Przewody wspomagania kierownicy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

Witam.
Nie bardzo się orientuje z tymi przewodami ale właśnie u nie w jednym się zrobiła dziurka i cały płyn uciekł. Nie wiem jak to naprawić. Na kanale widziałem ze ten przewód jest dziurawy, ale jak do niego się dostać i gdzie jest jego koniec. Polo mam z silnikiem 1.6 do tego wspomaganie klima ABS i inna elektronika (full opcja) w tak małym aucie ze nic nie widać. Proszę o pomoc :-(
Obrazek
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

Do wyciągnięcia tego przewodu od wspomadanie co trzeba rozkręcać zeby się dostać?
Jes możliwość do zaspawania zalurowania czy jakoś zaklejenia?
Obrazek
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Joker
który przewód? pompa-maglownica czy maglownica-zbiorniczek-pompa
Prawdopodobnie ten pierwszy czyli ciśnieniowy, naprawa własciwie niemozliwa, trzeba wymienić. Nowy 700zł, szukać uzywki albo wstawić dorabiany gumowy jak koledzy wyżej.
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

Nom właśnie nie wiem zobaczyłm który przy maglownicy jest dziurka przy kręceniu kierownicą to az tryska jak stoi to pewnie po woli też ucieka. A jak się dostać to tego przewodu jak go wykręcić?
Znalazłem na allegro
https://ssl.allegro.pl/weze-przewody-hy ... 42485.html
https://ssl.allegro.pl/przewod-waz-do-m ... 42322.html
może coś by mi dorobili ale nie wiem jaka długość i jakie końcówki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

[quote=""Joker""]az tryska[/quote]
czyli ten ciśnieniowy jak mówiłem. Roboty z tym jest dużo bo jest ch... dostęp z każdej strony, ale da się zrobić samemu w jedno popołudnie.
Mam taki przewód zrobiony, po takiej samej awarii na szybko nie było wyjścia, ale potem dorwałem ori używkę w idealnym stanie więc ten gumowy mam w garażu. Wszystko działało na nim ok, ale miał jedną mała wadę-było słychać delikatny świst przepływającego płynu, mi to ciut przeszkadzało.
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

Ale żeby się dostać to co trzeba rozkręcać? bo nawet nie wie od której strony zacząć.
A jest możliwość odłączyć pompy wspomagania tak żeby się nie spaliła i moża bylo by jeżdzić??
Obrazek
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Przód auta trzeba podnieść, wyjąć akumulator, zdjąć lewe koło i wykazać się zwinnością prokotloga bo wszędzie jest ciasno. Pompy nie odłączysz bo jest ona na wspólnym pasku z alternatorem i kompresorem klimy
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

A bez kanału da rade ??

PS: jest możliwość odłączyć pompy wspomagania tak żeby się nie spaliła i moża bylo by jeżdzić tak jak bez wspomagania poczym poten zrobić przewód włączyć pompe i bedzie działało??
Obrazek
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

da rade bez kanału trzeba odkrecic jeden koniec od pompy i drugi od maglownicy a pompy nieodlaczysz auto musi stac
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

ale z z której strony mam nie zabrać do odkręcania?
przy maglownicy nie od dołu tylko gdzieś przy kole? to trzeba będzie sciągać nadkola ??

PS: a jak by go wyciągnoł i zaspawał tą dziurkę bo jest w metalu chyba to aluminium ale nie jestem pewnien.
Obrazek
H
HYDRO-PLAST
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 01 gru 2010, 9:34

Post autor: HYDRO-PLAST »

Witam
Nasz warsztat naprawia przewody do wspomagania i klimatyzacji samochodowej, warsztat mieści się we Wrocławiu na Krakowskiej 127 HYDRO-PLAST ale naprawiamy tylko na starych końcówkach ZAPRASZAMY www.hydro-plast.pl
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

Ale o to chodzi ze końcówki są dziurawe. Chyba postaram się je zaspawać.
Obrazek
l
luki27
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 14 lis 2008, 17:36
Lokalizacja: Słoneczna KaLifornia

Post autor: luki27 »

[quote=""Joker""]PS: jest możliwość odłączyć pompy wspomagania tak żeby się nie spaliła i moża bylo by jeżdzić tak jak bez wspomagania poczym poten zrobić przewód włączyć pompe i bedzie działało??
[/quote]

Tak myślę że gdyby zmienić pasek wielorowkowy na krótszy(od wersji bez wspomagania)to możnaby na czas naprawy ocalić pompę ale nie jestem na 100% pewien czy ta opcja wchodzi w grę :crazy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

Teraz to już masakra ponieważ przy przykręcaniu jednego przewodu tego co idzie od pompy do maglownicy ukręcił się gwint w maglownicy :( zapewne trzeba cało maglownice wymienić :( nom chyba ze coś innego zaproponujecie coś żeby taniej wyszło. Sama roboto to jakieś 200 zł
Obrazek
g
grzech19
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: grzech19 »

o to żeś od***al :) ja tez mam z tym problem. tzn poszukuje weza od pompy do wspomagania do 1.0 99r. z czujnikiem wspomagania. Swoj oddalem do regeneracji za 40zl narazie hasa, ale wąż jest bardzo skorodowany i mi sprzedawca powiedzial zebym sie rozgladal za innym.

Wyrażajmy się bardziej przyzwoicie...zacznij używać polskich znaków, a przekleństwa cenzuruj ewentualnie.

Toto
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”