[6n] piszczy i mruga kontrolka oleju

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Tak dokladne jak mowi: sabled
J
Jui
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 01 sie 2010, 15:27

Post autor: Jui »

Ja mam także podobny problem.. i mam pytanie, czy ta usterka może się wiązać także ze słabą mocą silnika?

Dodam jeszcze że olej i filtr był wymieniany jakieś 150 km temu..
Przeszukałem trochę neta i znalazłem na forum vw golf, ze może to być wina złego filtru (marki "filtron")
i mam jeszcze jedno pytanie gdzie w Gdańsku mógłbym najlepiej sprawdzić te ciśnienie oleju.. znaczy który serwis byście polecali :)

Pozdrawiam.
p
polikuy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:34

Post autor: polikuy »

Byłem u mechanika i powiedział że zatarty silnik . silnik normalnie jeżdzi czy to możliwe ? szukam nowego silnika
moje gg 19758986
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote=""polikuy""]Byłem u mechanika i powiedział że zatarty silnik . silnik normalnie jeżdzi czy to możliwe ? szukam nowego silnika
moje gg 19758986[/quote]
jak cos mam zdrowiutki 1.4 99 rok 120 000 przelotu z demontazu akv wiecej 723914154
p
polikuy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:34

Post autor: polikuy »

ja szukam 1.4 aex 44kw 60 km
Awatar użytkownika
el nińo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 351
Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:32

Post autor: el nińo »

mi też tak piszczało i skończyło się na zatarciu silnika i swapie :)
el nińo
Awatar użytkownika
mateuszz117
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 217
Rejestracja: 11 lis 2009, 19:39
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: mateuszz117 »

witam..ja mam u siebie taki problem ze odpalam auto..-odpala normanie..chodzi dodaje gazu i jest ok wszsytko...a zaczynam ruszac i jechac i wlacza sie kontrolka od oleju i piszczy..zapiszczy raz i spokoj ale miga caly czas..olej na pozniomie miedzy min a max. plyn chlodniczy jest.ladowanie tez jest..auto jezdzi normalnie.przyspiesza zrywne itd..ale wkurza mnie to..co to moze byc? przy wyzszych obrotach nie gasnie kontrolka..pomozcie..
Jeżdże nisko..leże na glebie..grunt to zawieszenie..<!-- s]
p
polikuy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:34

Post autor: polikuy »

ja jeżdzę już tak będzie około 11 miesięcy i kontrolka po rozgrzaniu silnika piszczy parę razy a póżniej mruga cały czas a mechanik twierdzi że zatarty silnik a jak to możliwe zę jeżdze już tak długo na zatartym silniku i silnik sprawuje sie dobrze
Awatar użytkownika
mateuszz117
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 217
Rejestracja: 11 lis 2009, 19:39
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: mateuszz117 »

niemozliwe bo najwidoczniej nie masz zatartego silnika..jakbys nie mial cisnienia to wtedy bys zatarl go juz 10 razy...kolega mi wczoraj podpowiedzial zeby czujnik oleju wypiac wtyczke..(moja byla cala w oleju) wyczyscic..-zrobilem..i wykrecic czujnik z glowicy i przeczyscic miejsce gdzie sie styka z blokiem bo moze masy nie byc i tez bedzie piszczal i swirowal..ja sie niestety dzis nie dostalem do czujnika bo nie mam klucza 19 albo 22 w "swej podrecznej skrzyneczne" w bagazniku..ale zajrze tam
Jeżdże nisko..leże na glebie..grunt to zawieszenie..<!-- s]
p
polikuy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:34

Post autor: polikuy »

ja mierzyłem ciśnienie i mam 0.2 bar na rozgrzanym silniku i jeżdzę już tak bardzo długo i kontrolka miga cały czas od rozgrzania silnika
Awatar użytkownika
mateuszz117
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 217
Rejestracja: 11 lis 2009, 19:39
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: mateuszz117 »

nie znam sie za bardzo na cisnieniu..czyli wlasciwe masz niby?
Jeżdże nisko..leże na glebie..grunt to zawieszenie..<!-- s]
p
polikuy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:34

Post autor: polikuy »

o to chodzi że mam za niskie ciśnienie na wolnych obrotach 0.2-0.3bar a powinno być przynajmniej 1 bar na rozgrzanym silniku a rzy wyższytch obrotach 3000-4000 powinno być 3- 4 bar
Awatar użytkownika
paprykaczerwona
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 10 sie 2010, 22:14

Post autor: paprykaczerwona »

Moje polo 6N również ma migającą kontrolkę oleju.
Zwykle miga przez chwile przy niskich obrotach lub przy gwałtownym hamowaniu.
Ostatnio silnik został wyremontowany z powodu uszczelki pod głowicą. Wymieniono m.in. panewki, pierścienie, filtr oleju, olej, wszystkie uszczelki, płyn do chłodnic, termostat itp.
A kontrolka dalej miga jak przed remontem :(

Nie wiem dlaczego tak się dzieje.
Sprawdzę ciśnienie i przeczyszczę czujnik ciśnienia oleju, wymienię czujnik temp płynu chłodzącego, naładuje akumulator :)
Jak to nie pomoże to się załamie psychicznie.
Awatar użytkownika
mateuszz117
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 217
Rejestracja: 11 lis 2009, 19:39
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: mateuszz117 »

najprawdopodobniej licznik sie poprostu zesral i dlatego swiruje...tak jest czesto w szrotwagenach :grin:
Jeżdże nisko..leże na glebie..grunt to zawieszenie..<!-- s]
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

[quote=""paprykaczerwona""]Moje polo 6N również ma migającą kontrolkę oleju.
Zwykle miga przez chwile przy niskich obrotach lub przy gwałtownym hamowaniu.
Ostatnio silnik został wyremontowany z powodu uszczelki pod głowicą. Wymieniono m.in. panewki, pierścienie, filtr oleju, olej, wszystkie uszczelki, płyn do chłodnic, termostat itp.
A kontrolka dalej miga jak przed remontem :(

Nie wiem dlaczego tak się dzieje.
Sprawdzę ciśnienie i przeczyszczę czujnik ciśnienia oleju, wymienię czujnik temp płynu chłodzącego, naładuje akumulator :)
Jak to nie pomoże to się załamie psychicznie.[/quote]

a wszytsko ok ze smarowaniem?moze byc pompa oleju.ktora niedaje odpowiedniego cisnienia na gore.zacina sie zaworek w niej.
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”