Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
układ dolotowy + wydechowy / [9n3] 1.4 TDi BMS membrana odmy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Elto dnia Dzisiaj o 02:08:09 pm »
Cześć

Polo 9n3 1.4 TDI BMS 2006 r 3d. Przebieg około 290000 km

Mam problem ze znalezieniem części- naprawą mojej usterki. Zużyła się membrana w odmie co doprowadziło do większego spalania oleju i zapchania DPF. DPF wyczyszczony niestety pozostaje problem z odmą, który nierozwiązany znów doprowadzi do uszkodzenia DPF. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć membrany. Do 1.9 TDi, 2.0 TDi czy innych FSI można dostać bez problemu do 1.4 TDi brak. Przeszukane allego, olx zaprzyjaźniony sklep stacjonarny też nie załatwi. Pozostaje wymiana całej pokrywy za bagatela 600 zł (tylko aso), lub zakup używanej w której stan membrany będzie nieznany i nie wiadomo jak długo posłuży.
Orientuje się ktoś gdzie można dostać taką membranę lub dopasować od jakiegoś innego silnika?
Pokrywa silnika 045103469H

Podgląd jak to wygląda i wymiary

https://photos.app.goo.gl/rw6NuoMmNjoY8C3p6


Edit. Przepraszam, źle kliknąłem i wylądowałem w złym dziale.  :-[ :-\ Proszę admina o przeniesienie do odpowiedniego.
2
silnik / Kontrlka oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Et53vbv dnia Dzisiaj o 09:35:40 am »
Witam Panowie i Panie

Jestem nowy na forum wiec najpierw pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
Mam nadzieję, że wszyscy są zdrowi a samochody w dobrej kondycji.
A teraz przejdę do pytania na które chciałbym uzyskać odpowiedź.
Polo 1.4 TDI 2004 po przekreceniu kluczyka w stacyjce zaczyna migac kontrolka oleju (5razy) i pytanie to normalne czy nie powinno się tak dziać, dodam ze podczas jazdy nigdy tak się nie stało.
Kolejne pytanie czasami traci moc - odcina turbo, brak kontrolek na desce.
3
elektryka + centralny zamek / Odp: [6R] Klamka / zamek klapy bagażnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez snakemen dnia Lipiec 08, 2020, 06:37:25 pm »
Nie wiem, czy problem już rozwiązany, ale jak coś to pod linkiem poniżej możesz znaleźć schemat okablowania tylnych świateł.
Sterowanie odbywa się poprzez modułu J519.

https://megawrzuta.pl/download/31fd44093d525db91cd3a26d48745a54.html
4
silnik / rzęzi pompa wody
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej_Kamin dnia Lipiec 08, 2020, 12:44:07 am »
krótko po wymianie pompy i paska rozrządu zaczęła rzęzić pompa wody po nagrzaniu silnika. Wytrzymałem nerwowo ze 30000 i wymieniłem całość ponownie i radość z ciszy trwała ze 300 km!!! K....a o co chodzi? Robię jakiś błąd czy takie g...o teraz robią, ale SKF też? Może mi pomożecie w rozwiązaniu tej zagadki dla mojej 30 letniej "Gracinki"
Bucuś
5
zawieszenie + hamulce / Odp: [86c2f] - stuk w zawieszeniu prawy przód
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej_Kamin dnia Lipiec 07, 2020, 11:56:49 pm »
U mnie stykał amor w goleni. Goleń miała za dużą średnicę względem amorka. Założyłem koszulkę termokurczliwą i spokój. :)
6
elektryka + centralny zamek / Odp: 6R Migające awaryjne + światła stopu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vitec dnia Lipiec 04, 2020, 08:55:57 pm »
jeśli nie masz opcji start/stop a być może kupiłeś z takiego auta to będzie brak komunikacji z nim
7
100 technicznych pytań do... / Auto gaśnie podczas jazdy.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomo666 dnia Lipiec 03, 2020, 10:52:42 am »
Witam. Mam dziwny problem z moim polo 6n2 1.4 2000r.
Codziennie jadąc do pracy po paru kilometrach gaśnie po chwili odpala i jedzie dalej i tak 2 razy na 30km odcinku i jak wracam z pracy dzieje sie to samo. Myśle że coś z ukladem paliwowym, sprawdzalem napiecie na pompie paliwa i jest tylko 3.5v a powinno być 12v i pytanie czy to będzie wina przekaźnika? Pare dni temu przeczyściłem styki na przekaźniku i mam wrażenie, że było lepiej przez chwie ale od dwóch jest gorzej.
8
sprzedaz hurtowa/auto na czesci / Polo 6N 1.7 SDI Cosmic Green na czesci
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bartek.er90 dnia Lipiec 01, 2020, 08:20:14 am »
Sprzedam Volkswagen Polo 6N, 98. rok na części z silnikiem 1.7 SDI (AKU), kolor nadwozia Cosmic Green (LA6P). Samochód odpala bez problemu, jeździ, ale ciężko przerzuca się biegi,. Któryś czujnik ABS jest do wymiany. Samochód jest wyposażony w: elektryczne szyby, elektryczne lusterka, centralny zamek, radio Sony na USB, podgrzewane przednie fotele, przyciemniane szyby tylne. Przegląd jest ważny do 27.11.2020 r., ubezpieczenie ważne do 06.01.2021 (opłacone składki do 06.07.2020 r.) W komplecie dodaję tylko koła zimowe. Alufelg na zdjeciu nie ma. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu poprzez forum lub telefonicznego: 513-394-091. Pozdrawiam

