dziwna sprawa POMOCY !!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

dziwna sprawa POMOCY !!

Post autor: Krasi120 »

Witam kolejny problem z polówkom auto jedzie bo musi dziwnie huczy oddaje dzięki traktora przy schodzeniu z obrotów potężny strzał z rury nie wiem co jest grane pomocy ;/ . . . na kierownicy dziwne wibracje sie pojawiły jak by to pomogło komuś i nawet jak po redukcji słabo jedzie
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Hmm, według mnie to objaw tego, że ne pali Ci na wszystkie gary. Napisz jaki masz silnik, to można będzei więcej powiedzieć.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
a
artiarti
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 30 sie 2010, 21:43

Post autor: artiarti »

Może przewody zapłonowe skończyły swój żywot..
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

[quote=""JuStIcE""]Napisz jaki masz silnik, to można będzei więcej powiedzieć.[/quote]
silniczek mam 1.4 16V 101km
Awatar użytkownika
rumcajs_kr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:25
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Kontakt:

Post autor: rumcajs_kr »

Na mój gust i troszkę z autopsji JuStIcE ma rację, nie pali na wszystkich cylindrach. Albo świece, albo przewody albo nie daj Bóg przedmuchało Ci uszczelkę...u mnie już 2 razy tak było,że pomiędzy 2 a 3 cylindrem sobie wiaterek hulał...
Obrazek

http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... f=40&t=348

"...Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - C.McRae R.I.P. [*][/b]
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

dodam jeszcze że jak jest silnik zimny to samochód jeździ bez problemowo przyśpieszenie ma jakie powinien mieć nic mu sie nie dzieje jeżeli tyko sie zagrzeje do 90 to zaczyna wariować gaśnie falują obroty szarpie warczy dziwnie i bardzo mocno strzela z tłumika i bardzo mocno kopci na 1000 obrotów i dziwnie pachnące spaliny i wogóle nie ma kompresi pod górke wyjechać to z biadom na 1 ;/
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Powiedziałbym że moe to być uszczelka pod głowicą walnięta, albo wina cewki (ale tu pewien nie jestem).
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

ok dzięki ;) jak wyjade od mechanika to napisze o było nie tak
Awatar użytkownika
krzzbi773polo
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 04 gru 2008, 17:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: krzzbi773polo »

moze to porostu wina czujnika temperatury plynu chlodzacego
A
Adamskid
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 21 wrz 2010, 12:03

Post autor: Adamskid »

Witam,
Z góry przepraszam że (najprawdopodobniej) wstrzeliłem się w niewłaściwy wątek, ale kiepski ze mnie internauta.
Potrzebuję pomocy.
Mam VW Caddy z 1999r 1,9d.
Padł mi prędkościomierz i wskaźnik paliwa.
Gdy prędkościomierz zaczynał się psuć, potrafił na postoju przy włączonym silniku wskazywać przez ułamek sekundy jakąś prędkość.
Zegar (odmierzający czas) chodzi tylko po odpaleniu silnika. Gdy silnik jest wyłączony zegar nie odmierza czasu.
Nigdzie nie mogę dostać książki w której byłyby dane elerktroniczne na temat tego auta.
Czy jesteście mi w stanie pomóc w tej kwestii?
Gdzie szukać przyczyny?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

Kolego z tym Caddy, sprawdz wszystkie przewody dochodzace do licznika czy nie maja przebicia a w szczegolnosci mase.

Kolego od Polówki, ja podejrzewam uszczelke pod głowicą a dlatego że wcina olej (pisales ze kopci) cewka zaplonowa jak pada ma troche inne objawy... jestem prawie pewien ze przedmuchalo Ci uszczelke pod glowica tak jak kolega wczesniej napisal...
Swiece i przewody raczej odpadaja, bo problem nie zaczynal by sie od 90 stopni tylko od poczatku...
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

Witam problem rozeznany a więc przyczyną była kostka kabli ( w moim silniku znajduje sie pod kopułką zapłonową po prawej stronie ) kilka kabelków dotykało silnik i po zagrzaniu sie powodował zwarcie i komputer przechodził w tryb awaryjny i wyłanczał sobie 2 wtryski i samochód chodził na 2 cylindry . . . prace u mechanika : czyszczenie wtrysków mierzenie kompresii silnika i ciśnienie oleju czyszczenie przepustnicy i nic nie dało . problem rozeznał sie po przyjechaniu do diagnostyka i nie szło podłączyć auta do komputera poprostu go nie widział bo komputer sie sam zablokował ( Imobilajzer ) prace wykonane na dobre : elektryk wyrzucił kostke z tymi kablami i poskładał kabelek do kabelka i skączyły sie wszystkie problemy z polówką ;) wyrzucenie immo i złożenie kabli z immo razem żeby komputer widział że jest odbezpieczony immo to tyle w razie jakiś pytań prosze pytać ;) koszt całej tej zabawy 500 zł ;]
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”