[6n] NIESTABILNE OBROTY PART II

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

W aau bedzie mniejsza srednica otworu niz w aav.
Zagadaj tutaj o oryginal jakbys mial problemy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257194
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Podstawa wtrysku jest inna w 1.3 AAV niż w 1.0AAU w 1.0 jest mniejsza Same podstawy są takie same różnią sie tylko średnicą dolotu paliwa mają ten sam rozstaw śrub itp.!!!! jak chcesz numery części to napisz do kolegi "mocus" on ma 1.3 AAV i też wymieniał wszystkie te graty. Hmm... co to za hurtownie że nie mogą znaleść :butcher: w każym katalogu jest, nazyma się to podstawa gaźnka jak dobrze pamiętam.:)
Pozdro.
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

No zobaczymy gdy przyjdzie jutro ta podstawa, może akurat się uda. Wg katalogów wszystkich producentów nie ma w ogole takiej częsci zamiennej...

Może po prostu zerwać te stare uszczelki i wyrzeźbić nowe? Tylko z takiego materiału? Może tektura?

Kolunio! Podstawy są, oczywiście. Do wszytskich modeli są, tylko nie ma do AAV. A jesli szukając wg numerów z Etki to tez nie ma. Tragedia.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Widze,ze jakos ta podstawa z linka z allegro inaczej wyglada/la niz moja w 1.0 u mnie jeszcze do podstawy dodatkowo przykrecalo sie wspornik linki gazu, ale jako ze moja podstawa byla nie pasowala do monowtrysku z 1.4(chyba ta sama srednica co 1.3aav) to wyrzezbilem druciarska metoda z 2 plytek tekstolitu i bangla i sie ciesze z tego :P
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Nie możliwe sam osobiście sprawdzałem w katalogu "Topran" była tylko do 1.3 a do 1.0 nie robią dopiero FEBI znalazłem, tak jak pisalem są identyczne tylko 1.3 ma większą dziurę! Dodam że mialem w ręku podstawe od 1.3 bo zakładałem ją do siebie i wtrysk też od 1.3 zakładałem ale to nie chodziło dobrze i sprzedałem. Pogadaj z kolegą "mocus" on ma 1.3 AAV i robił to wszystko. W etce jest nr. części 030129765G 1.3 AAV napisane jak byk:P szukajcie aż znajdziecie.
Dla potwierdzenia wejdz sobie na inter cars i tam też znajdziesz do 1.3 AAV.
pozdro.
P.S to jest nr. z mojej starej podstawy 030 129 765D (1.0AAU)
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Otóż nie. Uwierz, ze spędziłem milion godzin nad ETKĄ, róznych forach, katalogach i znajomych sklepach internetowych i motoryzacyjnych i hurtowniach. Wg ETKI do AAV są przeznaczone dwie podstawki o numerach : 030129765G (Ty go podałeś) i drugi numer to 030129799 .

No i się okazuje, ze ja właśnie mam tą drugą. Z resztą pokazywałem na fotkach z Allegro. To jest sama podstawka z gardzielą i dodatkowymi czterema śrubami na długie szpilki imbusy wkręcane u góry. Nic więcej. Podstawka ma mieć tylko 5 dziur i żadnych szpilek, mocowań linki itp.

ALE PANOWIE!

Rozebrałem cały wtrysk poraz chyba już 29 i postanowiłem dać sobie ostatnią szansę. Wyjąłem starą podstawkę, wyrzeźbiłem nowe uszczelki z tekturki, założyłem. Zauwazyłem przy okazji, że mogę mniej więcej wyznaczyć miejsce położenia oryginalnego TPSa, bo brudzie na ściankach. :) Pod tps ustawiłem przepustnice, później krokowca. Potem jeszcze kilka innych regulacji. Reset ECU. Potem trochę podregulowałem zapłon na słuch, no i...?

Niby lepiej! Nie ma przygasania, auto płynniej chodzi na wolnych obrotach i wydaje mi się ze lepiej jezdzi. OBY TAK DALEJ! Sprawdzimy jeszcze jutro przy normalnej pogodzie i spalanie w trasie/miescie. Dam znać

Odpukac w niemalowane. Za to Wam należy się wielgachny medal za pomoc, naprawde. Może kiedyś pojawię się na jakimś zlocie, czy coś, to na pewno sie odwdzięcze. :) DZIEKI.
Awatar użytkownika
młodykierowca18
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 30 paź 2009, 23:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: młodykierowca18 »

Jedz ustawic zapłon na lampe do jakies mechanika. Wezmie góra 20zł a moze bedzie jeszcze lepiej.
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

widac istne czary mary z tymi podstawkami :) sugerujac sie fotka z allegro na ktorej pokazujesz co jest u ciebie wynikalo by ze masz ogolnie te sruby wtrysk-podstawa-kolektor wiele dluzsze i przechodza one (z tego co wnioskuje) przez elementy wtrysku i cala podstawe wkrecajac sie w kolektor i dociskajac wszystko :) szczerze nie widzalem jeszcze takiego rozwiazania bo akurat w moim AAV jest podstawa ze szpilkami zakrecana pod kolektorem nakretkami i na gore dopiero wtrysk i sruby wkrecane w gwinty w podstawe - az jestem ciekaw jak ci bedzie chodzic bo mialem niezle jazdy przez ta gume i jak jest zimno to ewidentnie czuje ze mam u siebie TOPRAN bo auto torche gorzej zaczyna chodzic i zdarzy sie ze zgasnie za to jak jest cieplo pelny ogien ... trzeba bedzie zainwestowac w FEBI ale to jak sie odbije z kasa :) pozdro i czekam na efekty dluzeszego testowania :)
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Dokładnie tak jak mówisz. Od góry idą cztery długie śruby imbusowe i tylko one trzymają cały wtrysk. Który masz rok produkcji? Może w moim '94 montowali jakieś kolektory, które później stosowali w 6N (?) . Szczerze mówiąc, to widziałem na Allegro kilka sztuk takiego kolektora , jak mój i było napisane, ze to do 6N . Wątpie, żeby ktoś go zmieniał, bo i na przepustnicy i kolektorze są wybite numery 07/94 (lipiec 1994?) .

Jezdze już 3 dzień i działa! Huuuuraaa! Teraz to jest inny samochód. Na trasie taka cisza, jakbym innym samochodem jechał. Silnik pracuje jednym słowem ZAJE... :] Jak zacznie znowu przerywać, to się wyrzeźbi nowe uszczelki i powinno załatwić sprawę. Skoczę jeszcze kiedyś na zaplon. Choć teraz jest też dobrze, ale ustawiałem na słuch. Póki co mam brak funduszy rezerwowych, bo dorobiłem się ATSów klasycznych kupionych po cenie złomu. Fakt, są do reanimacji, ale przynajmniej będe miał co robić.
M
Marek22
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 03 lut 2013, 2:59
Lokalizacja: Żory

Post autor: Marek22 »

I co doszliscie do tego jak ustawic bieg jałowy w polo? :acute: bo mi ostatnio tez nie chiała odpalic poczysciłem poustawiałem no ale przestawiłem zderzak :bomb: i teraz jak jest zimny to chodzi na 600-800rpm a jak ciepły to na około 1100 :/ jak ustawic ten regulator na zderzaku? ;/ prosze o pomoc :) jestem nowy :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”