Przewody zapłonowe może ameryki nie odkryłem, ale

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Przewody zapłonowe może ameryki nie odkryłem, ale

Post autor: pisz69 »

szukałem na ten temat na forum i nic nie znalazłem. Mianowicie chodzi o "falowanie" obrotów czyli nierówna pracę silnika. Wymiana świec nic nie pomagała, czyszczenie przepustnicy również. Wywaliłem w końcu metalowe nakładki od fajek. I co się okazało? Samochodzik nie "faluje", lepiej chodzi i co ciekawe mniej pali. A sprawa taka błaha.
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :grin: :grin: :grin:
Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Post autor: pisz69 »

Tak myślałem, możesz podać linka do tematu? Dzieki. PS. To po co one są?
Awatar użytkownika
kln
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 22 lis 2008, 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kln »

to ciekawe co piszesz, ustosunkuje się ktoś do tego?
Awatar użytkownika
kukusiek
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 09 mar 2010, 16:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kukusiek »

No ciekawe ciekawe... Jutro zabieram się za przepustnicę mam podobny problem tylko że mi spadają drastycznie obroty a ostatnio coraz częściej wręcz gaśnie przy wysprzęglaniu i dohamowaniu, zwłaszcza gdy jest zimno... Zobaczymy co pomoże u mnie czyszczonko przepustnicy
MIESZALNIA TYNKÓW I FARB ELEWACYJNYCH "ANDRUŚ"
DYSTRYBUCJA --> STRZELIN/WROCŁAW
www.tynki-elewacyjne.pl
Obrazek
G
Grzela300
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 270
Rejestracja: 07 sie 2009, 8:44

Post autor: Grzela300 »

[quote=""pisz69""]Wywaliłem w końcu metalowe nakładki od fajek[/quote]
Ale czy te metalowe nakładki nie chronią przypadkiem przewody zapłonowe w tym miejscu przed zbyt wysoką temperaturą?
Ciekaw jestem jak to wpłynie Tobie na ich żywotność.
Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Post autor: pisz69 »

Zobaczymy napiszę. IMHO przewody "idą" po silniku tam też jest temperatura... zobaczymy.
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Jeżeli zdjęcie tych metalowych osłon pomaga to znaczy, że przewody nadają się już na śmietnik.
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

A ja przy falowaniu obrotów na 99% stawiałbym na filtr paliwa ;-)
Awatar użytkownika
kukusiek
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 09 mar 2010, 16:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kukusiek »

Takie jest też moje zdanie co do filtra paliwa.
Należałoby spryskać silnik zraszaczem(zwykła woda) w ciemnym garażu i odpalić. Jak będzie mały stroboskop pod maską, a zakładam że tak, to kable można sobie za psami rzucić skoro zdjęcie osłon pomogło
MIESZALNIA TYNKÓW I FARB ELEWACYJNYCH "ANDRUŚ"
DYSTRYBUCJA --> STRZELIN/WROCŁAW
www.tynki-elewacyjne.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Post autor: pisz69 »

Niech ktoś co zdjął "metale" napisze czy mu pomogło, a nie piszecie, że przewody do wymiany itp.
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

[quote=""pisz69""]Niech ktoś co zdjął "metale" napisze czy mu pomogło, a nie piszecie, że przewody do wymiany itp.[/quote]

a co maja do rzeczy metalowe osłony bo nie rozumiem :crazy: skoro producent je daje wraz z przewodami to znaczy, że maja być i ściągnięcie ich pomoże jak umarłemu kadzidło :)
s
szukamzony
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 24 wrz 2010, 19:09

Post autor: szukamzony »

jol, nie w temacie troche ale nie bede zakladac nowego tematu, moglby ktos wkleic schemat albo narysowac jak powinno wygladac podlaczenie przewodow zaplonowych w polo 6n ? bo jak zmienialem to niby pojedynczo ale teraz chce sie upewnic bo wydaje sie ze to jest jedynym problemem dlaczego nie moge odpalic auta, schemat od swiec do kopulki dzieki
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

[quote=""mario""]skoro producent je daje wraz z przewodami to znaczy, że maja być i ściągnięcie ich pomoże jak umarłemu kadzidło :)[/quote]

może jakaś konspiracja producentów części i koncernów paliwowych skoro mówi że mu mniej pali hahahahhaha ;p

A tak serio to ciekawa sprawa. Ja przeżyłem już za dużo z tym autem żeby ryzykować rozwaleniem kolejnego już silnika, więc nie będę próbował ale śledzę temat ;p
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”