6N by rzezin! (auto sprzedane)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
rzezin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 491
Rejestracja: 28 wrz 2010, 0:09
Lokalizacja: Peterborough / Płock

Post autor: rzezin »

LyszyK
A Ty co u siebie robiłeś z nadkolami? Tylne wyciągałeś też? A przód?
Awatar użytkownika
LyszyK
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 493
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:27
Lokalizacja: RZE
Kontakt:

Post autor: LyszyK »

ja wyciągłem plastikowe nadkola, zaklepałem nadkole w tych miejscach w których stykała się opona , nadkola powróciły z powrotem, ale już przycięte około 6 cm w tych miejscach gdzie zaklepałem rant. U mnie nie było opcji,żeby nadkola były seryjne
Awatar użytkownika
rzezin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 491
Rejestracja: 28 wrz 2010, 0:09
Lokalizacja: Peterborough / Płock

Post autor: rzezin »

pożyjemy, zobaczymy ;) będę działać, to na pewno

a panowie powiedzcie mi jak jest z zbieżnością? trzeba ponownie ustawiać po każdym obniżeniu, nawet jeśli trochę się obniży?
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

jak tyl regulujesz podobno nie trzeba,przód trzeba,,jak tego nie zrobisz moze opony scinac
Awatar użytkownika
rzezin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 491
Rejestracja: 28 wrz 2010, 0:09
Lokalizacja: Peterborough / Płock

Post autor: rzezin »

gwint już na samochodzie, jeszcze są stalówki a gdy założę koło i Polo znów pojdzie w dół to wtedy na bank pojadę ustawić bo szkoda opon,

a co gdy po ustawieniu jeszcze troszeczkę zejdę w dół? znów trzeba ustawiać :?: :scratch:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wracają do podłogi- z anglika jest? czy lustrzane zdjęcia robiłes? po prawej podstopniki gumowe masz?
Awatar użytkownika
rzezin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 491
Rejestracja: 28 wrz 2010, 0:09
Lokalizacja: Peterborough / Płock

Post autor: rzezin »

[quote=""damianese""]wracają do podłogi- z anglika jest? czy lustrzane zdjęcia robiłes? po prawej podstopniki gumowe masz?[/quote]
kolego cały samochód do anglik - mieszkam w Anglii ;)
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

rzezin
najlepiej ustaw swoja wysokosc juz z felgami i jedz na geometrie,,ja mam zawsze smiechy :) bo zglebiam samochód i jade na geometrie a panowie maja problem,i ja tez bo ciezko tam wjechac na wjazd do nich,ale rade daje,teraz mnie zobacza w czarnym :grin:
Awatar użytkownika
foxmen1
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 601
Rejestracja: 22 gru 2009, 9:31
Lokalizacja: Wałbrzych/Świdnica

Post autor: foxmen1 »

Dobre są :!: wciągaj na bude.
Było... viewtopic.php?f=56&t=11878
Jest Golf IV 1.9TDI 115kucy
Awatar użytkownika
mari88
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 545
Rejestracja: 20 sie 2009, 8:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mari88 »

Ja tam nie ustawiałem zbieżności, i nic sie nie działo, a poza tym jak raz pojechalem obnizonym to kolesie na stacji nawet nie chcieli podjac sie ustawiania ;/
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

rzezin sęk w przednim zawieszeniu jest taki że dokręcając piastę do amortyzatora masz regulowany kąt tejże piasty, i cała filozofia jest w tym żeby tak ustawić tenże właśnie kąt. Jeżeli samochód jechał prosto, i opony zużywały się dobrze, to poporostu zaznacz sobie na piaście jak był ustawiony amor, wrzuć nowe amoty, dopasuj odpowiednio kąt i heja, ewentualnie możesz posłużyć się poziomicą. Przerabiałem to ostatnio, ściągało mi samochód w lewą i to wcale nie lekko, ustawiłem sobie sam odpowiedni kąt na amorku i jedzie prosto jak po szynach :)

PS: Zakładaj felgi :grin:
a dekielki zostaw czarne, mi się podobają :good:
Awatar użytkownika
rzezin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 491
Rejestracja: 28 wrz 2010, 0:09
Lokalizacja: Peterborough / Płock

Post autor: rzezin »

Diego69
zrobię tak jak mówisz, bo z przodu lekki negatyw się zrobił :crazy: dekielki na razie zostają czarne, a co będzie potem - zobaczymy jak się będzie prezentowało do mojej niebieskości :scratch:
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

ustaw gwint mniej więcej jak chcesz żeby był nisko i podjedz na ustawienie geometrii, takie ustawianie na oko przy zaznaczaniu to tylko na krótką metę jest, nie da się tego zrobić tak jak trzeba takim sposobem, nawet żeby pozornie jechało auto na wprost to nie jest dobrze ustawione uwierz mi przechodziłem to też.
Awatar użytkownika
rzezin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 491
Rejestracja: 28 wrz 2010, 0:09
Lokalizacja: Peterborough / Płock

Post autor: rzezin »

tak więc wczoraj przyszły adapki więc nie mogłem się oprzeć i od razu zabrałem się za założenie felunku ;) skończyłem późno wczoraj, a posunąłem się z byt ambitnie - siedział pięknie ale nie dało się jeździć, hehe

wczoraj wyglądał tak:

Obrazek

obcierał jedynie na łączeniu zderzaka z nadkolem, ale cóż trzeba było iść w górę a dzisiaj wygląda tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ale ta dupa jest piękna :D

Obrazek

zdjęcia najlepsze nie są, bo to tylko robione telefonem a samochód nie za czysty bo padał deszcz całą noc

ja jestem konkretnie zadowolony, samochód cały odmieniony ! jest elegancko, aha i szeroki zderzak będzie nie długo, jest u lakiernika

piąteczka!
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

jest grubo...jak tylko wrzucisz na tył szeroki to będzie jeszcze lepiej :assasin:
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Zablokowany

Wróć do „Auta sprzedane /kasacja”