Wachacz i drążek stabilizatora

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

kolunio21
dzięki, sprawdzę.
Liwio
Poduszki wymienione wszystkie jakieś 2 miechy temu, przeguby to nie to, troszkę inne dźwięki :)
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

Ok a więc z pomocą taty zmieniliśmy normalnie w garażu te wahacze, bez spinania stabilizatora ;) Trochę szło opornie ale daliśmy rade, trochę żałuje że wcześniej nie oblukałem stanu gum stabilizatora bo przy okazji by się wymieniło a tak jeszcze raz trzeba grzebać ;)
Obrazek
d
damianos2307@onet.eu
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 04 kwie 2011, 20:09

Post autor: damianos2307@onet.eu »

Witam mam polówke 93r. 1.3 w benzynce 75KM i mam problem a mianowicie mam wrażenie przy ostrym ruszaniu lub hamowaniu takjaby koło chciało wejśc pod podwozie i odkryłem wczoraj że to są gumy na drążkach i moje pytanko: czy można wymienić same gumy czy trzeba cały drążek?dorzucam zdjęcie na stronce i zaznaczony element proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam http://img156.imageshack.us/f/wahab.jpg/
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Jest to guma wahacza i można ją wymienic. mozna wstawic takze zamiennik z PU
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

damianos2307@onet.eu gumy na stabilizatorze/wachaczu można wymienić nie pamiętam ile kosztuje sztuka ale coś 8 zł
Awatar użytkownika
_edi
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1707
Rejestracja: 10 kwie 2009, 9:19
Lokalizacja: Bojszowy Nowe/Tychy

Post autor: _edi »

Panowie doradzcie jak najniżej położyć 2efkę na zolu bez inwestowania w gwint (który swoją drogą też ma ograniczone pole manewru). Chcę żeby było nieprzyzwoicie nisko - auto jest nieużytkowe i wyjeżdża z garażu dość rzadko więc mogę sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa. Aktualnie mam kit tehcnixa 60/40, a obniżenie na sprężynach 80/60 mnie nie zadowala. Co poradzić? :D
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

_edi wywal badziewie
szukaj h&r 60/40 albo fk
jeżeli chcesz niżej to tylko przespawanie wąsa i skrucenie szlifierą zwoju
gwint home made też obniża o ok 90- mm
na tył to gwint z golfa mk1
Awatar użytkownika
_edi
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1707
Rejestracja: 10 kwie 2009, 9:19
Lokalizacja: Bojszowy Nowe/Tychy

Post autor: _edi »

[quote=""vwkas18""]jeżeli chcesz niżej to tylko przespawanie wąsa i skrucenie szlifierą zwoju[/quote]
Jeśli możesz rozwiń temat tutaj albo na PW.

[quote=""vwkas18""]gwint home made też obniża o ok 90- mm[/quote]
Niestety jestem zbyt dużym lamusem technicznym, żeby podejmować się takiej roboty - także odpada.

[quote=""vwkas18""]na tył to gwint z golfa mk1[/quote]
Całkowicie p&p?
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

[quote=""_edi""]
Całkowicie p&p?[/quote]
Tak
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Wystarczylo strone przezucic:P
u Kravera (potem Balcarki) byly przespawane talerzyki mocujące spręzynę i podcięta karoseria. Talerzyki Kraver odcial kontowka. potem byly obnizone ok 20 mm i przyspawane migomatem w tej samej pozycji.

ok -110 to juz amortyzator nie pracuje buda opiera sie o kolumne.

nalezalo by skrocic mocowanie amortyzatora i skrocic wklad. jest to wykonalne kosztuje 150zl

minimalnie mozna obnizyc mocowanie amortyzatora w zwrotnicy. ale wszystko wiaze sie z dosc precyzyjnym cieciem najlepiej chyba na tokarce.

przed jakim kolwiek cieciem zaznaczyl bym sobie pionowa linie przez cala kolumne ktora potem byla by odnosnikiem co do pozycjonowania elementow.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Panowie a ja mam pytanie czy amorki przednie monroe reflex 2 dadzą sobie radę na sprężynie -40mm ?? bo nie wiem czy ich szlak nie trafi;/
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Do -40 każde dadzą rade bo to nie wielka różnica w stosunku do serii.
No chyba że amorki już się kończą.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

mam pytanko odnośnie zwrotnic, w G40 są inne czy wszystkie są takie same w porównaniu do innych modeli?
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Z tego co ja się oriętuje to w G jest grubszy stabilizator z przodu, i tarcze wentylowane.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kolunio21 jeszcze kolumna ma dodatkowe wzmocniienie ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”