nieszczelny nawiew od strony pasażera - 86C2F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Wojt@s
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 16 sie 2010, 19:11
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Wojt@s »

Szewa płukanie chłodnicy, nowy termostat, odpowietrzyć układ i powinno być git.
s
szewaa
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 10 wrz 2010, 18:20
Lokalizacja: graudenz

Post autor: szewaa »

probowalem dzis odpowietrzyc chlodnice przejechalem sie kawalek silnik sie nagrzal nawet za bardzo wykrecilem ten bialy korek dodam ze sie oparzylem;/ poszlo sporo plynu tamtedy dolalem do pelna na nowo i na odkreconym korku troche pogazowalem i znowu poszlo duzo tego plynu czy cos robie nie tak z tym odpowietrzaniem ??
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

dobrze robisz...tylko ogrzewanie włącz na "grzanie" do oporu żeby przez nagrzewnice płyn przepływał. najlepiej niech postoi trochę, ostudzi się znowu, zapal silnik, i na jałowym popuść korek. jeśli płyn leci czysty(bez bąbelków powietrza, albo się nie pieni) to układ masz odpowietrzony. Po tygodniu możesz tak znowu zrobić tak dla pewności.
s
szewaa
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 10 wrz 2010, 18:20
Lokalizacja: graudenz

Post autor: szewaa »

wlasnie nawiew nie dziala
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Witam panowie mam taki problem, dziś wracając z trasy na postoju na światłach zaczyna lecieć zimne powietrze:/ jadę dalej leci cieplutkie i tak do kolejnego postoju zaś zimne:/ płynu jest max w zbiorniczku. Co to się mogło stać, do dziś było wszystko ok. A dodam jeszcze że temp. na zegarze też się dziwnie zachowuje raz
ponad 90 stopni raz poniżej.
Czekam na sugestie od czego zacząć sprawdzanie.
Pozdro.
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

pompa wody.
Jak jedziesz to wchodzi na większe obroty i przepycha płyn po układzie, jak stoisz to najwyraźniej nie jest w stanie postawić czoło swoim wymogom.
Też mam takie objawy, ale nie tak tragicznie że zimne, troszkę chłodniejsze od tego co w ruchu...
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

siemka problem chyba rozwiązany zrobiło sie cieplutko nawet jak stoje odpowietrzyłem nagrzewnice i nawet cieplejsze powietrze leci:)
Narazie bede obserwował co i jak.
Dzieki za podpowiedzi
Pozdro.
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

Witam, mam pytanie, mierzył ktoś oporność drutu, który jest nawinięty na ceramikę ?
Mam cały opornik ale myślałem, że jest spalony bezpiecznik termiczny, ale wszystko sprawdziłem i pozostaje przezwoić jeszcze raz bo drut jest poprzecierany. Ale mam zamiar zamiast drutu wstawić normalne oporniki o odpowiedniej wielkości.
Jaką długość ma drut ?
Jaki przekrój ?
bo jeśli nikt tego nie badał to zostanie mi kupić taki drut i samemu pomierzyć...
pozdro.
Moje byłe POLO]
Obrazek
g
grzesiek1990
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 18 lip 2009, 23:23

Post autor: grzesiek1990 »

Siema potrzebuje informacji jak przerobić ogrzewanie aby leciało z na twarz ciepłe powietrze. jak ktoś mógłby napisać to byłoby super.
Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Zamknij kratki a jak przerobić żeby leciało z nich ciepłe to poszukaj na forum gdzies było
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

tu jest tutorial: http://www.polo-land.fr/forum/ftopic6158.php

na forum jako takiego tutoriala nie ma. Są może jeden czy dwa słowne opisy i nic poza tym. na polo-squadzie był kompletny ze zdjęciami, ale od czasu zmiany adresu żaden link cytowany przed ok 1 września nie działa. Więc i tutorial'a wcięło :glare:
g
grzesiek1990
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 18 lip 2009, 23:23

Post autor: grzesiek1990 »

lukas2305 dzięki wielkie za pomoc. wiem że było na polo-squadzie ale niestety strona nie działa.

Strona jednak działa , nie wiem czemu nie działało mi wcześniej. link do przeróbki ogrzewania
http://www.vwpolo-squad.pl/viewtopic.php?t=70
e
eggforever
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lut 2010, 15:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: eggforever »

witam.
W mojej polówce zagościł świstak. Czytałem w tym wątku, że trzeba za pomocą strzykawki z igłą dać wcisnąć smar ale nie doczytałem gdzie. Z góry dzięki za podpowiedź.
Masz SHIH-TZU ?
Zajrzyj na http://www.shih-tzu.pl
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

W ruchome elementy silnika, zeby byl poślizg a nie tarcie.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
N
Neru

Post autor: Neru »

Świerszcz to znane w naszych polówkach stworzenie ^^ Mam nadzieję, że mówisz o tym pojawiającym się po włączeniu nawiewu, skoro umieściłeś to w tym temacie ;) No ale do rzeczy: Ja zawsze wyciągam silniczek z samochodu, żeby go naoliwić. Masz linki podane wyżej, tam znajdziesz zdjęcia i opis. Ze swojej strony dodam, że lepiej jest wyciągać siliniczek prawą stroną podszybia (po wcześniejszym wyjęciu aku). Jest troche więcej gimnastyki z wyjmowaniem, ale nie trzeba bawić się w odłączanie węży i demontowanie komputera (tak jakbyś wyjmował lewą stroną). Po wyjęciu będziesz miał wirnik (biały) z obudową. Oliwisz trzpień metalowy, i elementy do niego przylegające. Oliwie zawsze olejem wazelinowym w płynie, tak długo, aż nie będzie naprawdę sowito posmarowane. Radzę tego nie robić W40 z wiadomych przyczyn ;) Później wkładasz do auta w odwrotnej kolejności. Czynność (przynajmniej u mnie) wystarcza raz na 2 lata. Czas wykonania 3h przy pierwszym razie, jak dojdziesz do wprawy to w 1h się zmieścisz :)

Powodzenia!
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”