Jak podkrecic obroty w polo na wtrysku.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
3dyzio
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 27 paź 2009, 14:58
Lokalizacja: Krakow

Jak podkrecic obroty w polo na wtrysku.

Post autor: 3dyzio »

Jak podkrecic obroty w polo na wtrysku bo mechanik twierdzi ze sie nie da bo wzial imbusa scigna filtr powietrz i gmeral ale nic nie wygmeral tym imbusem. :piwo:
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

jeśli chodzi o 6N to regulacja nie występuje, co najwyżej w Vagu można zadaptować przepustnicę lub też sztucznie zwiększyć w ustawieniach adaptacji.
a co u ciebie się dzieje za niskie masz? czy co?
Ostatnio zmieniony 19 lis 2009, 12:42 przez rat4, łącznie zmieniany 1 raz.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

nie jestem pewien ale we wtrysku chyba komp steruje obrotami
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Proponuje Ci tez poszukac o regulacji TPS
Obrazek
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

Awatar użytkownika
freeyourmind
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: ERA DW ∆
Kontakt:

Post autor: freeyourmind »

lepiej by bylo jak bys konkretnie napisal jaki masz silnik. a teraz ja powiem jak bym to zrobil.niby regulacji nie ma a moze to wlasnie jest regulacja.mianowicie jest taka srubka do regulacji chyba polozenia przepustnicy.chodzi mi o to cos co linke od gazu w tym zapinasz.powinna tam gdzies byc srubeczka ktora regulujesz czy ma byc przepustnica otwarta bardziej czy mniej.moze nie powinno sie tak robic ale ja tak zrobilem w NZ i u mnie stanowczo daje RADE....
Stare dobre czasy / przed montażem LPG... Obrazek
Awatar użytkownika
3dyzio
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 27 paź 2009, 14:58
Lokalizacja: Krakow

Post autor: 3dyzio »

http://img697.imageshack.us/content.php ... 88465s.jpg na tym zdjeciu jest przepustnica czy mowiles o tej srubce co jest zaznaczona na bialo?
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

wydaje mi sie ze poza TPS i krokowym nic sie nie da zrobic :) TPS w sensie regulacji na fabryczne wartosci a krokowy jesli szwankuje to wymiana albo czyszczenie i tyle :) wszystkim steruje komp i ustawia obroty zaleznie od wskazan z poszczegolnych czujnikow ... imbus o ktorym piszesz jest do ustawiania przerwy miedzy krokowym a przepustnica podczas regulacji TPS i krecenie nim na pale nic nie daje (sprawdzilem), pokusilem sie nawet o zmiane wysuniecia zderzaka przepustnicy zeby wymusic efekt wiekszego uchylenia ale efekt byl jeszcze gorszy wiec nie polecam ... mozliwe ze wymiana czujnika temperatury (niebieskiego) w czyms pomoze ale jesli juz to kupuj tylko pozadny i drozszy z jakiejs dobrej firmy np. hella tylko to juz ostatecznosc mysle wiec zacznij od podstaw

oczywiscie mowie o przypadku mono - akurat u mnie AAV
Awatar użytkownika
freeyourmind
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: ERA DW ∆
Kontakt:

Post autor: freeyourmind »

3dyzio
zdaje mi sie albo to jest normalnie 3F??
tak wlasnie o tej srubce mowie.i jesli to jest 3f to nie ma w nim krokowca (chyba)bo to prawie to samo co NZ tylko wieksza ffrajda z jazdy bo pare kucy wiecej:D...a co do spalania jak kolega Passlandis
pisze to jestem w stanie to troszke wiecej zalac co spali a przynajmniej nie bedzie mi gasl silnik:D mi i tak duzo pali wiec nie odczulem roznicy :D

co do czujnika niebieskiego to czujnik ssania i jak mi sie zrabal to mi znowu wywalalo do 3tys obrotow i nie chcialo spadnac :D

no i jesli to 3F to pozazdroscic Ci moge kolego :) pozdro i powodzonka

co do czujnika niebieskiego to czujnik ssania i jak mi sie zrabal to mi znowu wywalalo do 3tys obrotow i nie chcialo spadnac :D
Stare dobre czasy / przed montażem LPG... Obrazek
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

a ja sie podlącze pod temacik poniewaz mam taki problemik gdy auto jest zimne, problem tylko rano niechce odpalic brak ssania po kilku probach łapania krecenia rozrusznikiem wtedy załapie i jest ok co wymienic co sprawdzic wymienilem niebieski czujnik temperatury ale nadal bez zmian:( co jeszcze proponujecie???
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

[quote=""Liwio""]a ja sie podlącze pod temacik poniewaz mam taki problemik gdy auto jest zimne, problem tylko rano niechce odpalic brak ssania po kilku probach łapania krecenia rozrusznikiem wtedy załapie i jest ok co wymienic co sprawdzic wymienilem niebieski czujnik temperatury ale nadal bez zmian:( co jeszcze proponujecie???[/quote]


krokowy sprawny?? TPS ustawiony prawidlowo?
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

krokowca podmienie sprawdze!!
a jak prawidlow ustawic to TPS??
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

[quote=""Liwio""]krokowca podmienie sprawdze!!
a jak prawidlow ustawic to TPS??[/quote]


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=882609 tutaj masz dokladny opis jak to zrobic wiec przeczytaj caly temat na forum golfa a dodatkowo dam ci linka do ksiazki o mono wtryskach gdzie pisze to samo plus wiele przydatnych rzeczy http://www.sendspace.pl/file/EDj6oKyK/ -rowniez od kolegow z forum golfa - z taka wiedza latwo skumasz co i jak i sobie poradzisz spokojnie :)
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

mocus juz sobie poszukalem tez na ten temat :mrgreen: ale i tak masz wielkiego plusa u mnie dzieki wielki
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
gonek007
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 09 wrz 2009, 14:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: gonek007 »

Czesc
Mam tylko pytanko czy te ustawienia TPSu czyms sie beda roznily w golfie a w polo?
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”