Po rozgrzaniu się silnika (1,2 12V) jak jadę i wrzucę na luz to samochód gaśnie. Uruchamiam go ponownie i na biegu jałowym obroty są stabilne. Ponadto jadąc zdarza się, że przy wciskaniu gazu samochód nie od razu reaguje a jakby po chwili (głębszym wciśnięciu gazu).
Po skanie furaka VAG'iem wyskoczyły mi błędy:
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-00 - -
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
Rzecz jasna skasowałem błędy i ... jazda.
Po jeździe wyskoczył ponownie błąd:
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-10 - - - Intermittent.
Podpowiedzcie co to może być :?:
EDIT:
Okazało się, że rozrząd przeskoczył o 1 ząb (na jednym z wałków). Silnik palił ale wariował obrotami i był bez mocy. Dobrze, że tłoki nie "spotkały się" z zaworami :!:
Koszt:
Robocizna: ... w ASO krzyknęli 780 zł :rotfl: więc :vinsent:
części (nie musiałem, ale jak już było rozgrzebane to wymieniłem oba ślizgi łańcucha i napinacz hydrauliczny) - 188 zł ASO
blokada do rozrządu - Alledrogo - 150 zł
Jeden z nowych ślizgów jest dłuższy. VW zidentyfikowało już wcześniej problem przeskakującego łańcucha rozrządu i zaleca się zastosowanie nowego (dłuższego) ślizgu.
Sporo wiedzy wykopałem na forach: Golfa, Fabii , Seata i innych (tam gdzie montowano silniki AZQ).