[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

podstawowym wzmocnieniem jest obspawanie podłużnicy, spaw jest wytrzymalszy niż zgrzew.
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

Co do wzmacniania podłużnic, stosuje się jeszcze wspawanie utwardzonego profilu prostokątnego do wnętrza podłużnicy i dopiero obspawanie podłużnicy z zewnątrz.

Widziałem już 3 czy 4 takie auta z mocniejszymi silnikami (KR, 1.8T, ADL, czy 1.9TDI), sporo na ten temat jest na niemieckich forach i tam też niezbyt przychylnie są nastawieni do cen Salzmanna.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

Żeby nie zaśmiecać dalej tematu : Macie jakieś linki do tych tematów/fotek/opisów o wzmacniamiu/obspawaniu podłużnic? zbierzemy wszystko w jednym miejscu i zostanie dla potomnych hehe
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""agakitty""]co sądzicie o silniku c20xe w 86c[/quote]

kwestia pomierzenia i powyższych kwestii czyli:
- czy wogóle wejdzie
- jak z łapami
- wymagałoby napewno szczepienia i robienia całej wiązki

Jak już to lepiej czegoś z gamy VW szukać (np. ABFa) zawsze szansa że coś lepiej podpasuje.

[quote=""agakitty""]ludziska wkładają C20XE 2.0 16v seria 150KM lekkie mody i 180 KM jest, i jeżdżą [/quote]

tylko czy ty chciałabyś czymś z pochlastanymi i nie wzmacnianymi podłużnicami jeździć? Ja np. czymś takim nie chciałbym wydzwonić w nic :blush2:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
agakitty
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:21
Lokalizacja: Racibórz/GliVWice
Kontakt:

Post autor: agakitty »

ale i tak nadal uważam że corsa A i polo 86c, to ich podłużnice nie wiele się różnią w sensie wytrzymałościowym , moim zdaniem są takie same, co do XE to racja w tym że dłubanina bedzie w elektryce i pewnie w ABF będzie łatwiej ale z pewnością to ciężki silnik jest----- reasumując wszystko Polo bez rzeźby długo nie pojeździ z cięższym silnikiem niż 1.6 :acute:
...nie sztuka mieć nowy samochód, sztuka włożyć całe serce w stare...
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

http://video.google.com/videoplay?docid ... 2851684134


wytlumaczcie mi to. bo widze tu 1.6 16v na orginalnym mocowaniu z polo
Awatar użytkownika
agakitty
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:21
Lokalizacja: Racibórz/GliVWice
Kontakt:

Post autor: agakitty »

toudi19w ------------ to proste jak pieczenia ciastek na boże narodzenie :aniolek: kupujesz np taki silnik http://www.allegro.pl/item1023888202_1_ ... _polo.html
jak widac na tym filmiku chodź nie dokładnie w miejsce oryginalnego mocowania alternatora jest mocowana łapa 3 i do poduszki,
oryginalna łapa z tego silnika jest odkręcona 2 a alternator jest niżej pod przerobioną łapą 1 w czym problem?
W necie jest wszystko trzeba poszukac,
ObrazekObrazek

reszta to rzeźba :) ale 100KM to i tak nadal słabo w porównaniu do G40 moze i koszta i wszystko przekonują ale nadal jest to kiepska alternatywa. W sumie cieżko znaleźc cos plug&play do 86c żeby miało wiecej niż 120-150 KM

PozdraVWiam :ona:
...nie sztuka mieć nowy samochód, sztuka włożyć całe serce w stare...
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

[quote=""agakitty""]

reszta to rzeźba :) ale 100KM to i tak nadal słabo w porównaniu do G40 moze i koszta i wszystko przekonują ale nadal jest to kiepska alternatywa. W sumie cieżko znaleźc cos plug&play do 86c żeby miało wiecej niż 120-150 KM

:ona:[/quote]

jaka rzezba? nie ma rzadnej rzezby. i nie 100 tylko 120koni :grin: i juz g40 odpada
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

1.6 16V nie będzie tani z osprzętem, ale moim zdaniem i tak lepiej niż g40 :). Motor dłużej będzie trzymać moc..
Rzeźby za wiele nie ma.
Awatar użytkownika
kamil_tdi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 22 sie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kamil_tdi »

ile wazy silnik 1.6 16v?? albo 1.4 16v??
G-aaaaddddd
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

toudi19w
w wyścigach i rajdach jest bardzo prosta zasada 10kg masy mniej to darmowe 1km.

a 30 kg dodatkowej wagi to większa masa bezwładności
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""bruczyk""]w wyścigach i rajdach jest bardzo prosta zasada 10kg masy mniej to darmowe 1km.[/quote]

no to szykuje sobie jednego kuca więcej ;) Swoją drogą myślałem, że ten przelicznik wyższy jest, tzn. że więcej trzeba zrzucić by tego jednego kuca zyskać :)

[quote=""kamil_tdi""]ile wazy silnik 1.6 16v?? albo 1.4 16v??[/quote]

Obstawiam że z osprzętem coś koło 120-150 kg
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Witam. W moim polo mam silniczek 1.0 na gaźniku (45KM). Kilka metrów dalej na podwórku marnuje się 1.3 na pełnym wtrysku (75KM). Trudno będzie to przełożyć? Przeczytałem więcej niż połowę tego tematu, doczytałem się, że wszystko pasuje, trzeba przełożyć tylko wiązkę Zgadza się? bo ogólnie te polo z 1.3 jest tym modelem produkowanym przed rokiem 91, a moje jest już 91.Jak to będzie wyglądać? da się?
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
agakitty
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:21
Lokalizacja: Racibórz/GliVWice
Kontakt:

Post autor: agakitty »

pewnie że się da , szybko przełóż całą wiązkę z komputerem nie tnij kabli , przełóż silnik skrzynie , i wszystko gra 75KM może i nie będzie ale lepsze to niż 1.0 na gaźniku :) wszystko pasuje plug&play
...nie sztuka mieć nowy samochód, sztuka włożyć całe serce w stare...
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

[quote=""agakitty""]pewnie że się da , szybko przełóż całą wiązkę z komputerem nie tnij kabli , przełóż silnik skrzynie , i wszystko gra 75KM może i nie będzie ale lepsze to niż 1.0 na gaźniku :) wszystko pasuje plug&play[/quote]

poco skrzynie?? skoro stara pasuje i niby dlaczego nie 75ps?????????????? skoro wszystko to samo. a pozatym nie jest powiedziane ze gaznik jest gorszy od wtrysku
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”