Silnik nie odpala jak jest wilgotno, zimno

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
KmL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Silnik nie odpala jak jest wilgotno, zimno

Post autor: KmL »

Od jakiegos czasu mam problemy z odpaleniem silnika gdy jest wilgotno, zimno. Po przekreceniu kluczyka rozrusznik kreci kreci ale nie chce zapalic silnika. Trzeba tak pokrecic pare raze zeby zaskoczyl. Dzieje sie tak tylko na zimnym silniku, gdy sie raz odpali pozniej odpala normalnie, jak postoi 1-2 dni to znow to samo.
Od razu mowie, ze swiece, kable WN, kopulka i palec wymienione, akumulator tez w miare nowy i nic nie pomoglo...
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Czujnik temperatury sprawdzony?
Cewka podstawiona?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
KmL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: KmL »

Sprawdzalem przed chwila czujnik temperatury i o ile dobrze sprawdzalem opor miedzy wtykami 1, 3 = 3410 ohm na zimnym nie odpalanym silniku o ile ma to jakies znaczenie.
A co do cewki to nie mam pojecia mozna ja jakos sprawdzic?
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

To odłącz czujnik temperatury i odpal na zimno i będzie wiadomo.Może czujnik walnięty i brak ssania.
Obrazek
Awatar użytkownika
KmL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: KmL »

Odlaczylem czujnik i nic sie nie zmienilo, po kilku probach odpalil na zimnym silniku, czyli wychodzi na to, ze czujnik jest dobry?
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""KmL""]Od razu mowie, ze swiece, kable WN, kopulka i palec wymienione, akumulator tez w miare nowy i nic nie pomoglo...
[/quote]
[quote=""KmL""]Odlaczylem czujnik i nic sie nie zmienilo, po kilku probach odpalil na zimnym silniku, czyli wychodzi na to, ze czujnik jest dobry?
[/quote]
Mnie wychodzi na to że masz chyba zapchany filtr paliwa lub pompa daje za małe ciśnienie,odkręć zakrętke baku i sprubuj zapalić.
K
Kochan81
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 15 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kochan81 »

Kolego mam podobny problem jak jest zimny silnik to nie odpala i rzuca silnikiem a jak zapale to wszysko jest ok pracuje równo silnik 1,6 AEE 75 km walcze z tym juz od dlugiego czasu tylko ze ja jeszcze wymienilem pompe paliwa a najlepsze jest ze wszysko było ok i nagle ciach i nie odpala
L
Luki56
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2009, 22:18

Post autor: Luki56 »

Obstawiam zawilgoconą kopułkę zapłonową, jak nie możesz zapalić to spróbuj ją wytrzeć w środku.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""KmL""]swiece, kable WN, kopulka i palec wymienione,[/quote]
[quote=""Luki56""]Obstawiam zawilgoconą kopułkę zapłonową[/quote]
Napisał, że zmienił i nic to nie dało.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
K
Kochan81
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 15 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kochan81 »

A własnie ze nie wkoncu pojechalem do poleconego goscia od vw i audi okazało sie ze jest to wina nastawnika przepustnicy we wtorek bede go wymienial tak pokazał komp na profesjonalnym programie do diagtnostyki
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Istne zagięcie czasoprzestrzenne :crazy:
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
KmL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: KmL »

Po sprawdzeniu prawie wszystkiego co sie dalo czujnikow, filta paliwa cewki itp itd.... Okazalo sie, ze wszystko przez swiece zaplonowe... Niecaly rok temu jak wymienialem swiece, sprzedawca zle mi je dobral... :evil: Polecil mi 4-elektrodowe firmy beru... Nie bylem pewny co do nich, no ale autko odpalalo na nich elegancko, do czasu jak przyszly wieksze mrozy i wilgoc.. Po wymianie na NGK BUR6ET zawsze odpala od kopa... Dzieki wszystkim za zainetesowane ;)
Awatar użytkownika
morsik2005
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2009, 12:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: morsik2005 »

a tak sie podepne czy do polo 6n 1.4 96r to jest ten czujnik? http://allegro.pl/item892863110_czujnik ... ginal.html
CDJ
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”