Po wymianie zawieszenia ściąga w lewo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
levun
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:46
Lokalizacja: MALBORK

Po wymianie zawieszenia ściąga w lewo

Post autor: levun »

Parę dni temu wymieniłem amorki i sprężyny....
Niby jest wszystko ok ale auto ściąga w lewo no i kierownica jest lekko przestawiona niż było przed wymianą.... zastanawiam się co zrobiłem nie tak..... Pomóżcie....
hAlO
Awatar użytkownika
xm55
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:02
Lokalizacja: LU *****
Kontakt:

Post autor: xm55 »

Jak nie wiesz co zrobiłeś nie tak, to jedź na stację diagnostyczną i sprawdź (i niech Ci ustawią) geometrie.
Zresztą po takich naprawach zaleca się sprawdź geometrie układu.


pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
blade13
Początkujący
Początkujący
Posty: 176
Rejestracja: 10 lis 2008, 18:20
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: blade13 »

Trzeba zawsze jechac na ustawianie zbierznosci po wymianie zawieszenia!
Member since 2006...
Obrazek
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Bo trza sprawdzić kąt nachylenia i wyprzedzenia koła masz to w instrukcji opisane dlatego koledzy ci radzą stacje diagnostyczną.
a
ar1000
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:58

Post autor: ar1000 »

levun
[quote=""xm55""]Jak nie wiesz co zrobiłeś nie tak, to jedź na stację diagnostyczną i sprawdź (i niech Ci ustawią) geometrie.
Zresztą po takich naprawach zaleca się sprawdź geometrie układu.
[/quote]
Nie zastanawiaj się tylko goń na geometrię.
D
Dzejcop
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2008, 6:50

Post autor: Dzejcop »

Musisz lecieć na diagnostyke a jak coś nie tak zrobiłeś to zaraz to wykryją.
m
marcin
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:02
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Post autor: marcin »

tak jak koledzy radzą trzeba ustawić zbieżność i geometrie inaczej zaraz z ciachają Ci się opony..
Awatar użytkownika
levun
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:46
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: levun »

Witajcie....pogadałem z jednym majstrem i okazało się że należy ustawić kąty na amorkach (regulacja pochylenia koła) ...... majster podpowiedział jak i jest OK - nie było konieczności ustawiania zbieżności :]

Ale dzięki za rady i motywację
i o to chodzi
Obrazek
hAlO
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

konieczność jest!
50 zł za zbierzność to mniej niż za zjechane opony

jak się rusza drążki kierownicze to trzeba ustawić zbierzność
a zaznaczać na gwincie to sobie można...
Awatar użytkownika
levun
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:46
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: levun »

[quote=""mmmarcin""]
jak się rusza drążki kierownicze to trzeba ustawić zbierzność
a zaznaczać na gwincie to sobie można...[/quote]

Ale ja drążków nie ruszałem....tylko te dwie śruby które są na zdjęciu powyżej
hAlO
m
marcin
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:02
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.

Post autor: marcin »

kąty ustawiałeś sam? do tego jest chyba potrzebny odpowiedni przyrząd.. Jak ustawiłeś tak na oko to może i tak być różnica jednego albo nawet pół stopnia i oponka pooli będzie się scierać z jednej strony..
Awatar użytkownika
levun
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:46
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: levun »

masz racje..... niby wszystko jest OK....ale jak tylko znajdę chwile to zajadę do warsztatu niech sprawdzą :]
hAlO
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”