Znam ten ból

ja mam obecnie przód -60 a tył jakieś -30 (talerzyk w górę podniesiony)
Trochę się bawiłem 3 zestawami zawieszeń i wyszło mi tylko jedno: kupisz identyczne i na każdym będzie inaczej stał

np moje stare MTS -60/-60 założyłem po tym MTS -60/-40 i przód opadł tył został mniej więcej tak samo, a przecież powinno być zupełnie inaczej

Fotki

1. Przód i tył -60:
2. Przód -60 tył seria (jeździłem tak chwile, strasznie dupa lata, auto słabo trzyma się drogi,
przez słabo rozumiem odczuwalne uciekanie tyłu na zakrętach, trzeba było zwalniać na zakrętach,
więc jak ktoś jeździ spokojnie to chyba by mu nie przeszkadzało

auto w rezultacie było posadzone
mniej więcej tak: -70/+10, bo dużo niższy przód przekosił auto jeszcze bardziej do przodu,
3. Przód -60 tył ~-30 (sprężyna -40 Wietec+tulejka na amora +15, na samej sprężynie jak wsiadałem (pod ciężarem)
nadkole nachodziło już na oponę, pewnie bym ocierał na dziurach, przejechałem tak może z 5km dla próby i założyłem tuleje więc dokładnie nie wiem)

Mało widać, jedyne co mozna zauważyć, to to, że przód podniósł się względem sytuacji nr 2. Postaram się aktualizować ten post
i dodać fotkę od boku, dla porównania z tymi powyżej,
Podejrzewam, że Twoje -40 to jeszcze niżej niż u mnie -60 na pierwszej focie
