[9n] 2004 silnik 1,2l. Problem z centralnym zamkiem.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
tommmy80
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 16 paź 2010, 15:26

[9n] 2004 silnik 1,2l. Problem z centralnym zamkiem.

Post autor: tommmy80 »

Witam wszystkich zainteresowanych.


W moim Polo (3 drzwiowe) mam problem od dłuższego czasu z centralnym zamkiem. Posiadam tylko klucz - nie mam klucza z pilotem - taką kupiłem.
Problem polega na tym ze nie mogę zamknąć drzwi od strony kierowcy kluczem - wtedy kiedy chce zamknąć auto z zewnątrz. Musze okrążyć całe auto i zamknąć od strony pasażera. Wtedy centralny zamknie wszystkie drzwi bez problemu. Mam włączoną opcję w ECU żeby zamykał drzwi kiedy przekroczy 15 km/h i też bez problemu. Zamykanie/otwieranie przez włącznik na drzwiach też działa bez problemu.
Wymieniłem już zamek, bo myślałem ze coś z mikro-stykami, itp. Problem nie zniknął. Dodam że posiadam elektryczny centralny, nie ma żadnej hydrauliki.

Nie wiem co może być nie tak. Nie mam pojęcia. Pomóżcie mi please. Chyba pozostało mi tylko :bow: :grin: :grin:

Pozdrówki
CoCo Jumbo i do przodu
l
lopez89
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 20 cze 2010, 16:28
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: lopez89 »

Też miałem podobny problem co ty. U mnie pomogło przeczyszczenie wtyczek - najlepiej preparatem tzw. contakt sprey. Próbowałeś już czyścić styki ? Proponuje sprawdzić kabelki różnie się zdarza, może gdzieś być załamany. U mnie centralka świrowała wtedy gdy używałem kluczyka od str. kierowcy - nie zamykała wszystkich drzwi, tak samo jak z przycisku na drzwiach kiedy używałem, wszystkie drzwi się zamykały a od kierowcy już nie.
Niemieccy inżynierowie kolejny raz zadziwiają świat, gdy dochodzi do projektowania samochodów. :shock:
d
d_woj
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 13 maja 2010, 17:20

Post autor: d_woj »

Lopez a mozesz podac szczegoly?
Mam te same objawy i to chyba cos z kablami od zamka albo mikrostykami...
Gdzie taki preparat dostac i gdzie psikac?
Koniecznie musze wyciagac caly zamek?
Awatar użytkownika
tommmy80
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 16 paź 2010, 15:26

Post autor: tommmy80 »

Dziekowka Lopez

Sprobuje wkrotce przeczyszczyc styki, itp. Jak to zrobie to napisze czy pomogło

Dzieki jeszcze raz :oki:
CoCo Jumbo i do przodu
l
lopez89
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 20 cze 2010, 16:28
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: lopez89 »

[quote=""d_woj""]Lopez a mozesz podac szczegoly?
Mam te same objawy i to chyba cos z kablami od zamka albo mikrostykami...
Gdzie taki preparat dostac i gdzie psikac?
Koniecznie musze wyciagac caly zamek?[/quote]

Hmmm... szczegóły rozkręcasz całe boczne obicie od drzwi kierowcy. Powoli odchylasz do siebie powłokę, ponieważ trzeba odpiąć dodatkowo zaczepy. Przy ściąganiu obicia będziesz musiał odłączyć wtyczki od przycisków itp. rzeczy. Jak już sobie zakupisz preparacik "CONTACT SPRAY" - czyli środek na styki elektryczne. Pryskasz nim w miejsca spinania wtyczek, w ten sposób usuwasz wilgoć w instalacjach elektrycznych i umożliwiasz wydatne działanie, że to tak określę. - U mnie to pomogło, wszystko działa do tej pory bez problemu 'odpukać w nie szpachlowane' :D.

* co do contact spray - kupisz go praktycznie we wszystkich samochodowych sklepach, a nawet w tesco powinien się znaleźć. :oki:

Nie robiłem zabiegu jaki przeprowadził tommmy80, ale gdyby okazało się że będą to mikro-styki, to od razu mogę Ci napisać, że wystarczy je na nowo rozgrzać, ewentualnie troszkę cyny jeszcze dorzucić, aby wyeliminować zimne luty. Gdyby jednak to nie pomogło, to będziesz musiał tak jak "tommmy80" wymieniać zamek (związek z mikro-stykami, o których mowa). Czytałem na forach oraz rozmawiałem z kolegą, który porusza się golfem 4 jest dość znana przypadłość tych modeli tak jak i polo. Gdyby niestety to nie pomogło o czym tu mówimy zostaje Ci tylko pan elektryk.

[quote=""tommmy80""]Dziekowka Lopez

Sprobuje wkrotce przeczyszczyc styki, itp. Jak to zrobie to napisze czy pomogło

Dzieki jeszcze raz :oki:[/quote]

OK, pisz pisz ciekawy jestem, czy udało Ci się coś naprawić :).
Niemieccy inżynierowie kolejny raz zadziwiają świat, gdy dochodzi do projektowania samochodów. :shock:
d
d_woj
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 13 maja 2010, 17:20

Post autor: d_woj »

Dzieki kolego za odpowiedzi :)
Zapewne najpierw sprawdze wszystkie wtyczki tak ja mowiles.
Jesli okaze sie ze to mikrostyki to zapewne sam je wymienie gdyz juz robilem takie cuda i majac dobra lutownice to nic skomplikowanego :)
Jak znajde czas i to zrobie to dam znac co i jak
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”