wspomaganie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

t
tommy76
Początkujący
Początkujący
Posty: 174
Rejestracja: 13 wrz 2009, 23:57
Lokalizacja: KĘTRZYN

wspomaganie

Post autor: tommy76 »

witam,mam pytanko:dzis chcialem sprawdzic poziom plynu do wspomagania i jest tak:na miarce lekko ponizej minimum a kolor płynu jakis biało-żółty..czy nie powinien być czerwony?i czy poziom ma wpływ na wspomaganie-ostatnio przy skręcaniu w obie strony coś mi trzeszczy w kolumnie.i jak można zmienić plyn na nowy,czy trzeba cos pózniej odpowietrzać?
Green dragon
m
michalo30
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 60
Rejestracja: 22 lis 2008, 7:54
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: michalo30 »

jak masz malo płynu w zbiorniku do wspomagania to masz normalne wpomaganie tylko ci huczy pompa wspomagania ,bo jak jest mało płynu to ciągnie powietrze, wiem bo sam to przerabiałem live. Uzupełniłem płynu miedzy mini a maxi i było oki. Odpowietrzac nie trzeba-tak mi mówił mecho, po paru skreceniach kierownica płyn podobno sam sie rozchodzi po układzie.
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

nietrzeba odpowietrzac ostatnio mi strzelil przewod od wspomagania po naprawie zalalem nowy olej i jest ok tylko fakt trzeba przy tym pokrecic kierownica
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

no to jak pokreciles kierownica to sobie odpowietrzyles na tym to polega.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
r
ryuk
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:24
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: ryuk »

zeby nie zakladac nowego tematu.. co mam zrobic aby mogl lzej obracac kierownica? patrzylem na plyn i jest go tyle ile powinno, ma kolor taki zoltawy :) co moglibyscie mi poradzic?
Awatar użytkownika
sieran
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:51
Lokalizacja: Warszawa/Józefów

Post autor: sieran »

ryuk
Może maglownica jest już kijowa?
p
paw150
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 23 lis 2008, 20:49
Lokalizacja: SGL

Post autor: paw150 »

Witam

Aby nie zakładać nowego tematu, pisze tutaj.
Mam tez problem ze wspomaganiem, ciągle ubywa mi płynu od wspomagania i ostatnio zauważyłem ze cieknie on na wejściu przewodów do przekładni kierowniczej, na wahaczu jest cały płyn. Z tego co wiem są tam jakiejś oringi, moje pytanie jest takie czy na pewno są tam te oringi czy w jakiś inny sposób jest to tam łączone i czy trudno jest wymienić te oringi i czy może się mylę i to na czymś innym może cieknąc ??

Pozdrawiam
Paw150
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Oringi na tych łączeniach to sa aluminiowe pierścienie które raczej raz ścisnięte nie puszczą. Bardziej bym tu stawiał na przegnity przewód(sam niedawno tak miałem) to jest dosyc pospolita bolączka polo. Jesli przegnił Ci przewód zwrotny to pół biedy bo tam nie ma ciśnienia i ubywa pewno dosyc wolno. Jesli główny ciśnieniowy to uważaj bo przez byle nieszczelność będzie leciało ciurkiem i załatwisz pompę. Może też cieknąć z samego magla
Reasumując-wymiana samego przewodu nie jest bardzo trudna ale trudno jest znaleźć dobry w używce (a nowy w ASO to jest kwota 600-700zł), wymiana magla to już dosyć poważna robota dla serwisu
p
paw150
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 23 lis 2008, 20:49
Lokalizacja: SGL

Post autor: paw150 »

Dzięki bardzo Borek za wypowiedz :)

Ja to tam właśnie oglądałem i wydaje mi się ze nie ma tam żadnej rdzy na tych przewodach, sa całe i wydaje mi się ze właśnie cieknie to na tym oringu od odprowadzenia bo właśnie bardzo po mału. Rozumiem ze wymienia tego oringu polega na tym ze odkręcam ten przewód i zakładam nowy oring i zakręcam ?? I mam pytanie czy bez problemu dostane taki oring w sklepie motoryzacyjnym ??

Pozdrawiam
Paw150
o
ooo_la
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 09 kwie 2010, 16:58
Lokalizacja: Wrocław/Złotoryja

Post autor: ooo_la »

To ja też się tu podepnę:
Czy ktoś się orientuje gdzie mogłabym dostać przewód wspomagania w okolicach Wrocławia?
Jak zaczął przeciekać (w już kiedyś robionym nie przeze mnie miejscu) to mechanik wyciągnąl i okazało się, że jest w ogóle dość mocno skorodowany. Stąd też szukam jakiejś dobrej używki, bo chyba nie da się z moim starym przewodem nic zrobić:(
Przeszukałam internet i kilka szrotów i trochę kiepsko z tą częścią. Ma ktoś może jakieś namiary? Byłabym wdzięczna.
Dodam, że moja polówka to silnik 1,4, 1998r, benzyna.
Pozdrawiam:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”