Mam jeszcze ogloszenie na portalu:
https://m.olx.pl/oferta/volkswagen-polo-6n-98r-1-7-sdi-na-czesci-CID5-IDFwudW.html?reason=
9
elektryka + centralny zamek / Odp: 6R Migające awaryjne + światła stopu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tokar dnia Czerwiec 30, 2020, 04:14:01 pm »
Dziękuję za szereg odpowiedzi, mnóstwo cennych rad a przede wszystkim za chęć pomocy komuś w potrzebie.
Choć może i lepiej, że nikt nic nie napisał, bo mogło by to być "wstawiłeś za duże zdjęcia".

Wracając do tematu.
Naprawiłem wiązki, doszedłem do tego, że uszkodzony był BCM. Na trasie kupiłem używany z końcówką 088D (mój ma 087D). Pozwoliło mi to na bezpieczne dojechanie do domu (wszystkie światła zewnętrzne działają prawidłowo).

Dziś byłem u elektronika, żeby zgrać konfigurację, ale nie można wgrać jej do "nowego" BCM. Jest on niewidoczny. Czy ma ktoś sugestię dlaczego? Czy muszę kupić BCM z dokładnie taką samą końcówką?
Jeśli komuś jeszcze chce się pomagać na tym forum, to zapraszam do dyskusji.
10
elektryka + centralny zamek / [9n3] po zamontowaniu tempomatu - nie działa, prośba
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamelor dnia Czerwiec 29, 2020, 11:04:19 pm »
Witam, po sukcesach z zamontowaniem ściemniania zegarów postanowiłem dołożyć tempomat.
Postępowałem zgodnie z instrukcją: http://www.vagclub.net/tec/Polo9N-GRA.PDF oraz https://vwpoloklub.pl/forum/index.php?topic=49985.0

Wszytko szło zgodnie z planem, wykonany kabelek, konektory pozaciskane, kable poprowadzone w oplocie, manetki wymienione, wszystko poskręcane w VCDS aktywowany tempomat i .... nie działa. Po przełączeniu na ON nie świeci się kontrolka (czytałem, że czasem nie była montowana) ale niestety podczas jazdy powyżej 40km/h naciśnięcie SET nie powoduje utrzymywania prędkości. Czyli tempomat kompletnie nie działa.

Sprawdziłem już kilka możliwych przyczyn i nadal nic. Potrzebuję Waszej pomoc!

  • Dorobiony kabel sprawdzony kilkukrotnie, dioda prostownicza w dobrym kierunku, napięcie pobrane z bezpiecznika nr 4, dochodzi do manetki.
  • Dane z VCDS pokazują literkę G świadczącą o aktywowanym tempomacie (link):

    Address 01: Engine        Labels: 03C-906-024-BXW.lbl
    Part No SW: 03C 906 024 AD    HW: 03C 906 024 F
    Component:  MARELLI 4HV      G 0887

  • Moduł komfortu 6Q1-937-049-F obsługuje tempomat, silnik (POLO 9N3 2007 1.4 benzyna silnik BUD) nie jest na liście wykluczonych (link).
  • Robiłem diagnostykę czujników sprzęgła, hamulca, światła hamulca, prędkości. Wszystko w normie. Nie ma błędów w modułach.
  • Adaptacja przepustnicy oznaczona jako OK.
  • Diagnostyka tempomatu wykazała: Przyciski +/RES oraz -/SET działają, zmieniają się odpowiednie bity.
  • Przycisk ON działa następująco: (sekcja Switch Position ||) Zmienia bit CCS ON (CAN) natomiast bit SET (CSS ON) jest cały czas 1 bez względu na pozycję przełącznika - czy to dobrze?



  • W sekcji Switch Position I - brak błędów (??xxxxxx), wykazuje aktywowaną funkcje tempomatu CCS enabled, natomiast nie zmienia się bit oznaczony Main Switch engaged (xx?xxxxx) niezależnie od pozycji ON/OFF manetki zawsze jest na 0. Czy to świadczy o problemie z manetką?




  • Czy ktoś ma bądź dołożył tempomat do POLO 9N3 z silnikiem 1.4 w wersji  TRENDLINE ?
  • Czy ktoś może potwierdzić w VCDS czy bit odpowiedzialny za Main Switch engaged przełącza się na 1 gdy tempomat jest na ON ?
  • Czy uważacie, że przyczyną może być manetka? Jak przeczytać schemat:



    Włącznik ON/OF czy po przełączeniu na ON powinno być przejście pomiędzy: T6y/2 a T6y/3

    Co oznaczają symbole tak jakby diody przy schemacie przełączników?


     
  • Czy macie jeszcze jakieś pomysły co można sprawdzić?
Strony: [1] 2 3 ... 10