Witam problem rozeznany a więc przyczyną była kostka kabli ( w moim silniku znajduje sie pod kopułką zapłonową po prawej stronie ) kilka kabelków dotykało silnik i po zagrzaniu sie powodował zwarcie i komputer przechodził w tryb awaryjny i wyłanczał sobie 2 wtryski i samochód chodził na 2 cylindry . . . prace u mechanika : czyszczenie wtrysków mierzenie kompresii silnika i ciśnienie oleju czyszczenie przepustnicy i nic nie dało . problem rozeznał sie po przyjechaniu do diagnostyka i nie szło podłączyć auta do komputera poprostu go nie widział bo komputer sie sam zablokował ( Imobilajzer ) prace wykonane na dobre : elektryk wyrzucił kostke z tymi kablami i poskładał kabelek do kabelka i skączyły sie wszystkie problemy z polówką

wyrzucenie immo i złożenie kabli z immo razem żeby komputer widział że jest odbezpieczony immo to tyle w razie jakiś pytań prosze pytać

koszt całej tej zabawy 500 zł ;]