Marzec 16, 2025, 03:11:00
VWPolo Klub

Autor Wątek: Podłoga podwozia , otwory  (Przeczytany 8870 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kwiecień 10, 2011, 16:20:58
Przeczytany 8870 razy
Offline

stekvw


Witam ,za jakiś czas zabieram się za robienie podłogi w moim polo
kiedy zdejmę wykładzine podłogową to pod materiałem są otwory na wylot które oczywiście są fabrycznie zatkane gumowymi
korkami , 3 otwory mam wyżarte przez rdzę i te korki wypadły , nie wiem czy te otwory są do czegoś potrzebne , bo powietrze chyba nie wchodzi nimi .
I tu mam pytanie czy warto spawać te otwory , czy po prostu po oczyszczeniu pokryć matą z żywicą .
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>

Kwiecień 10, 2011, 16:30:36
Odpowiedź #1
Offline

vwmaro


są to otwory odpustowe , powinieneś je mieć albo wspawać nowe elementy i wraz z nimi korki.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014

Kwiecień 10, 2011, 16:35:05
Odpowiedź #2
Offline

stekvw


mareck
To może zamiast spawać , to łatwiej było by uformować otwory matą i żywicą nadając okrągły kształt
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>

Kwiecień 10, 2011, 16:39:28
Odpowiedź #3
Offline

sabled


Cytat: "mareck"
są to otwory odpustowe
Wybacz ale nie mogłem :rotfl:
Cytat: "stekvw"
I tu mam pytanie czy warto spawać te otwory , czy po prostu po oczyszczeniu pokryć matą z żywicą .
To zależy jak duże są dziury. Jeżeli nie masz połowy podłogi i blacha jest cienka jak papier to spawaj. Jeżeli same otwory to żywica i mata załatwi problem. Oczyszczenie i danie lakieru reagującego z rdzą (właściwej nazwy nie pamiętam).
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Kwiecień 10, 2011, 16:39:53
Odpowiedź #4
Offline

Sako11


Witam mam ten sam problem ja u siebie zastanawiam się czy nie wycinać chorej blachy i spawać blachę ?? te korki są zaślepione po co one są ??co o tym sądzicie
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Było POLO 6N 1.0 1997r Yellow Bahama

JEST COŚ CO NIGDY NIE UMIERA TO MIŁOŚĆ DO VOLKSWAGENA!!!!!!!!!!!!!

Byłe Moje Polo >>> viewtopic.php?f=29&t=23723

Kwiecień 10, 2011, 16:49:37
Odpowiedź #5
Offline

stekvw


Cytat: "sabled_"
To zależy jak duże są dziury. Jeżeli nie masz połowy podłogi i blacha jest cienka jak papier to spawaj. Jeżeli same otwory to żywica i mata załatwi problem. Oczyszczenie i danie lakieru reagującego z rdzą (właściwej nazwy nie pamiętam).
Kiedy zdjąłem wykładzinę to 2-óch korków nie było a ten co ledwo się trzymał , wyjąłem go i dopasowałem do pordzewiałych
otworów jest 5mm - 7mm różnicy  ,cała podłoga jest ok ale chodzi o otwory , najgorsze jest jak popada
to tam gdzie nie ma zaślepek to wykładzina jest wtedy mokra lub wilgotna i muszę mieć w garażu pootwierane drzwi żeby podeschłą .   Czyli twoim zdaniem otwory nie są do niczego potrzebne ?
Bo według mnie ,wolał bym je całkiem zakryć .
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>

Kwiecień 10, 2011, 19:24:51
Odpowiedź #6
Offline

stekvw


Sako11
Właśnie mnie też to zastanawia o co chodzi z tymi korkami , są też takie przy kołach w progach i służą do konserwacji
wewnętrznej profila za pomocą sondy , ale te w podłodze to do konserwacji nie bardzo ,ja myślę że spełniały jakąś funkcję
przy produkcji , ja może po prostu je zalepie żywicą + mata a zostawię te co służą do konserwacji wewnętrznej profili .
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>

Kwiecień 10, 2011, 19:58:18
Odpowiedź #7
Offline

czaja

Global Moderator
Cytat: "mareck"
są to otwory odpustowe , powinieneś je mieć albo wspawać nowe elementy i wraz z nimi korki
Że jak? że co? to są otwory montażowe i w eksploatacji nie są one do niczego potrzebne.
Zastanawialiście się kiedyś jak trzyma się buda na taśmie produkcyjnej? No to macie odpowiedź. Zresztą pisaliśmy już kiedyś o tym.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Kwiecień 10, 2011, 21:21:41
Odpowiedź #8
Offline

stekvw


czaja

To mogę je całkiem zakleić , i inne pozostałe żywicą ?
I zakonserwować wszystko .
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>

Kwiecień 10, 2011, 21:29:06
Odpowiedź #9
Offline

czaja

Global Moderator
Cytat: "stekvw"
To mogę je całkiem zakleić , i inne pozostałe żywicą ?
I zakonserwować wszystko .
Tak. możesz.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Kwiecień 10, 2011, 21:34:13
Odpowiedź #10
Offline

stekvw


No dzięki czaja bo i tak mi są one nie przydatne a tylko dywaniki mokną jak pada
w trakcie remontu zrobię fotki .
A w miarę fundusza zainwestuję w matę wygłuszającą i pokryję całość .
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>