[quote=""bialas313""]... ja mam taki elektrozawór w silniku AEE, ale przecież on nie steruje obrotami. Ja normalnie adaptowałem przepustnicę. Jeśli chodzi o ten zaworek, to jest on podłączony z jednej strony do przepustnicy a z drugiej do filtra węglowego, natomiast ten do zbiornika paliwa i służy do odpowietrzania układu. Chyba, że się mylę i cały czas byłem nieświadomy, do czego on naprawdę służy

[/quote]
Witam ponownie, właśnie chciałbym porozmawiać z kimś kto to robił dokładnie w tym modelu silnika (AFH). Ale co się tyczy zaworu odpowietrzającego zbiornik paliwa to wydaje mi się, że jest w jakimś stopniu odpowiedzialny, za wolne obroty ponieważ jak go wyjąłem na pracującym silniku to obroty znacznie poszły do góry - to po pierwsze. A po drugie to jest tam śruba do regulacji obrotów wewnątrz tego zaworu. Tzn. oczywiście mogę się mylić, całe moje doświadczenie z tym modelem jest zdobyte na zasadzie prób i testów.
PS. może ktoś zna kogoś kto posiada ten silnik i miał z nim nie małe problemy?