Co to za koła i jakie zawieszenie?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
priv4
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 29 cze 2009, 22:21
Lokalizacja: Wrocław

Co to za koła i jakie zawieszenie?

Post autor: priv4 »

Hej, mam zamiar zrobić w swojej polówce coś podobnego jak na tym zdjęciu i chciałem zacząć od zawieszenia i kół, nie wie ktoś jakie to felgi, jaka musi być szerokość opony i jakie musi być zawieszenie (-40 czy -60) pod takie koła?

http://img189.imageshack.us/img189/9453/84255459.jpg

http://img189.imageshack.us/img189/8782/34025470.jpg
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

http://polo-rs.de/home/ff.php

tu masz odpowiedzi na Twoje pytania:)
p
priv4
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 29 cze 2009, 22:21
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: priv4 »

OK :blush2: Już znalazłem :) , a teraz powiedzcie mi jak on zamontował felgi które mają 5 śrub? to są O-Z Racing MICHELANGELO 10 czyli 5 a nie 4 ??
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

przez odpowiednie dystanse, tak samo montuja w polowkach np felgi od porshe, czy inne
Awatar użytkownika
_edi
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1707
Rejestracja: 10 kwie 2009, 9:19
Lokalizacja: Bojszowy Nowe/Tychy

Post autor: _edi »

kupujesz sobie adaptery i już możesz zakładać nawet 5x112 jeśli Ci się wymarzy :P
jakiś czas temu w dziale sprzedam ktoś nawet oferował, ale nie pamiętam jakie
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

a wygladaj tak:
Obrazek
p
priv4
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 29 cze 2009, 22:21
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: priv4 »

ok :) dzięki za pomoc :oki:

Zastanawia mnie jednak zawieszenie, gość zamontował gwintowane, jest jakaś alternatywa do tego? Bo gwint wg mnie może być za twardy na drogi w mojej okolicy i może mi więcej części poodpadać na dziurach, jakie amory i jakie sprężyny zamiast tego zawieszenia by pasowały? (i jakie jeszcze części trzeba dokupić przy ewentualnej wymianie zawieszenia?) :niewiem:
Awatar użytkownika
miodzio85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:57
Lokalizacja: opolskie

Post autor: miodzio85 »

ja szukał bym felg z odpowiedni rozstawem śrub. Adaptery są dosyć drogie, do tego zawieszenie dostaje po tyłku :acute: a co do gwintu, to możesz kupić z regulacją twardości :grin:
Awatar użytkownika
_edi
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1707
Rejestracja: 10 kwie 2009, 9:19
Lokalizacja: Bojszowy Nowe/Tychy

Post autor: _edi »

zamiast gwintu można zamontować tzw kit czyli komplet amortyzatorów wraz ze sprężynami, ceny różne, począwszy od technixa gdzie kupisz kit za 600zł, poprzez weiteca, k&w aż do h&r'a za zdecydowanie większe pieniądze
http://allegro.pl/item904793709_zawiesz ... lo_6n.html
http://cgi.ebay.pl/Weitec-Fahrwerk-Ultr ... 5d2820feb3
http://cgi.ebay.pl/H-R-Fahrwerk-Cup-Kit ... 4a9ed090a3
p
priv4
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 29 cze 2009, 22:21
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: priv4 »

OK, już wiem wszystko :)

Co by nie rozpoczynać nowego wątku chciałbym się zapytać o ten tylny zderzak, są jakieś takie gotowe rozwiązania czy trzeba na zamówienie?
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote=""miodzio85""]Adaptery są dosyć drogie, do tego zawieszenie dostaje po tyłku :acute:[/quote]

takie małe sprostowanie, żeby nie wprowadzać ludzi w błąd...przy dosyć szerokich adapterach czy dystansach nie zawieszenie dostaje po dupie tylko łożyska kół :)

i jeszcze jedno, kolego priv4 jesteś chyba w błędzie, nie jest powiedziane, że każdy gwint jest twardy, a każdy kit miękki, wszystko zależy od tego jaka firma, jaki model, może być tak, że kit będzie twardszy od gwintu...różnica między kitem a gwintem, oprócz ceny, jest taka, że zawieszenie gwintowane daje możliwość regulacji wielkości obniżenia, czyli możemy sobie wybrać albo 40, albo 100mm, w kicie nie ma takiej możliwości, w niektórych modelach tylne amorki są na talerzykach co daje niewielką możliwość regulacji, dlatego też gwint jest droższy od kita, ale za to bardziej uniwersalny, bo w lato możesz sobie jeździć na maksymalnej glebie, a na zimę podnieść najwyżej, przy kicie trzeba wybierać przy kupnie, dlatego dla mnie gwint jest zdecydowanie lepszą alternatywą :grin:
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
p
priv4
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 29 cze 2009, 22:21
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: priv4 »

[quote=""priv4""]OK, już wiem wszystko :)

Co by nie rozpoczynać nowego wątku chciałbym się zapytać o ten tylny zderzak, są jakieś takie gotowe rozwiązania czy trzeba na zamówienie?[/quote]


Hmm, czekam na jakieś podpowiedzi ;)
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

A tak swoją droga mały OT robiąc to polo z linku robi robotę (jedyne co bym poprawił to dał grill w kratkę tak jak wloty w zderzaku) :thumbsup:
Co do zderzaka to jak dobrze przejrzysz stronę to zobaczysz, że to rzeźba jest, tzn. gośc to sam wydumał łacząc ze sobą dwa elementy.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote=""Skfarek""]A tak swoją droga mały OT robiąc to polo z linku robi robotę (jedyne co bym poprawił to dał grill w kratkę tak jak wloty w zderzaku) :thumbsup:[/quote]
dokładnie, całe autko robione z wielkim rozmachem, precyzją i starannością, podziwiać takie projekty i naśladować, w niemcowni jest trochę takich projektów, idzie znaleźć na necie, ale nie ukrywajmy, że na rodzimym podwórku też się dobrze dzieję :oki:

co do zderzaków, jeżeli interesują Cię jakieś inne niż ori to zobacz na Polo Stycznia, tam d4rio - 6n2 ma jakąś dokładkę na dolnym zderzaku, nawet fajnie to wygląda, może do tylnego zderzaka też by coś takowego było, obejrzyj sobie profil i ewentualnie napisz PW do d4rio jakiej to ma firmy, a jak nie takie coś to na necie pełno jest tanich zderzaków z laminatu, ale nie proponuje iść w tym kierunku :grin:
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Skfarek""]A tak swoją droga mały OT robiąc to polo z linku robi robotę (jedyne co bym poprawił to dał grill w kratkę tak jak wloty w zderzaku) :thumbsup:
.[/quote]

Kontynuując mały OT - właściciel tego Polo z linka jest równocześnie właścicielem forum 6n2.de i miałem z nim okazje robić interesy :) Bardzo w porządku gość
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”