Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wolga85

Strony: 1 ... 53 54 [55]
811
silnik / Re: 4 razy przeskoczył rozrząd w ciągu 5 miesięcy!!!
« dnia: Luty 23, 2010, 09:36:45 pm »
Moim zdaniem panowie z ASO coś skopali i czekają aż gwarancja minie.Potem oczywiście problem będzie do rozwiązania ale już za opłata (pewnie nie mała). A powodem tego może być wadliwe działanie napinacza hydraulicznego łańcucha rozrządu , wytarte koła zębate lub zatarty wałek albo zawór. Niestety bez rozbierania się tego nie da stwierdzić. Może też być problem z olejem. Niewystrczające ciśnienie (przez to źle działa napinacz) lub słabe smarowanie łańcucha (zatkany kanał prowadzący olej). Najlepiej zacząć od napisania skargi (na gębę nic nie załatwisz) ,że kolejny raz  jest usuwana ta sama awaria.

812
100 technicznych pytań do... / Re: Pali na trzy gary ,ale ....
« dnia: Luty 23, 2010, 09:25:17 pm »
Jeżeli altek działa dopiero od ok 3000 to masz urwany przewód od wzbudzenia (kostka przychodząca do alternatora) możliwe że przewód od sterowania cewką tez przy okazji jest urwany i stad brak iskry na jednym z cylindrów.

813
16943 to wg opisu który mam to "Brake Booster Pressure Sensor, Circuit Intermittent"
czyli czujnik ciśnienia układu wspomagania hamowania obwód przerwany. Jak mnie pamięć nie myli coś z układem BAS czyli break assist.

814
elektryka + centralny zamek / Re: błąd i kasowanie Vagiem
« dnia: Luty 19, 2010, 07:35:27 pm »
Może być czujnik ale raczej coś z kabelkami. Wysokie napięcie to bodajże przerwa w obwodzie.

PS. 1.4 TDi strasznie się trzęsie i obawiam się że  problem ukiwanych przewodów z biegiem lat będzie narastał.

815
Akurat to co pisze zdarzyło się u mnie. A ładowanie pojawiało się jak silnik wkręciło się na 2500-3000 RPM po przekroczeniu tej wartości ładowanie już  było cały czas do zgaszenia silnika i tak za każdym razem. Tak że jeżeli nie ma ładowania po odpaleniu a pojawia się gdy silnik raz przekroczy 2500 -3000 RPM i jeszcze nie świeci się kontrolka ładowania gdzy silnik jest zgaszony a ma włączony zapłon to przewód się urwał (konkretnie dwa ale nie wiem od czego jest drugi narazie szukam schematów po polsku lub po ang). Tak że nie wyboru trze się kłaść pod auto albo kanał zdjąć osłonę pod silnikiem i wtedy w okolicach a dokładnie pod samym rozrusznikiem  jest przeczepiona kostka na dwa przewody od której wychodzą przeważnie dwa urwane przewody (jeden rzadko się urywa przeważnie w parze padają) połączyć przylutować pospinać opaskami żeby go nie ukiwało więcej i tyle.

PS Ładowanie pojawia się bez wzbudzenia na alternatorze bo istnieje takie zjawisko jak magnetyzm szczątkowy. Wirnik alternatora alternatora wytwarza stałe pole magnetyczne (generalnie stałe  bo się zmienia jego wartość ale bardzo powoli w zależności od RPM i obciążenia w ten sposób jest utrzymywane 14,4 V na wyjściu) i to stałe pole magnetyczne namagnesowuje  metalowe części wirnika (tworzy słabiutki magnes stały ) dzięki temu zjawisku alternator zaczyna ładować bez dostarczenia energii z zewnątrz niestety potrzebuje wyższych obrotów pracy. A gdy już zacznie działać sam sobie wytworzy energie potrzebną do wzbudzania go.

816
Pewnie jeszcze nie masz kontrolki od ładowania (tzn nie świeci przy właczonym zapłonie i nie zapalonym silniku). Powód :urwany przewód w okolicy rozrusznika. Jest tam wtyczka na dwa przewody niestety dostęp od spodu trzeba płytę zdjąć spod silnika ,najlepiej na kanale i połączyć urwane przewody. Niestety to popularny problem w 1.4 TDI. Niestety ten silnik ma silne wibracje i stąd częste urwania tego przewodu w tym miejscu.

817
elektryka + centralny zamek / Re: Kontrolka świec żarowych
« dnia: Luty 10, 2010, 06:36:25 am »
Też miałem ten problem tylko oprócz kontrolki świecił sie stop.  Rozebrałem ten wyłącznik wg mnie vw się nie popisał tandeta aż w oczy wieje gdyby nie logo audi vw pomyślałbym że to zaprojektował ktoś w chinach.

818
elektryka + centralny zamek / Re: Czujnik temperatury zewnętrznej
« dnia: Luty 02, 2010, 09:31:05 pm »
Jeśli nie masz komputera pokładowego to nie masz opcji temperatury. Temperature  wyświetla na zgarze lub liczniku kilometrów tym kasowalnym zmienia się go przciskami komputera w manetce.

819
elektryka + centralny zamek / Re: Komputer pokładowy.
« dnia: Luty 01, 2010, 10:02:22 pm »
Wg forum passata licznik + manetka do obsługi i kabelki. Do tego vag com może się przydać.

820
A ja używam zamiast płynu hamulcowego koncentratu płynu do chłodnic. Może nie smaruje tak dobrze ale wchłania wilgoć i wodę z zamka a czysty zamarza w - 60.

821
elektryka + centralny zamek / [9n] Komputer pokładowy.
« dnia: Styczeń 31, 2010, 05:08:36 pm »
Czy da się zamontować komputer pokładowy do polo 4 jeśli nie było go przy wyjeździe z fabryki.
Chodzi mi o to żeby na orginalnym liczniku wyświetlało spalanie. Co trzeba zdobyć licznik od wersji z komputerkiem czy jakiś moduł wystarczy. Mój silnik to 1.4 Tdi.

822
Offtopic / Re: ********** TU SIE WITAMY **********
« dnia: Styczeń 31, 2010, 04:48:02 pm »
Witam mam na imię Marcin i jestem posiadaczem VW Polo 1.4 TDi z 2004 roku. Mieszkam w okolicach Krakowa

Strony: 1 ... 53 54 [55]