Sprężyny -40

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
arturwyrwich
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 08 gru 2008, 18:41
Lokalizacja: Śląskie / Rybnik / Żory

Sprężyny -40

Post autor: arturwyrwich »

http://moto.allegro.pl/item1070631094_4 ... mplet.html

Co sadzicie o tych sprężynach czy ma sens ich zakup i montaz na seryjnych amortyzatorach ??
k
krzysiorros84
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 07 maja 2010, 17:16

Post autor: krzysiorros84 »

Mam takie w swoim,na seryjnych amorach,byly wsadzone gdy kupilem polo, jak dla mnie za twarde.Trzymie sie w zakretach jak diabli,poprzedni wlasciciel wsadzil 15 na niskim profilu wiec mus sie trzymac.Wada jest to ze przy silniku 1,0 auto toczy sie a nie jedzie mam zamiar zmienic na zwykle 13,jak to zrobie napisze jak sie jezdzi.Radze sie zastanowic nad niskim zawiasem,minusy to dziury przy 40km jak wpadniesz 5cm gleboka dziure moze ci wypasc kierownica z rak :crazy: (mialem tak)
nie jest to przyjemna jazda wszystko zalezy jaka droge bedziesz pokonywal.A i zaponal bym krawerzniki czy progi zwalniajce normalnie na 3biegu po wsadzeniu niskiego zawiasu na 2 a czasami nawet na 1 biegu trzeba przejezdzac,no i oczywiscie zima wtedy dopiero sie zacznie.Radze jednak dozbieraj i wysadz sobie regulowane zawieszenie to jest wypas. :D
Awatar użytkownika
arturwyrwich
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 08 gru 2008, 18:41
Lokalizacja: Śląskie / Rybnik / Żory

Post autor: arturwyrwich »

up!!! Bardzo sie nad tym zastanawiam i mam pytanie i potrzebuje jasnej odpowiedzi: jakie sprezyny najlepiej kupic do seryjnego amora zeby nie umarly po dwoch miechach?? zeby nie bylo za twardo no i mam kola 14 na oponach 185/55, a na zime mam 13 155/70 ( i tu tez na zime musze kupic nowe oponki i kupic szersze czy dalej 155??) Bardzo prosze o pomoc obnizenie max -40 bo slyszalem ze tyle mozna na serii
Awatar użytkownika
NobySun
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 204
Rejestracja: 22 lis 2008, 11:26
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: NobySun »

również miałem ten dylemat, ale po tym co wyczytałem zdecydowałem się na: przód amorki o skróconym skoku na springach -40 od tej babki, a tył miał być seria amor na springach od niej. Ale potem znów poczytałem i się okazuje że nie warto dawać takich sprężyn na standardowe amorki, rozsypią się, chyba że będziesz przenosił autko przez dziury.

Kupiłem za 200zł komplet zdemontowany ze sprowadzonego polo skrócone amorki Technics ze sprężynkami -40.

BTW. mam te sprężynki od Onpira, kupiłem u niej na licytacji za niecałe 50zł chyba, mam je w pudełku ale powiem Ci że niby 35-40 obniżenia ale przy moim (twoim też) silniku 1.3 to będzie raczej 45mm ku ziemi. Odradzam robienie czegoś z seryjnymi amortyzatorami.

____________________
edit:

na zimę im węższe tym lepsze,
ja też mam 185 na lato i 155 na zimę.
Awatar użytkownika
Kewl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:05
Lokalizacja: Between Heaven And Hell / Bytów.

Post autor: Kewl »

O co tu chodzi? 98 zl za 4 sprezyny? Cos tanio...
Awatar użytkownika
NobySun
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 204
Rejestracja: 22 lis 2008, 11:26
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: NobySun »

jeśli chodzi o wiarygodność tego allegrowicza, to potwierdzam że jest OK. Bo te springi kupiłem i fizycznie je mam!
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”