podbijanie obrotów pedałem hamulca - czy to normalne?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

To to co ostatnio wyciąłem? żart ;) Jak mi powiesz, który to wężyk to sprawdzę :rotfl:
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

ten co idze do serwa. PS jeszcze czy przepustnicą nie ruszaleś czasem??
Obrazek
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

W trakcie testu nic nie ruszałem.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

to po patrz na ten przewód ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Kurde ale ja nigdy nie miałem tego problemu, który opisujecie a fura śmiga. Jednak dla pewności jutro obadam bo nie mam noktowizora. Może jakiś wężyk sparciał.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

[quote=""IgorJG""]Przepustnica nie reaguje na adaptację. Prawdopodobnie jest uszkodzona.
Ale abstrahując od tego. Dzisiaj odpaliłem silnik, jak zawsze na zimnym obroty nie wyżej jak 600[/quote]

Prawdopodobnie problem jest w silniczku krokowym. Należałoby najpierw rozebrać i zobaczyć czy nie jest brudny - jeżeli tak wyczyścić wszystko i dopiero spróbować adaptacji.
Das Auto.
Awatar użytkownika
IgorJG
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 24 gru 2008, 11:31
Lokalizacja: Szklarska Poręba/ Jelenia Góra/ Szczecin

Post autor: IgorJG »

to na pewno nie kwestia mocy bo też mam 75 KM

A co do silniczka krokowego to ja już sam nie wiem jak to jest. Jedni mówią że tam nie ma silnika krokowego, tylko to jest coś na jego styl czyli nastawnik przepustnicy i że nie da się nic z nim zrobić. Ostatnio wykręciłem przepustnicę i odkręciłem taką klapkę co to zakrywa niby ten nastawnik przepustnicy. W środku świeciło nowością. Żadnych zanieczyszczeń.
Memory Red Metalic Power

moja córa --> viewtopic.php?f=29&t=11330
z
zbyszek3820
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:26

Post autor: zbyszek3820 »

Witam wszystkich
Mam problem z polówką 1.0 98r. Mianowicie moje polo ma 700-720 obr./min i sobie falują. Byłem na adaptacji przepustnicy i czyściłem przepustnice i dalej to samo. Dodam że jak jest zimno na dworze, to jest tych objawów mniej.
I jeszcze mam jedno pytanie. Jak jadę, przy prędkości 100 km/godz to mam taki objaw - trzymam pedał w tej samej pozycji i słyszę takie coś jak terkotanie? Co to może być? Ale tylko w tej pozycji.
Pomóżcie
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Już kiedyś pisałem o tym tak zwane "kopanie pedału gazu" i podałem link co i jak naprawić.
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=4435.15;wap2 ale to już bez foto czytaj opis @kacperix:.
Awatar użytkownika
bzyku777
Początkujący
Początkujący
Posty: 186
Rejestracja: 07 maja 2009, 23:44
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: bzyku777 »

sciągnij przewód od podciśnienia co idzie do serwa i sprawdż czy jest drożny
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”