czy inny komputer diagnostyczny może naprawdę wiele pokazać od żywych błędów w instalacji po wartości z czujników.  Protokoły nie są inne. Do odpalenia jak immo jest wyłączone wystarczy samo ECU jak nie odpowiednio zakodowany licznik z prawidłowym PIN-em ,ECU i komunikacja między nimi. Wystarczy że źle podłączyłeś czujnik wału wałka. Nie wiem czy czasem pompą nie steruje centralna elektryka. Zabawy jest trochę ale do ogarnięcia.

39
silnik / Odp: 1.2 12v kontrolka oleju
« dnia: Lipiec 21, 2017, 08:34:09 pm »
A jak ciśnienia oleju wtedy?

40
Vag tacho powinien też bez problemu wyjąć PIN z obu liczników. Jak masz pojecie o edytowaniu wsadów BIN to Vag Tacho pozwala wyciągnąć wsad edycja przeklejenie PIN i VIN  ,Immo Id , i masz nowy licznik bez śladu ingerencji.

41
pozostałe / Odp: 9N 1.4 16V 2002 filtr wegla aktywnego.
« dnia: Lipiec 05, 2017, 07:33:32 pm »
Najczęściej problem zaczyna się od tego że z puszki filtra wydostają się granulki węgla które uszkadzają zawór systemu EVAP (nie zamyka się albo granulki blokują przepływ). Całkowite pozbycie się problemu polega na czyszczeniu elektrozaworu lub jego wymianie i dodanie filtra (najprostszego do paliwa jak do malucha czy poloneza) który wyłapuje granulki i pył węglowy przed dostaniem się elektrozaworu.

42
nadwozie + wnętrze / Odp: Lampy tylne 9n vs 9n3
« dnia: Lipiec 01, 2017, 12:10:50 pm »
Inna wtyczka ale wystarczy ją zmienić na tą od 9n3 i masz lampy z tyłu od polifta

43
zawieszenie + hamulce / Odp: [9N3] Problem z hamulcami
« dnia: Czerwiec 28, 2017, 09:22:59 pm »
Jak hamuje tył widać na tarczy. Jeśli wszystko jest ok i samochód jest używany codziennie to tarcza jest jak lustro tzn nie ma grama rdzy na powierzchni pracy tłoczka. Najprościej zdjąć koło i oglądać tarcze na niej widać ile tarczy hamuje. Generalnie Vagi z tego rocznika mają problem z zapiekającym się tłoczkiem (rdzewieje) lub zacina się dźwignia ręcznego przy zacisku.

44
zawieszenie + hamulce / Odp: [9n] Polo 1.4 TDI - Pompa Vacu?
« dnia: Czerwiec 25, 2017, 10:42:12 pm »
Problem z pompą tandemową jest powszechny. Da się zdiagnozować manometrem. Po to masz zaślepkę gdzie go podpinasz. Zawsze możesz szukać używanej.
Co do turbo to zrób logi. Inaczej to wróżenie z fusów.
Bzdura plus pomieszane dwa problemy.

Po pierwsze pompa nazywa się tandem bo to dwie pompy w kupie. Jedna podciśnienia druga paliwa podająca paliwo na pompowtryski.
Do zbadania pompy Vacum jest potrzebny vacumetr czyli manometr ale nie zwykły tylko taki który mierzy podciśnienie i nie ma zaślepki do badania podciśnienia (trzeba rozpiąć na trójniku). Zaślepka jest ale do badania pompy paliwa w pompie Vacum czy podaje odpowiednie ciśnienie. A już kompletną bzdurą jest pisanie ze ta pompa pompuje olej silnikowy.

W pompach od LUK najczęściej króciec wyjściowy podciśnienia łapie luzy i przez to nieszczelności ,czasem nieszczelność jest gdzie indziej np dziurawe serwo ,grucha turbo i wymiana pompy tandem jest bezzasadna. Podciśnienie jest potrzebne do sterownia EGR i klapy gaszącej  (w starszych wersjach) zaworem WG turbo i do wspomagania hamulców (serwo).

45
elektryka + centralny zamek / Odp: [9N] - Tempomat nie działa
« dnia: Czerwiec 10, 2017, 04:07:57 pm »
Jeśli w bloku 066 nie ma reakcji na przyciski manetki to problem w manetce,przewodach lub  w wejściach modułu centralnej elektryki. Masz silnik benzynowy? Bo w dieslach blok diagnostyki tempomatu jest pod numerem 006

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 55