słaba kompresja na jednym cylindrze

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kolunio21 ja bym się pokusił o sprawdzenie panewek korbowodowych
zamieść jakies fotki to będzie widać jak to wygląda puki co gdybanie
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Fotki zrobie i wrzuce:)
vwkas18
A da radę sprawdzić teraz szczelność pierścieni? np. zalewając je olejem lub naftą na noc i zobaczyć czy coś nie ubyło?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kolunio21 można ale czy jest sens
pierścienie to nie majątek skoro masz na wierzchu to lepiej wymienić
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

A ile może kosztować komplet pierścionków do 3F? pewnie porządne tanie nie będą :butcher:
Mnie jeszcze zastanawia szczelność głowicy może też być że zawór jest nieszczelny, to tylko na jednym garze słabo było,
sam już nie wiem co robić z tym :angry2:
Sory za jakość :agree:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 21:39 przez kolunio21, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kolunio21 50 zł na jeden garnek
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Głowicę zalej naftą będziesz wiedział który zawór puszcza .
Obrazek
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Pierścienie goetza
http://e-autoparts.pl/catalog/pierscien ... 23988.html
tu również :)
http://sklep-auto-czesci.pl/pierscienie ... -750-5.php

Moze zawor nie jest szczelny i przepuszcza
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

zobacz fotę tu też masz zawór na 3 garze
http://allegro.pl/silnik-glowica-polo-i ... 34010.html
o ile się nie myle to kolegi " obrotny "
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Dzięki panowie,
No to teraz odbyła się próba zalania cylindrów naftą oto efekty;/
2 i 3 garnek:
ObrazekObrazek
1 i 4 garnek:
ObrazekObrazek

Na to wygląda że pierścionki kaput na 2 i 3 garze:(
mógłby mi ktoś powiedzieć jaki był by koszt wymiany? pierścionki to wiem, ale co jeszcze ewentualnie?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

pierścienie 50 na garnek
usczelka pod głowice jakieś 60 zł
śruby do głowicy 60 zł
płyn chłodniczy
olej
do tego sprawdzenie głowicy nie wiem czy trzeba plonować (70 zł)
uszczelka pod ssący 20-25 zł
uszczelka pod wydechowy jakieś 35 zł
takie sa mniej więcej koszty
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Dzięki za info:) A na dole nic więcej nie trzeba wymieniać?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kolunio21 wiesz można dużo wymieniać zależy ile masz kasy
bo panewki korbowodowe
półksiężyce
śrubki korbowodowe
zimeringi
itp
zależy czy chcesz robić raz a porząnie kompletny remont czy tylko zrobić by jeździć
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Żebym miał tyle pieniążków to bym robił kompletny remont silniczka, silnik miał być do jazdy na codzień a teraz nie wiem czy na części nie pójdzie:(
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Pierścionki mogą być zapieczone, silnik mógł być też przegrzany . Opcja też jest taka że jak założysz nowe pierścionki na lustrzana już pewnie gładź tulei to pierścionki mogą się nie dotrzeć poprawnie i silnik będzie palić olej, ale ludzie zakładają i jeżdżą ja osobiście również :D
Obrazek
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

kolunio21
jak napisał adam że wymiana samych pierścieni na wytarty już silnik to lipa, kup silnik 1.6 ABU z golfa 3 i ciesz się z jazdy :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”