błąd 533

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
fidzi01
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:54
Lokalizacja: Lubań

błąd 533

Post autor: fidzi01 »

witam
mam problem z polo 1,4 AEX po wymianie uszczelki pod głowicą polo zaczęło mi więcej palić i śmierdziało benzyną mechanik jeszcze mówił że przestawił zapłon bo był opóźniony podpiełem dzisiaj po vaga i wyskoczył błąd 533 regulacja biegu jałowego przekroczona wartość adaptacji co mam zrobić?
po skasowaniu błędu znowu wyskakuje
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

przepływomierz
czyszczenie / adaptacja przepustnicy..było na forum
Ostatnio zmieniony 03 sty 2011, 18:46 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
fidzi01
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:54
Lokalizacja: Lubań

Post autor: fidzi01 »

a wiesz może gdzie się on znajduje i ile kosztuje, czy trudno go wymienić??
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

viewtopic.php?f=13&t=11712&start=0&view=print

powinno pomóc co i jak z 00533
Awatar użytkownika
fidzi01
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:54
Lokalizacja: Lubań

Post autor: fidzi01 »

czyli zaadaptować przepustnicę
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wersje są dwie z tego co czytałem przy tym błędzie.
łatwiej wyczyścić i adaptować niż cokolwiek wymieniać
Awatar użytkownika
fidzi01
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:54
Lokalizacja: Lubań

Post autor: fidzi01 »

pamiętam kiedyś czyściłem i sama mi się zaadaptowała po przejechaniu 60km czy moge wykonać to samo znowu
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""fidzi01""]mam problem z polo 1,4 AEX po wymianie uszczelki pod głowicą polo zaczęło mi więcej palić i śmierdziało benzyną mechanik jeszcze mówił że przestawił zapłon bo był opóźniony podpiełem dzisiaj po vaga i wyskoczył błąd 533 regulacja biegu jałowego przekroczona wartość adaptacji co mam zrobić?[/quote]
problem z tym błędem jest dość powszechny. ja bym kasował do skutku. czasem trzeba to zrobić kilkanaście razy (wiem bo tak miałem). Potem przeprowadź adaptację przepustnicy.

Wykonaj adaptację VAG'iem, a nie próbę autoadaptacj.
Awatar użytkownika
fidzi01
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:54
Lokalizacja: Lubań

Post autor: fidzi01 »

a czy zrobię to programem VAG-COM 409 i jak to sie robi
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""fidzi01""]a czy zrobię to programem VAG-COM 409 i jak to sie robi[/quote]
Tak. aczkolwiek nie spotkałem full wersji tego programu (409.1) (nawet te które przysyłali mi koledzy z forum, po pierszym teście się "wysypywały"). Polecam wersję 311.2
A jak to zrobić to - spójrz w mój podpis i wyciągnij wnioski ze swojego pytania :piwo:
Awatar użytkownika
fidzi01
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:54
Lokalizacja: Lubań

Post autor: fidzi01 »

wielkie dzięki jutro adaptuję :piwo:
Awatar użytkownika
fidzi01
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:54
Lokalizacja: Lubań

Post autor: fidzi01 »

witam ponownie
adaptacja nic nie zmieniła dalej wyskakiwał błąd 533 dopiero gdy pogadałem z mechanikiem mówił że zapłon przestawił i jest ok wyskoczył ten błąd jako sporadyczny i udało się go skasować :grin:
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""fidzi01""]adaptacja nic nie zmieniła dalej wyskakiwał błąd 533 dopiero gdy pogadałem [/quote]
W instrukcji adaptacji masz wyraźnie napisane: "przed adaptacją konieczne jest wykasowanie wszystkich błędów w sterowniku silnika".
Błąd 00533 jest ciężki do usunięcia, ale jest to możliwe. Kasujesz go do skutku. Pisałem już o tym nie raz.
K
Kon.radek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 64
Rejestracja: 08 kwie 2009, 8:54

Post autor: Kon.radek »

Podłączam się do tematu. W aucie (polo 1.4 AEX 60KM) zaczęły falować obroty. Starą metodą zdjąłem aku i po kilku godzinach dałem się zagrzać do 90 stopni. NIestety nic to nie zmieniło, może tyle że obroty spadły do 1200 na jałowym. Dopiero od wczoraj sobie czytam, że metoda "na akumulator" g-no daje i muszę mieć interfejs. Zaraz mi tu pojedziecie na czym świat stoi, że nie używam szukajki, ale używam i nic z tego nie rozumiem. Proste pytanie - czy takim interfejsem mogę dokonać adaptacji przepustnicy? Auto pali 7 litrów, więc o 1,4 litra za dużo jak na niego :vinsent:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nie powiem, aukcja w pełni profesjonalna ;]
kabel jak kabel..wg mnie jak to "klon" nie ma większej różnicy jak chcesz robić prostsze rzeczy
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”