Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kojot
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:00
Lokalizacja: Z Mazowsza

Post autor: kojot »

Witam,padł mi silnik 1,3 i nie chce już w niego wkładać gdyż jest to słaba jednostka....Mam silnik z Vento kompletny ze skrzynia i wszystkim co potrzeba do przekladki ale pytanie czy on wejdzie bez wielkich przeróbek i co trzeba zmieniać przy przekładce??? Z góry dzięki za odp
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

elektryka, zapewne mocowania
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

kojot
Podejrzewam że bez ciachania w komorze się nie obejdzie. 6N ma małą komorę i ciężko będzie zmieścić tam 1.8
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

A jaki to jest dokladnie 1.8? Cos wiecej napisz, bo tak, to mozna sobie gdybac co by bylo gdyby...
Awatar użytkownika
Enten
Początkujący
Początkujący
Posty: 147
Rejestracja: 22 wrz 2010, 10:49
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Enten »

poduszkę i łapę od strony rozrządu pewnie do spawania, reszta powinna podejść z łapami od 1.8.
Jeśli vento to rp i tym podobne, więc rozmiarowo wejdzie bez ciachania podłużnic, ew. tak jak pisałem mocowanie poduszki od rozrządu.

Pozostałe do ogarnięcia to elektryka, być może wybierak od biegów, półosie, przeguby wewnętrzne...
k
kojot
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:00
Lokalizacja: Z Mazowsza

Post autor: kojot »

Silnik to 1,8 abs....czyli łapy były by do zmiany..........w sumie jeśli było by tylko to to można wkładać bo jak wchodzi w grę cięcie to odpada :/
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Ponoć bez cięcia podłużnic wchodzi pod maskę 6n kr - ABS z tego co mi się zdaje będzie podobny gabarytowo, z tym że aby go włożyć trzeba odpowiedni stelaż/wózek dorobić, w niemcowni są tzw. wózki Salzmanna ale z tego co wiem gotowy trochę dużo ojrasów kosztuje.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
mari88
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 545
Rejestracja: 20 sie 2009, 8:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mari88 »

Witam ! Mam kilka pytań,a mianowicie planuje na nowy sezon wrzucić do swojej Polówki silnik 1.6 75 KM, może ktoś mi doradzi, czy wszystko pasuje plug&play ? wiem,ze skrzynia tez jest inna, czy musze zmieniać hamulce ? ile zyskam na osiągach bo nie będe ukrywał, ze w 1.4 to troche brakuje mocy, czy ten silnik 1.6 mozna poddać jakimś modyfikacjom zeby podciągnąc go pod 100 KM ?? Wiadomo rajdówki z tego nie zrobi ale w porównaniu z 1.4 mam nadzieje,ze będzie duzo lepiej. z góry dzieki za pomoc.
Awatar użytkownika
DanielJar
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 471
Rejestracja: 31 lip 2009, 14:49
Lokalizacja: Jarosław | Rzeszów

Post autor: DanielJar »

zapytaj sie kolegi ediego on bedzie wiedział wszystko co i jak, bo robił taką przekładkę niedawno
S
Stefan
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2010, 21:34

Post autor: Stefan »

Witam. Poszedł mi rozrząd w polo 1.3 6n i na allegro znalazłem silnik 1.4 (bez osprzętu) i moje pytanie czy będą jakieś problemy ze wsadzeniem go na miejsce 1.3? Czy graty z 1.3 będą pasować do 1.4?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

już lepiej zainwestuj w 1.6 roboty tyle samo a efekt lepszy.
S
Stefan
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2010, 21:34

Post autor: Stefan »

Tyko ze z mojego wojewodztwa nie ma nic ciekawego jeśli chodzi o 1.6 jeśli są to za drogie a że nie mam czasu bawić się w polowania musi mi wystarczyć 1.4 tym bardziej że jeszcze zależy mi na czasie :D
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Z 1.4 będą problemy bo jest na wielopunktowym wtrysku paliwa i czeka cię wymiana pompy paliwa całkowicie inna przepustnica , kolektor ssący i instalacja elektryczna. Najlepszym rozwiązaniem będzie u ciebie 1.6 AEA też na mono wtrysku jak twój 1.3 ADX.
S
Stefan
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2010, 21:34

Post autor: Stefan »

Dzięki Michał88 uratowałeś mnie właśnie przed wyrzuceniem pieniędzy błoto bo jutro miałem kupować 1.4. W takim razie zakupie 1.3 adx chyba ze to 1.6 pasuje:D http://moto.allegro.pl/silnik-1-6-vw-po ... 02549.html
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Michał88 popieram i w dodatku praktycznie wszystko pasuje od ADXa, cały osprzęt, możesz też zostawić starą skrzynię, nawet wydech (choć do AEA jest trochę inny, ale na tym z ADXa będzie chodził).
Stefan nie wiem gdzie szukałeś ale jak porównasz ceny na allegro to 1.4 chodzą w takiej samej cenie jak 1.6.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”